Meni tämäkin päivä samaan malliin kun muutkin perjantait hiljaeloa kun ei töitäkään ollut minulla. Menin työpisteen ohi oli siinä kosteus mittauksen auto arvasin sen olevan salilla kun meni vedet kun laskin vettä salin puolella tuli ohjaaja A sanomaan että menee vedet toimiston puolelle.
Menin katsomaan oli siellä toimiston puolella vettä lattialla jonkun verran. Ei kyllä voi minun piikkiini ohjaajat sitä laittaa olen ennenkin pessyt käsin vaikka onkin ollut pesukonekkin päällä.
Menin salille katsomaan onko hometta oli siellä J.V ja P naisohjaajakin paikalla. Sanoi mittari että oli mittauksessa hiukan kosteutta kaapiston takana.
Mihinhän sitä mennään hometta karkuun tekee ne kuulemma remontin työsalille.
Kyllä on ikävä omaa jengiä, olisihan se mukava sukulaisiakin tavata mutta niin sanotaan että suku on pahin. Ja minut onkin sukulaiset hylänneet täysin.
Luulin että saisin suomen ehkä riskeimmästä vartijasta nelinkertasesta suomen mestarista apua poliittiseen työhöni on Mikko serkkuni Esan poika. Luulin ettei kukaan uskalla silmilleni hyppiä kun on Mikko vielä vangin vartija.
Ennen sanoin vaan silmille yrittäneille että linnoissa tavataan se sai urputtajat pelkäämään kun minut linnoissa tunnettiin. Ei kukaan uskaltanut mitään pullistella eikä toki sitä tarvinnutkan kun yhtä perhettä olimme linnoissa kun linnoissa. Kaikki olimme kun veljeksiä talossa kun talossa.
Yhdessä teimme töitä riihimäen keskuvankilassa pajalla sorveilla ja revolveri sorvilla jyrsinkoneilla teimme venäjälle urakalla kiskon liitin kappaleita sorvasimme pulttisorvilla vanhan jengan pois ja teimme jengakoneella uudet jengat pultteihin. Ei meitä kukaan hoppuuttanut mutta me vain halusimme tuoda oman panoksemme yhteiskuntaa palvelemalla. Kun olimme linnan uskossa kaikki kuka milläkin tavalla.
Olin myös halkolaanilla töissä käsipelillä lastasimme junan vaunuista metrin halkoja semmoisella koukulla vedimme vaunuista trakktorin lavalle ja ajoimme halot pannun seinässä olevasta reiästä sisään. Sitten olin pannulla lämmittäjänä hommissa.Meinasi pannu jysähtää kun ei vanhempi lämmittäjä ollut laittanut vettä menemään putkistoon toiseen pannuun. Minä heitin niin kun vaan piru voi metrin halkoa päädystä ja päältä uuniin. Meni uunin putkisto kieroksi joutui pojat polttoleikkaaamaan putket irti pannusta. Pamppu vaan sanoi minulle että meinasitko räjäyttää rio de riksun ilmaan. Nauroin vaan koko jutulle eihän se minun vikani ollut.
Pääsin sitten pamppujen kanssa hommiin kun minua nimimiehenä pitivät olin vastaanotto narikassa töissä piti pitää vuosien kirjanpito hallussa, ettei ne menneet sekasin. Olisin voinut tehdä huumekauppaa telkkoja järjestin pojille kamaa täyteen ja sama kun venkuloin itseni vastaanottonarikalle. Pojat jättivät povariin siviili vaatteisiin kilo piriä siitä putsarit kantamaan sisään.
Minuun luottivat vangit kun vartijatkin. Pyörin yksin varastoissa olisin katsonut aina keiden vaatteissa piri esimerkiksi oli. Ja joku putsari roudaamaan sisään kamat. Minä olen aina pitänyt matalaa profiilia . Enkä alkanut huumeiden kanssa itse pelamaan.
En ymmärrä miten saa esimerkiksi volvo Markkanen mainetta tekosillaan. Minä otin rakkaudella rahat kolmen pankkirouvan panokaverina olleena oli minulla hullu Pirkon ostamana kaksi volvoa ei tarvinnut minun varastaa volvoja. Pirkko oli ulkomaan valuutoissa oli tarkoitukseni tehdä suuri puhallus Piia kuka koneella tippui ja oli tuusulassa pankissa töissä ja kolmas vaimoni Piia kanssa, oli pääpostissa hommissa. Olisin auttanut velkasia ja muuten heikossa jamassa olevia. Sillä eihän raha ole kun paperia, vaikka perseensä pyyhkisi sillä. Jos olisin tämän maan päälikkö painattaisin vaikka vessapaperiin 100 dollarin leimat. Saisi sitä pyyhkiä perseensä 100 Dollariin eikö se olisi mukavaa.
Ajatelkaa nyt saatanan maailmanpolitiikan neropatit, olkaa omavaraisia omasta maasta nousette. Eläkää siihen malliin ja taas palaamme tuttuihinkin kun ikänsä töitä teette ja sitten sairastutte kun pääsette eläkkeelle. Katsokaa mustalaisia eivät hekään töitä tee vaan nauttivat he elämästään. Huolehtivat vanhuksistaan asuen yhdessä perheineen. Tavis tallaaja pakertaa paskahommissa vuosia ja loppupeleissä kaikki onkin ollut turhaa. Miettikää nyt mitä teille kansalaiset puhun. Herrat vaan porskuttaa te duunarit teette duunit ja herrat kaataa rakentamanne rakennukset keravakin on ihan pilattu. Miksi annatte kaiken tapahtua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti