Kohta tuleekin iltapala ja siitä lääkkeet on jalkani vieläkin turvoksissa ja kipeä. Otin ideal siteen pois jalastani kun se painuu lihaan vaikka löysälle sen laitankin. Pitää saada veren virrata vapaasti ei saa olla painoa jalalle. Kun tulee helposti veren virtaukseen ongelmia jalassani.
Eipä tälle päivälle ole mitään ihmeellistä kirjoiteltavaa kun olen jumittanut sisällä koko päivän ruokailua ja lepoa siinä se on päivä mennyt onneksi kohta pääsee nukkumaan. Menen ajoissa nukkumaan kun heräsin yöllä jo noin kahden maissa. On minulla univelkaa monelta yöltä mitkä pitää saada nukuttua pois vaivaamasta.
On iltapala kohta 35 minuuttia vielä kello 19 silloin suunnilleen alkaa pala ja lääkkeet sen jälkeen tai ennen on välillä ollut. Minäkin tuon ruuat huoneeseeni ja menen ekaksi lääkkeille kun minulla jää monesti ruoka nieluuni en pysty silloin lääkkeitäkään ottamaan jos tulppa on nielussani. Pitäisi vissiin mennä tähystykseen nieluni kanssa. Olisiko refleksi tautia kun tulee usein väkeviä röyhtäilyjä suuhun asti.
Nyt alan lähtemään ruokatilaan venttaamaan ruokaa tulisi nyt jotain hyvää leipää otan ainakin vegaani tahnalla ja omalla leikkeleellä. Olisi nyt päärynöitä on ne ravitsevia ja tuhti välipala, yleensä otan banaanin on nekin hyviä, kun on monesti päärynät kovia en pysty niitä silloin syömään.
Helkkari kun on ollut silmäni huonot parina päivänä tulee taas noita mustia pallukoitakin näkökenttään. Vasen silmäni on ollut outo pari päivää ja pitempäänkin semmoista harson tapaista menee silmissä tossa vasemmalla. Koneeni ruutukin näkyy huonosti semmoinen kaksois kuva tulee näytöstä. Joudun aina tarkentamaan katseeni silloin näen taas hetken paremmin.
Varmaan huono nukkuminenkin tekee silmilleni hallaa olen sen ennenkin todennut etten silloin näe kunnolla kun väsynyt olen. Silmän tarkennus kärsii siitä kun on univelkaa. Minkä nukun tänä yönä pois menen heti nukkumaan lääkkeiden jälkeen saa tulla sitten herättämään yökkö kun pitää kusilääke minirin ottaa noin kello 22 aikoihin olisihan siinä toki yöpala kello 21.30 jugurttia ja hedelmää,
Huono homma kun löivät minut taas poikottiin facebookissa en saa sen kautta juttujani levitykseen. Luulen että koskee asiani lapsesta vaariin mielenterveys ja päihde ihmisten asioitahan olen ajanut sekä vanhustyötä tehneenä. On ihmisten auttaminen elämän tehtäväväni olen autellut ihmisiä lapsesta asti saa siinä hyvän fiiliksen kaikki.
Sain 30 vuorokautta facebookista karenssia vaikken mitään törkyä laittanutkaan on siellä, aseita, pornoa, väkivaltaa ja muutakin törkeetä. kumma että toiset saa laittaa melkein mitä vaan julkisuuden henkilöistäkin. Mikä on meissä tutkivaa journalismia tekevien kun ei sananvapaus koske meitä. Ei kyllä ole järkeä siinä ettei saa omaa mielipidettä tuoda esiin. On kyllä jututkin niin dorkia facebookissa. Huumeista saa puhua suoraan kannabis sivulla
Nyt ruokatilaan alkaa kohta iltapala menen ajoissa jakoon että pääsen keulille. Onkin hiukan nälkä minulla kun syön kevyttä vegaani ruokaa vedin aika ison keiton kello 16 ruualla mutta nyt on taas nälkä. Meitä ei ole muita vegaaneja kun nuori tyttö J. ketä viedään usein helokopterilla rundiin eli pamput raajoissa kiinni jaloissa ja käsissä. Raapii se ranteitaan vaikka millä itkupillihän tyttö on.
Minä sain kielokodossa tommoisen pikkuprinssessan pois rakkaudellani sähköhoidosta.. Aloimme käymään salillla T.Ö kanssa keilaamassa kävimme, tytöt kävi uimassakin siskokset.No oli Kielokodon tyttöprinsessa 26 vuotias. minä olin alta 60 vuotias ei ikämme ollut este rakkaudelle minä nyt kyllä laskin hyödyksi tytön auttamisen oli sillä kuulemma 8 tonnia rahaa ne kiinnosti ja äitinsä taiteili nukkeja. Olisiko ollut rahaa perheessä. Enhän nyt hulluja ilmaseksi auta tarvitsee lääkärikin rahaa.
Katsokaas minä olen venkuloiden kuningas olen juoni kaveri ette minua tunne yhtään ja tiedä yhtään mitä päässäni liikkuu. Saatte juonimpaa kaveria hakea kaukaa, teen itsestäni sairaankin minkä diagnoosin vaan paljastan henkilökunnan kapo hoitajien ja Mengele lääkäreiden pätemättömyyden kun tervettä pakkolääkitsevät ja pakkohoitavat olen ollut 12 kertaa linnoissa ja täällä kellokosken puolella varmaan 40 kertaa viinan aiheuttamien pirujen takia.
Nyt kun on viinapiru kuollut päästäni löivätkin minut hullun kirjoihin. Kysynpä vaan ja miksi pannaan vielä ryssälääkärit minua myrkyttämään pahoilla lääkkeillä 1800 litiumia ´sekä ryssämääräsi vielä risperidon lääkkeen. Lukekaa sairastumiseni tutkikaa jengini mikä on näiden sadistien motiivi minun sairastuttamiseni lääkkeillä. Nyt kun olen ääntä pitänyt jengini kanssa Epe tietää kaiken mitä minulle tehdään. Ja varmaan muutama muukin. Alkoihan lääkkeiden tiputtaminen
TSH OLLUT VUOSIA KOHOLLAON SE ON KILPIRAUHAS ARVO MIKÄ VAIKUTTAA MONEENKIN VARMAAN. SELITTIVÄT SADISTISET HOITAJAT OSASTO 30 ETTÄ OTETAANHAN MINUSTA KUSI JA VERIKOETTA KERTA VIIKKOON.
MIKSEIVÄT TÄÄLLÄKÄÄN OSASTOLLA 20 PUHUNEET MITÄÄN VERI JA KUSI KOKEITTEN TULOKSISTA. PUHUIN JOKAPÄIVÄ SAIRASTELUISTANI. KYSYIN YHDELTÄ TÄÄLLÄ OSASTOLLA 20 MIHIN TULEE LABROJEN TULOKSET SANOI DORKA ETTÄ KONEELLE TULEE.MIKSI VASTA LOHJALTA SAIN TIETÄÄ TULOKSET JA SAIRASTELUNI SYYT.
MIKSEI KANSLAISET TEE MITÄÄN MISTÄÄN MAASTA EI TUNNU TULEVAN ISKURYHMÄÄ TÄNNE.
TÄÄLLÄ KÄVI KIDUTUKSEN VASTANENE KOMISSO MUTTA MIKSEIVÄTMINUA OTTAANEET PALAVERIIN SYÖTIINKÖ MINUT POIS HENKLÖKUNNAN TOIMESTA. OLISIN PUHUNUT NIILLE KAIKKI SADISTISET PAIKAT SUOMESSA.
YKSI ON OLLUT INHIMILLINEN KIELOKOTO TIKKURILA. MUUT PAIKAT IHAN HIRVEITÄ MINUA KOHTAAN. LUKEKAA ON SIELLÄ PALJONKIN TARINAA JAMMU SILTAVUORENKIN HIRVIÖN PILAAMASTA REIJOSTA KETÄ SAUNOTIN JA KERRANKIN PELASTIN EHKÄ PORUKAN KUKA RULLILLA KULKI KAIKKI MALKEIN REIJO OLI MIKRON LYÖNYT TÄYTEEN JOTAIN JA SIELTÄ SAVU JA TOIMISTON HÄLYTYS VISSIIN SEMMOINEN PIIPPAUS TULI. PELÄSTYIN ETTÄ TALO OLI TULESSA.
MINUT VIETIIN ATTENDO NIKINMÄESTÄ PEIJAKSEEN RAUTOIHIN SADISTIT LÖIVÄT MINUT KELLARIIN. ON KYLLÄ PAHOJA HENKILÖKUNTA ETTEN SAANUT AUTELLA REIJOA KENEN ELÄMÄN ON JAMMU SILTAVUORI PILANNUT REIJON TYTÄR TEHNYT ITSEMURHAN JA PIENELLE TEHTY PAHAA. MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET MITÄ SADISTEJA OVAT SUOMALAISET JA JOKUNEN RYSSÄKIN TUNTUU PAHA OLEVAN. AUTOIN SIIS REIJO RESSUKKA KUN RAUTOIHIN JOUDUIN.
TOIMIKAA JO IHMISET EI TÄMMÖISTÄTOUIHUA KESTÄ KUKAAN KUN EI OLE OMAA JENGIÄNI PAIKALLA. EIKÖ ULKOMAILTA SAA APUA JA MUUTOSTA AIKASEKSI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti