Kyllä on perkelttä että saa joku lääkäri määrätä myrkkylääkkkeitä minulle ja vielä ryssä lääkäri. Miksi yrittää minut ryssät myrkyttää litolla 1800 mg menee vieläkin sitä myrkkylääkettä minulle 600 mg päivässä. Menee vielä muitakin myrkkyjä abilify 20 mg sekä felodipin 10 mg ja olantsapiini 20 mg..
Ovat pimittäneet minulta labrojen tuloksia henkilökunta kun yksi hyväkäs sanoi että näkee he koneelta labran tulokset. Selitti saatanat osastolla 30 että otetaanhan minusta kusi ja verikokeet kerta viikkoon labrat.
Lohjan osastonylilääkärin kirjeessä sanottiin että TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla tod. näk. LITIUMIIN LIITTYEN. Ja toinen sairaus tullut LITOSTA on nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti mikä janottaa ja kusettaa jatkuvasti. Tulee vähän itseni toistoa tähänkin mutta toivon että menee tekstini perille lukijoihin.
Olin lääkkeistään toista vuotta kipeä kun ei henkilökunta mitään kantaa ottaneet sairasteluihini mitkä tiesin lääkkeistä johtuviksi. Ovat pillanneet saatanan oppilaat yli kaksi vuotta minua selkin samarian pisaran juopon kokin takia painakaa jengini nimet mieleenne kokki oli Antti Rasinkangas pomon nimen varmaan saatte tietoonne pisaran päälikön ja samarian Ismon nimen tiedätte myöskin. Piti samarian talo olla raitis mutta iso Antti joi jatkuvasti sitten kun minä vähän ärähdin tulikin tämmöinen kidutusreissu. Mistä olen paljon kirjoitellut ja vielä ryssän perkele määräsi kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla minulle myrkkylääke LITIUMIN MISTÄ TOSIAAN PAHASTI SAIRASTUIN MONELLA TAVALLA.
ALLAHU AKBAR JUMALA ON SUURI !.
On pahinta mitä voi olla kun pakottivat minut ottamaan verenpainelääkkeen mistä kumma vaan meni samaan aikaan silmäni huonoksi. Minulla oli hyvät verenpaineet mitä viikon P. hoitaja mittasi minulta. Saan paineeni vieläkin paremmaksi elämäntapojen parantamiselle suola pois, kahvi pois, energiajuomat pois, liikuntaa lisäämällä. Syönkin nykyään vegaaniruokaa eli kevyttä uskon että sekin vaikuttaa verenpaineisiin.
Linnan miehen vaistolla otin paperille kaikki verenpaine mittauksen tulokset piirun verran olivat muutamissa mittauksissa yli 140 yläpaine mitä pitävät kuulemma rajana.Olisin halunnut lääkärin kanssa jutella paineistani johtuuko lääkityksestäni. Ei mitään keskustelua suoraan vaan hoitajat löivät lääkärin määräämiä myrkkyjä lisää minulle.
Puhu nämä henkilökunta kaihista en usko että kaihi muutamissa päivissä puhkeaa minkä teki minulla verenpainelääkkeen aloittamisen aikoihin.Lopettivat sen lääkkeen mutta silmäni ovat huonot menee mustia palloja näkökentässä sekä vasemmassa silmässä menee vaaleeta harsomaista kuvaa. Oli outo lääkäri järvenpään silmäasemalla kun sekin kaihista puhui voihan sitäkin olla mutten ole mitään oireita ennen verenpainelääkettä huomannut itsessäni.
Puhui järvenpään lääkäri mielenterveydestä mitä ihmettelin kun silmistäni oli kyse muutenkaan se ei saanut tippoja heti laittettua jouduimme hoitajan kanssa menemään uudestaan odotushuoneeseen. Ja taas tipat silmiini laittoi silmälääkäri. Muutenkaan en tykännyt lääkärin touhuista.
Lukekaa sairasteluni mistä puhuin hoitajille vai mitä saatanan piruja ne on kun lääkärikin sanoo menevänsä hoitajien puheilla. Tietäähän nämä vääuskoset koirat mitä saastaa nämä on. Kun minutkin ovat myrkyttäneet sairaaksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti