torstai 7. tammikuuta 2021

Kello on 6,39 nukahdin hetkeksi vielä äsken. Nyt tarinaani elämästäni 12 kertaa linnoissa ollut en koskaan palikoilla ole lusinut. Siviilissä tyhjän päälle jääden ja siitä hullujen huoneelle dokailun takia.

 Olen tosiaan lusinut 12 kertaa,  riihimäen keskusvankilassakin muutamat tuomiot  vankiohjaajan tittelillä vedin pojille A ja B ryhmän koriset piti minun tehdä kaksi ryhmää kun niin suosittu oli korikseni herrasmiesten peli kiduttaja Pullisen miehiäkin oli kaksi kaveria mukana pelaamassa. Hyviä kovanaamoja olivat pojat. 

Tunsivat minut riksun vankilassa kenkä keravana kun oli minulla talon fudis kun pojat tiesi että kenkä kerava tulee joka ulkoiluun pelaamaan.  Seutulassakin olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa vedin pojille jo vanhalla leirilllä tennikset ja kaikki jumpat tein ohjelmia punttikavereille. Olenhan näistäkin jo kirjoitellut,  mutta panen nyt tähän nämä stoorit jos tulee uusia lukijoita teksteilleni.

Olen kiertänyt aika monet paikat keravan nuorisovankilan huittisten varavankilassa mihin minut heitettiin kuulemma vankilan johtajan mukaan lain vastasesti kun olin 17 vuotias ja olisi huittisissa pitänyt olla 21 vuotta  sain olla siellä jonkun aikaa joulut ja uuden vuodet  Hurriganes  Remu Aaltosen opin siellä vähän tuntemaan. Homon Kolho nimesen panin kuriin siellä ja viellä vankivaunussa lypsin äijän kaikki pimeät rahat siltä myin minulle  riesaksi käyneen pienen tochipa merkkisen mankan.

Pääsin röykän työsiirtolan kautta  mihin olin kanssa liian nuori pääsin seutulaan mistä lensin karhunkoppiin nokalle. Sieltä takasin Keravalle vanhalle puolelle olin siitäkin kertonut mukavia tarinoita kun potkasin kolme maito tonkkaa perunoita pitkin rundikäytävää siitä mentiinkin sitten eristykseen pohjoseen päähän. Ei tarvinnut minun enään perunoita kuoria. 

Sanoi emäntä että olin paras tiskari mitä on talossa koskaan ollut,  mutta huomasi se etten käyttänyt olleenkan pesuainetta sanoin että pesen niin kuumalla vedellä kun raanasta tulee. Sillä lähti rasvat ja muut, söi pamputkin niistä astioista niin vaan jatkoin tiskarina.

 Olin riihimäen keskusvankilassa muutaman tuomion tein nimimiehille sähkösellejä käämilangasta panin pamput kuriin kun talousmestari otti ylihintaa vartan patterista mikä ei halpa ollut mutta ei joka selliin saanut sähköselliä tehdä. 

Olenhan näistä tapahtumista kertonut paljon lukekaa on todella nuorille konnillekkin varmaan mieleistä luettavaa. Vanhanliiton kavereistakin miten olimme yhtenä rintamana talossa kun talossa. Pääsin kyllä takasin seutulaan muilla tuomioilla,  vaikka sieltä lensinkin pois kun dokasin vähän ja kaverin takia jouduin minäkin seutulasta pois, kun oli samasta tuvasta kaveri löytynyt sammuneena työmaakopista ja minä siinä siivellä paloin myöskin. Olin mäntsäläin leirillä sekä siuntiossa mihin jouduimme vastaavan mestarin kanssa,  kuka piti minua ykkös tykkinään. Lensimme siuntioon pomo Impiön ansiosta oli se mulkku uusi pomo töissä. 

Konnulla olin ja sekin on kuulemma lopetettu olenko kaikki vangit vapauttanut kun nokkakin lopetettiin. Lapinlahden sairaalassa olin viimenen tutkittava mielentilassa. Seutulan leiri lopetettiin ja kuulemma mäntsälänkin leiri. Kaikki vangitko vapautetaan ei todellakaan minä olisin vanhanliiton vapauttanut kun ne oli ne kunnon konnia. Nyt tuntuu pölkkypäät lusivan kun vääntävät ne pampujen kanssakin onneksi on sukulainen nelinkertanen suomenmestari kiekossa varmaan suomen riskeimpiä vartijoita serkkuni Esan poika Mikko Kyyrö. 

Luulen ettei Mikon kanssa kannata vääntää eikä muidenkaan pampujen sillä te pölkkypäät jäätte varmaan hopealle. Olen pirun ylpeä Mikon savutuksista ja uran valinnasta pamppuna. Ennen oli pamput meille upseereita ja herrasmiehiä isämme ja isoisämme sodat yhdessä käyneet se oli minun aikanani ja kunnioitimme pamppuja ja mekin saimme samanlaista kohtelua osaksemme. 

VAPAUTTAISIN VANKEJA KUN NIISTÄ TULISI  JUMALAN SOTUREITA KAIKKI SAMAAN RINTAMAAN NIINKUN LINNOISSA AIKOINAAN. EMME RASITTANEET KETÄÄN TALOISSA MINUN AIKANANI. EI OLLUT MITÄÄN SISILISKO OSASTOJA MINUN AIKOINANI  MISTÄÄN PEDOFIILEISTÄ EI SILLOIN TIEDETTY MITÄÄN. EI OLLUT SEKOPÄITÄ MINUN AIKOINANI. PALIKKA OSASTOJA OLI SÖRKÄSSÄKIN RIO DE RIKSUSSA KULKI SE SAIRASSELLIEN NIMELLÄ.IHMETTELEE MONET KUN PIDIN ELÄMÄNI PARHAIMPANA AIKANA LUSIMISTA OLI KUNNON KAVEREITA SAATIIN TEHDÄ AMMATTIHOMMIA. OLI PELIKAVEREITA MONEEN PELIIN KETÄÄN EI TARVINNUT PELÄTÄ VAIKKA OLI   PAHIMMAT  MURHAMIEHET PARHAITA KAVEREITANI. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...