keskiviikko 6. tammikuuta 2021

Huomenta lukijani nukahdin onneksi vielä aamusta teki pienet tirsat hyvää. Kohta pääsen aamupalalle ja lääkkeille. Onneksi on tiputettu LITO MYRKKYLÄÄKE MINIMIIN.

 On onneksi tosiaan myrkky lääke LITO tiputettu minimiin täytyy päästä siitä eroon kokonaan on se tuonut minulle sairastumisia monenlaisia. TSH arvot korkella ton. näk. litiumista johtuen  mihin eivät ole lääkärit eikä hoitajat mitään kantaa  ottaneet eikä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tullut varmaan litosta. Oli lohjan osastonylilääkäriltä tullut kirje että olisi ollut TSH arvot vuosia koholla. 

Eli miettikää nyt miten ovat minua tuhoneet en ymmärrä muuta kun ovat henkilökunta pimittäneet TSH arvot. Selittivät kovasti osasto 30 että otetaanhan sinusta kusi ja verikokeet.. Sama pimitys jatkui täällä osastolla 20 ei kukaan puhunut muuta kun yksi hoitaja sanoi että tulee heille koneelle labran tulokset. Mikseivät ole minua informoineet noista edellä mainitsemistani arvoista. 

Kyllä on kummaa nykyään kellokoski ohkolan sairaalan toiminta huumeita talossa jatkuvasti ainakin minun olleilla osastoilla 20 ja 30  on ainakin huumeita liikkunut mitkä pilaa koko osastojen ilmapiirin. On mennyt ihan vituiksi kelliksen touhu ja tämän ohkolan sairaalan.

Hyvä että lähdin lohjan sairaalaan sain noi edellä mainitsemani kokeitten tulokset. Ajatelkaa vuosia ollut TSH kilpirauhas arvot koholla miten sitten onkaan se vaikuttanut kuntooni. Kun tulee tosta vesitystaudista noi oireet juo paljon ja kusee hirveät määrät jopa yli 10 litraa vuorokaudessa. Minulle menee varmaan ton verrana kustaa vuorokaudessa kun yölläkin kusen noin litran sorsan täyteen. 

Vähän kritisoin S hoitajalle lääkkeen jaossa silmiäni tuhonneesta verenpainelääkkeestä mistä ilman muuta johtui silmieni huonoksi meneminen. Puhui silmäaseman lääkäri järvenpäässä kaihistakin muttei se puhkea parissa päivässä minkä aiheutti verenpainelääke. 

Vaihtui se silmän tuho lääke toiseksi mutta silmiini jäi tommoinen harsomainen peitto mikä liikkuu silmän näytöllä. On se ollut taas muutamia päiviä pahana silmissäni. Mustia pallukoita menee nykyään vähemmän. Helvetti mitä  väkeä lääkäri määrää tommoisia lääkkeitä mitkä tuhoaa silmiä ilman että juttelee lääkäri potilaan kanssa ollenkaan. Ja hoitajat selittää että lääkäri määrää lääkkeet. Miten se voi olla mahdollista kun ei edes se tapaa potilasta. Kai sen olisi lääkäri sanonut ja tiennyt tommoisen lääkkeen mikä silmät vei ei voi olla muuta kun juuri silloin meni silmäni kun tuli verenpainelääke. Mitenmuuten voi noin sattua ei voi muuta kun tehdä oman johtopäätöksen lääkkeestä. Ja en kaihia heti alleviivaa kun ei mitään kaihin oireita ole minulla ollut. Silmäni ovat olleet hyvätmitänytkymmeniä vosia olen laseja tarvinnut lähinäköön.

Kumma että tommoisia lääkkeitä jaetaan tuntuu todella hämärältä toiminnalta ettei olisi lääkärille ja hoitajilla tietoa tommoisen lääkkeen vaikutuksista.  Kun ennen lääkettä ei silmissäni ollut mitään kaihiin viittaavaakaan. 

Tutkittiin silmäni aikoinaan pitkällä tuomiollani kaikki klaukoomaa myöten tutkivat lähinäköni on hiukan heikko en näe lukea mutten tarvitse laseja liikenteessä. Lukulaseilla pärjään niin sanotuilla tiimarin laseilla olen pärjännyt pitkään Sain taas silmäasemalta rimpulat kalliit lasit on noissa halvoissa muutaman euron laseissa paremmat sangat ja näen niillä hyvin.

En kyllä millään usko että olisi muusta mennyt silmäni huonoksi kun verenpainelääkkeestä kun samaan aikaan meni silmäni kun tuli verenpainelääke. Ja miksi se pakotettiin ottamaan minun kun en sitä suosiolla ottanut selitti vaan hoitaja että lääkäri määrää ottamaan.

Helvettikö se yhtään kuuluu jollekkin hullujen huoneen puoskarille mitä turpaani laitan. Toivotaan nyt että paranee silmäni niin kun yksi nuori opiskelijn planttu sanoi täällä ohkolassa minulle. Kehui saatanan kakara että on hän puhunut lääkärin kanssa asioistani sanoin sille mitä helvettiä nuorella opiskelijalla on asiaa minun asioihini puuttumalla. Sanoi opiskelija vielä että voi silmäni vaikka parantua  jonkun verran.

 Nyt lähden kanttiiniin jos saan tossun jalkaani kun on toi jalkaterä pahasti turvoksissa. Tekee jäätelöä mieli karkkia en osta kun lähti jo yksi hammas minulta ja toinenkin heiluu ja yhdestä lähti pala. Kauan onkin hampaani kestänytkin kun täällä kellokoskella ne muistaakseni viimeksi laitettiin eteen hampaat. Oli kumminkin minulla paljon reikiä kun hiidenpellossa kävin hammaslääkärissä. Nyt on aika 4,2,2021 kello 10,30 samaan paikkaan missä kävinkin aikoinaan.

Nyt viritän tossuni isommalle että mahtuu siteessä oleva jalkani tossuun. Käyn kanttiinissa ostamassa enrgiajuoman ja jäätelön ainakin. Karkkia en osta kun puuttuu hampaita edestä minulta ja muutenkaan en lihottavaa viitsi ostaa jäätelössä on varmaan sokeria mutta energiajuoma on sokeriton. Palataan asiaan hetken päästä kun kanttiinista tulen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...