Nyt on kello 5.06 kohta pääsen nessikahville ikävää kun ei ole minulla hunajaa on se niin pirun kallista kanttiinissa. Verrattuna kaupan hintoihin on se kaupassa puolta halvempaa.
Mutta kuin olen laiskaksi tullut en viitsi kaupoille lähteä, varsinkaan kun olen ollut kipeä monella tavalla. Nyt on selkä särkyni hellittnyt kun tuli yhteen aikaan selkäni kipeäksi koneella ollesani. Oli selkä tuolta munuaisten kohdalta kipeä voi olla että lääkkeiden aiheuttama munuaiskipu se oli.Nyt on Litium vähennetty 300 mg aamuin illoin. Ja selkäni on parempi ei yhtään se särje nykyään.Eli teen siitä johtopäätöksen että johtui selkäsärkyni litosta.
Vedin sellijumppia heti aamusta aloitin varjonyrkkeilyllä siitä tein etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Muutamat sarjat molempia. Vähän toi rintaliike tuntuu rintalastassa mikä oli minulla kanssa kipeä sairastellessani jalkaani. Laitoin äsken ideal siteen jalkaani, kovasti yksi pamppu selitti eilen että hän voi laittaa siteeni jalkaaani. Sanoin sille että enköhän itse pysty siteeni parhaiten laittamaan. Kun tiedän miten tiukalle sen laitan pitää nämä minua vissiin niin avuttomana etten yhtä ideal sidettä saa jalkaani.
Nyt täytyykin lopettaa kirjoitteluni tuli tonne alas uudesti käynnistys palkki mitä lie haluaa ladata kone. Palataan asiaan myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti