On jalkani paha särkee sitä ja on se turvoksissa ollut nyt kolme päivää. Tuttuni veti herneen nenäänsä kun sanoin sille kerran että olisiko isämme vaihtueneet kun se tuli minun isäni kanssa paremmin toimeen kun omansa ja minä tulin sen faijan kanssa paremmin toimeen kun oman faijani.
Puhuin tuttulleni kerran tästä asiasta suuttu se silloinkin nyt eilen puhuin siitä taas alkoi se taas selittämän että miten olen selvinnyt hengissä tähän asti. Alkaako kaveri uhkaamaan koskemattomuuttani, kun tuollaisia se puhuu. Vaikka olen kaverille sanonut että tuli siltä juttujeni jälkeen ensimmäinen inhimillinen viesti, moneen vuoteen kysyin siltä oliko sitä jumala koskettanut kun noin muuttui tosiaan jutut inhimilliseksi tekstissään.
Mutta mitä vielä samaa paskaa alkoi tulemaan jatkossakin sen jutuissa. Kumma on kaveri minua mollaaa jatkuvasti haukkuu ja tyhmänä pitää se siltä vaarallista puhetta tommoinen. Ei ole kukaan minua tollalailla mollannut niin kun huumepöllö tuttuni
On kaveri niin onneton otus hamppujaankaan ei pelkuri uskalla kasvattaa myyntiin mielummin se on perseaukinen sähkötkin meni kerran pelleltä katki kun ei osaa pölvästi hoitaa rahaasioitaan. Pameja kyllä rouskuttaa onko 40 vuotta niitä rouskutellut eikä kaveri myönnä sekopää nisti olevansa. Menee sillä vielä Xanorit ja Imovaanit kuulemma. Pelkää tuttuni varmaan niin paljon linnaa ettei se uskalla myyntiin hampujaan kasvatella.
Mielummin tuttuni on perseaukinen kun tekisi rahaa hampulla. Mutta kun on se täysin paskahousu ei siitä ole hamppukauppiaaksi. Olenhan kaverista nähnyt mikä saatanan pelkuri kaveri on. Hyppi seinille kun enkeli poika Matti Oksasen kanssa käytiin tuttuni asunnolla tuli kusihätä tuttuni pelästyi kovasti kun vessaan menin oli sillä muutama hamppukasvi siellä kasvamassa. Sanoin että älä pelkää emme ole työtehtävissä hah hah.
Pelkää nyt minua parista kasvista kumma on pelkuri. Kasvattaisi kukkia mitä sille olen sanonut kun ei se ei edes voi poltella astmansa takia ja on sillä kuulemma niin pienimuotoista kasvattelunsa. Se risteyttelee kasveja ja hoivaa niitä, kesäksi vie se ulos kasvamaan eikä kytät välitä sen parista kasvista en ainakaan usko niin. Luulisi kaverin puheista että olisi se joku isompikin viljelijä, kasvattaja, myyjä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti