sunnuntai 10. tammikuuta 2021

Herätys aikasin yöllä siitä nukkuen 5,10 asti panin ideal siteen kipeeseen jalkaani. Silmätkin on taas oudot menee vasemman silmäni verkkokalvolla tommoista harsoa.

 Kumma olotila oli herätessäni kello 2 toki heräsin jo 21,30 yöpalan hain ja minirin lääkkeeni on se toi kusilääke.   Hillitsee minirin kusemista joku vaikutus sillä siihen on minä kyllä juon ja kusen  samalla laillan kun ennenkin  juon paljon kun  janottaa ja kusen myös paljon ei se minua häiritse millään lailla. Mitähän outoa on siinä kun juo paljon kusee myös paljon.

Jalkani oli taas kipeä ja turvoksissa heti herättyäni se ei ole parantunut yhtään. Toivotaan että ideal side auttaa särkyyn ja turvotukseen. Se menee vaan helposti liian tiukalle ja painaa se jalkaani.

Silmätkin ovat oudot varmaan verenpainelääkkeen aiheuttama vaiva,  paha jos se jää päälle tommoinen silmävaiva. Ei parantunut  vaikka muuttui vissiin verenpainelääke. Katson kohta googlesta tosta silmäoireestani jääkö se päälle jos ja kun lopetan verenpainelääkkeeni. Vai tuhosivatko silmäni väärällä läkkeellä minä kun en vaan ymmärrä miten juuri olisi kaihi puhjennut silloin kun tuli minulle turhaan verenpaineääke.

On silmäni oudot en näe kunnolla tässä koneellakin tulee  semmoisia näkö häiriöitä tulee kaksi tekstiä päällekkäin. Pitää tarkentaa silmiä katsomalla muualle välillä. Toki olen myös pirun väsynyt mikä kyllä minulle aíheuttaa näköhäiriöitä, olen sen ennenkin huomannut että väsymys vaikuttaa silmiini.

Mistä sitten johtuu väsyneenä silmä oireeni jokuhan sen tekee silloin. Menen vielä nukkumaan joksikin aikaa kun väsyttää minua vieläkin. Jos saisi nukuttua kello 8 aamupalaan asti tekisi se hyvää menen oikein peiton alle että lämpenen kunnolla.

Olen ollut koko ajan kipeä mitä en ollut piripoikien kanssa asuessani,  pyöräillen kesät talvet olin todella hyvässä iskussa siellä kämpillä. Maistelin toki konjakkia liiankin kanssa mutta kun siitå ei tullut kipeäksi eikä köyhäksi. On konjakissa semmoisia hyviä aineosia mitkä tekee siitä lääkkeen minulle. Kunhan ei sitä liikaa juo silloin häviää kyllä lääkkeen vaikutukset.

Täytyy jossain vaiheessa ottaa taas ideal side pois jalastani ettei se paina turvonnutta jalkaani.  Nyt nukkumaan tekee se hyvää minulle. Nukun aamupalaan asti tunnin suunnilleen vielä. Palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...