keskiviikko 6. tammikuuta 2021

Aamu joutuu oli aamupala ja lääkkeet nyt odotan P. hoitajaa laittamaan ideal siteen jalkaani otin sen yöksi pois jalastani. Papan siunaaminen Eye optikolla nuortu Pappa silmissä.

Helkkari kun on silmäni menneet huonoksi menee tota verhon näköistä silmissäni eilen alkoi ja jatkuu tänäänkin. En oikein laseilla näe koneeltakaan tekstiäni tuntuu kun olisi silmissäni rähmää. On nyt kaksi päivää olleet todella huonot silmäni. Yleensä menee rähmän tunne ohi silmissäni ajan kanssa pivää. Otan monesti rähmää pois sormellani silmistä nyt ei tule sieltä rähmää ollenkaan tunne vaan on semmoinen, että sitä olisi silmissäni.

Nyt odotan P. hoitajaa laittamaan ideal siteen jalkaani, lupasi se kohta tulla laittamaan sen siteen. Tuntui jalka paremmalta eilen kun siinä side oli. Nyt on harmi kun en pääse ulkoilemaan enkä kaupoille kun ei mene saappaani jalkaani jalkaterän turvotuksen vuoksi. On kumman kipeä koko jalkateräni ei siinä ole oikein mitään yksittäistä kipupistettä on se koko jalkaterä kipeä.

Nukuin hetken äskettäin noin kello 8,30 - 9,40 tuntui uni vielä hyvältä kun olikin yöltä univelkaa minulla. Silmänikin tulee paremmaksi kun nukkuu hyvin vaikuttaa uni silmiinikin olen sen huomannut ennenkin kun väsynyt olen on silmät huonommat. 

Juttelin mukavan optikon kanssa Helinin välikössä olevan liikkeen luona missä siunasin vanhan papan entisen opettajan kuka tuntuu tietävän elämästäni paljon. Menin Eye liikkeeseen sain tytöltä hyvät lasit ja kaulassa kulkevan kotelon. Asui yleinen syyttäjä Laurenin Pena Helinin välikön asunnossaan perheensä kanssa siinä maistelin likööriä talvella rappukongissa. Ei Pena välittänyt mitään meistä vaikka oli se käräjilläni syyttämässä minua.

 Sanoin tytölle suosittelevani liikettään. Lähdin siitä optikko lintukorvelle päin näin tutun papan siinä nykivän lintukorven ovea mutta oli liike kiinni. Sanoin Papalle  että onko siltä lasit rikki Pappa sanoi näin olleen. 

Sanoin että mennään Eye liikeeseen sain siellä hyvää palvelua mukavalta naiselta. Laittoi nainen Papan lasit kuntoon. 

Minä laitoin käteni Papan päänpäälle ja siunasin Papan.  Pappa risti kätensä ja rukoili optikon katsellessa. Kumma vaan oli kun Pappa lähti siitä kävely sauvojensa kanssa meni se tien yli pysäyttäen sauvoilla liikenteen oli Pappa kun nuoret miehet kummasti on rukouksessani voimaa. Kun vaan on rukoiltava antautuvainen ja vastaanottavainen ja uskoo minuun. 

SEMMOINEN TUNTEE JUMALAN KOSKETUKSEN. JOS EI YMMÄRRÄ ASIAA EIKÄ USKO MINUUNKAAN EI TUNNE MYÖSKÄÄN JUMALAN KOSKETUSTA. KUKA EI POIKAA TUNNE EI TUNNE ISÄÄKÄÄN. SÄÄLI TÄTÄ AIKAA KUN ELETÄÄN JA ON IHAN MAAILMANLOPUN AIKAA VIRUKSIA LIIKKEELLÄ YMPÄRI MAAILMAN. NÄIN KYLLÄ NIIN TODENTUNTUISEN UNEN MAAILMANLOPUSTA KÄVELIMME SISKONI REIJAN JA TYTTÄRENSÄ LAURAN KANSSA RAUNIOISSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...