torstai 7. tammikuuta 2021

Heräsin kello 3 jalkaterän särkyyn hain tonnisen pamolin särkylääkkeen jos se yhtään auttaisi. Nyt laitan ideal siteen jalkaani jos se yhtään auttaisi.Tarinoita vuosilta elämästäni.

KIPUA JA KOLOTUSTA ON NYT OLLUT LÄÄKITYKSEN AJAN POLKUNI,  PAHOJA OIREITA TULLUT LÄÄKKEISTÄNI.

ABILIFY 20 MG JA FELODIPIN 10 MG JA OLANTSAPIINI 20 MG SEKÄ LITO MYRKKYLÄÄKE MIKÄ OLI PITKÄÄN 1800MG. JA RISPERIDON MIKÄ VAIHTUI OLANTAPIINIKSI. 

ON LITOSTA TSH  ARVOT OLLEET VUOSIA KOHOLLA TODENNÄKÖISESTI LITIUMIN AIHEUTTAMA SEKÄ LITON AIHEUTTAMA NEFROGEENINEN DIABETES INSIPIDUKSEN AIHEUTTAMA VESITYSTAUTI . ON THS ARVOT KILPIRAUHAS ARVOT MINKÄ VERIKOKEITA OVAT LABRAT OTTANEET TOISTA VUOTTA . 

MIKSEIVÄT OLLEET LÄÄKÄRIT JA HOITAJAT MINULLE SANONEET ARVOISTA MITÄÄN KUN LOHJAN LÄÄKÄRI SANOI PAPERISSAAN HETI ETTÄ LITON AIHUETTAMIA VARMAAN SAIRASTELUNI. 

MIKSI MINUA OVAT KIDUTTANEET OIREILLA TOISTA VUOTTA ALKOI SE KIDUTTAMISENI JO OSASTOLLA 30. MISSÄ SAIRASTELIN PITKÄÄN. 

JA MIKSI PANIVAT VIELÄ RYSSÄMIESLÄÄKÄRIN MINUA MYRKYTTÄMÄÄN.SANOI RYSSÄ ETTÄ PANEE HÄN MINULLE LITON JA RISPERIDON HOITAJIEN PUHEILLA. 

SAIRASTUINKIN AIKA ÄKKIÄ VAIVOIHIN VAPINAA KÄSIIN TULI PAHOJA NYKÄYKSIÄ SEKSIHALUT JA KYKY MENI PÄÄNSÄRKYÄ JATKUVASTI UNET SEKASIN NUKAHDIN OSASTOLLA 30 HETI MUTTA SITTEN HERÄSIN YÖLLÄ AIKASIN. 

KOKONAISVALTANEN HUONO OLO MINULLE TULI SANOIN JOKA LÄÄKKEIDEN JAOSSA VAIVOISTANI AJOIVAT MINUT POIS LÄÄKEJONOSTA ETTEI MUUT POTILAAT KUULE MITÄ PUHUN LÄÄKKEISTÄ. MITÄ NÄILLÄ NYT ON KUN NISTEJÄ OVAT SUURIN OSA POTILAISTA OTTAAHAN NE MIELELLÄÄN MYRKKYJÄÄN METADINI HOITOJA SUN MUITA. 

 Menen vielä nukkumaan kohta jos uni vielä tulisi kun heräsin niin aikasin kello kolme,  nyt löi kello neljän aikamerkki. Huumeita liikkui talossa osasto 30 ja myös täällä osastolla 20 oli huumeongelmaa. 

Minä olen ihmetellyt miten täällä talossa paapotaan huumeväkeä kiinni jäämisen jälkeen melko äkkiä tämä huumeväki saa luvat takasin. Mitä olen todella ihmetellyt mikseivät kitke huumeden käyttöä,  mikä helppoa olisi kieltämällä huumeiden kanssa pelaavilta ulkoilut,  ketkä kamaa roudaa sisään kun se on aika  varma ketkä sitä roudaa. Panisivat täysin suljetulle huumeväen.  

Pilaa huumeväki koko osastojen ilmapiirin. Osasto 30 minua ratsattiin kaiken aikaa vaikka tietävät miten olen huumeita vastaan. Kumma kun huumeväki käveli kerrankin vaan ohi ratsian ja minut taas ratsattiin. 

Mikä onkaan hoitajien motiivi on täällä todella outoa touhu mutta kun tietää mitkä rahat liikkuu huumeissa niin kaikkihan on mahdollista. Työluvat ja vapauksia huumeväelle järjestetään sama täällä osastolla 20 minut ratsasi viron pamppu halusi nähdä saatana munanikin ratsiassaan.  Meinasin sanoa että tässä on interbol ja te vielä pyllistätte. Miettikää jengini läpi maailman minä näyttelen viron pampulle muniani ratsatessaan minua. Onko silloin niillä itsellään ihan puhtaat jauhot pussissa. Kun olen puhunut huumeväelle niiden vaaroista ja ilmapiirin huonoudesta nykyään kun on huumeita talossa niin paljon vissiin joka osastolla. Miten hyvä paikka oli ennen kellokoski ohkolan sairaalat viinakatkoillekkin. Ei minun aikanani ollut huumeita ollenkaan talossa. Ja minä sentään olen ollut kelliksellä kymmeniä kertoja.

Katsotaan teidänkin persereikänne ketkä tänne huumeita roudaa sisään. Kyllä täällä on kumma tyyli talossa miksi sallivat henkilökunta huumeväen vapaudet kun kama liikkuu kaiken aikaa. 

Merkkasin jo nuorena järvenpään sosiaalisairaalassa pariskunnan ketkä olivat kellokosken hoitajia, olivatko sitten viinan takia siellä hoidossa vai kamojen takia. Sitä en saanut selville mutta päihteiden takia kumminkin. 

Lukekaa tarinoitani miten on JUMALAKIN ollut mukana asioissani vuosien ajoilta. Uskotte varmaan ihmeisiin kun luette mitä ihmeitä on sattunut vuosien varrelta.

 Kyllä täällä on kumma tyyli minä teen päihdetyötäni yritttäen vieroittaa nistit kamoista niin jouduinkin hoitajien hampaisiin. Ratsattavaksi sun muuta myrkytettäväksi pahoilla myrkkylääkkeillä mistä sairastuin pahasti vuosiksi. Nyt on vointini melko hyvä kun uskalsi E.E osasto 20 naislääkärimme tiputtaa LITON melko minimiin ja eiköhän se myrkky tiputeta kokonaan pikkuhiljaa. 

Kumma kun syljin monessa paikassa lääkkeeni vessanpytyyn luulivat hoitajat ja lääkärit että olen niin hyvässä kunnossa kun syön lääkkeeni vaikka olin koko ajan huijannut ja sylkenyt ne pois suustani. Eikö sekin ole ristiriitanen asia miksi pitäisi minun silloin syödä mitään hullun lääkettä. 

Olen saanut semmoisen koulutuksen itse oppineena että voin näytellä psykoa, skitsoa, maniaa, masentunutta ihan mitä vaan haluan esittää. Ja kaikki mene henkilökunnalle läpi näyttelyni. Minunhan pitäisi saada oskaripatsas hyvästä suorituksesta  suomalaistenkin kidutettavana olosta ja nyt myös venäläisen lääkärin vai mikähän tämä nyt on. Kun minua alkoi myrkyttämään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...