Olisi pitänyt alkaa vegaani ruokailijaksi jo ajat sitten olen kyllä syönyt muihin hulluihin nähden puolikkkaita annoksia. Olen kiinnittänyt huomioni hulluihin kun syövät ne kun hullut vaan voi hirveitä annoksia.
On tolla nuorella tytölläkin vegaaniruoka fiksu tyttö muutenkin ja nätti niin kun vaan voi 18 vuotias olla pitkä hoikka mannekiini vartaloinen. On vaan ikävä kun se raapii ranteitaan millä vaan saa veren virtaamaan. Vie pamput sen niin sanotulla helikopterilla rundiin. Pamput kaikissa raajoissa kiikuttavat nuorta tyttöä.
Olen yrittänyt puhua nuorelle tytölle järkeä ettei raapisi itseään. Ja pitää mölyt mahassaan pampuille ainakin minun jutuistani. Nuori kun on tyttö voi sitä pamput puhuttaa kun ovat ystävällisiä tytölle luulee se että pamput on meikäläisiä mikä ei paikkaansa pidä. Kirjoittaa hoitajat raporttejaan meistä mitä paskaa vaan kun ei pää riitä meidän kaikkein tasolle.
Ja menee raportit lääkäreille mitkä sen mukaan tekevät diagnoosejaan ja määräävät lääkkeitä. Kun nyt nuori tyttö J. ottaisi sanomisistani opiksi olen niin pitkän taipaleen kulkenut näillä poluilla että tiedän ihan tarkkaan jo näiden hoitajien ajatuksetkin. Minä huomaan ja kuulen sekä aavistan ihan kaiken, minulta ei mikään mene korvien ja silmien ohi eikä ajatukseni mikä kulkee korkeampia tasojen taajuuksia.
Luen henkilökuntaa kun avointa kirjaa sekä myös potilaita.
Oli papin tilaisuus tunnin juttelimme papin ja J. tytön kanssa. Kerroin harkiten asiaa että sain tappotuomion kaveristani mikä kuoli melkein käsiin. Vähän nuori tyttö J. reagoi asiaan kysyi se tapoinko sanoin, etten usko ainakaan tietoisesti muuten olisi ollut kämppä remontissa. Kaverilla oli mustelma vissiin vatsassa, ei siitä yhdestä lyönnistä olisi pitänyt saada noin 13 vuotta pahimpia laitoksia.
Elämäni olette pilanneet nyt minä pilaan niin monen elämän kun vaan pystyn. Kynäni on terävämpi kun miekkani joten kerron kaikki mitä tiedän elämässäni.
Harmi kun saivat minut karkuun lähtemään keravalta Harri lopetti maksamiset isäni perintöjä ohi vetäneenä oli jotku kundit käyneet Harrin kämpillä ja pelästyttäneet sen sanoen että on siltä löydettävä Kaitsu Abaccille 8 tonnia, 4 tonnia rotta Harri veti ohi plus käteiset mitkä Järvenpäässä hotellissa yöllä latasin lompakkooni muovikassista.
Oli minultakin hävinnyt Makkaran hallinnoimasta asunnosta kahdessa päivässä 4 tonnia. Ja kaikki on niin kun eivät tietäisi mitään asiasta. Harmi kun porukoilla on noita jengejä jään aina hopealle kun joudun yksin sotimaan kaikkia vastaan. Olisihan se mukava kun jonhonkin jengiin kuuluisi saisin voimaa taakseni. Mutta niin kun serkkuni poika nelinkertanen suomen mestari kiekossa ja varmaan vahvimpia vangin vartijoita Mikko Kyyrö sanoi ettei teitä vanhaa liittoa enään paljon ole eli on kaikki soturini kuolleet kuka mitenkin. Olen siis yksinäinen susi miksen myöskin rakastamani TIIKERI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti