Aloin kirjoittelemaan kello 2,22 kynälle siitä nukuin kello 4.05 hyvin nukuin unia nähden olin uessani pankki keikkamiehen V.K vaimon kanssa on VK kuollut vaimonsa S.K on ollut rsittiina pitkään on se niin edukseen kuvissa. Kyllä raittius muuttaa ihmistä ainahan S.K on ollut omalla tavaallaan ollut kaunis sisäinen kauneus on pääasia.Ja sitä S.K on sisäistä kauneutta.
Häräsin illasta noin kello 21,30 otin iltapalan jugurtin ja banaanin siitä menin nukkumaan takasin. Kirjoitin kynällä kello 2,22 Nyyskyn sekoilut kämpässäni missä makasi joku mustalais manne lattialle. Oli luukku Sjöblumin kylmä surkea kellaritila minkä Nyysky sai minut vuokraamaan otin siitä kellaritilan kun piti joku paikka minulla olla olisihan siitä saanut tavaroilleni mestan. Tulin yökerhosta yöllä muistan vaan kun istuin verissäpäin ambulanssissa mihin olivat minut vieneet olisivat vieneet minut tikattavaksi sairaalaan mutten lähtenyt oli siinä poliisitkin paikalla.
Sanoin että jään odottamaan kaksikkoa kämpille eivät toista kertaa minua pääse yllättämään jäin odottamaan niitä ison vaeltaja puukkoni kanssa. ei retkut tulleet kämpille koko yönä.
Yritin saada Sjöblumilta osaa vuokrastani takasin kun kuittasin sille koneella 425 euroa vajaasta kuusta oli Nyyskyn vuokra vaan 500 euroa ja minulle laittoi se 600 euroa olin kämpässä pari yötä 11.1.2017 ja 13.1.2017. palautin avaimet sille olin kyllä Sjöblumiin yheteydessä aikasemmin kertoen tapahtuneen sanoin etten tommoisten nistin paskojen kanssa voi asua.
Oli yöllä kun tulin yökerhosta jotain elegtroniikkaa kämppäni täynnä. Mitä Nyysky ropasi Mannen makaessa lattialla. Luulin siihen asti Nyyskyä hyväksi tyypiksi nyt saatte ryhmäni hoitaa sen ja mannen. Papalta ei lyödä päätä auki syyttä suotta kostamatta. Sen takaan ja alleviivaan hommansa olisivatko ryöstömurhaa yrittäneet minut kolkaten.
En vaan tippunut lyöntiin minkä jompi kumpi suoritti Nyyskyä epäilen suorittajaksi ajattelin että se on hyrylän kingejen maksettuja hommia minut vammauttaa ellei sitten tappaa ollut tarkoitus. Kun minutkin ehkä yhdistettiin yhteen ampumisjuttuun vuosia sitten. Mitä en minä järjestänyt luulen että oli se Isäni hommia kun ei se hyväksy että mustalaisen Harrin jengi minua syyttä pesäpallomailoilla kolhivat Harri katseli Stelberin Anan ja serkkunsa Sampon kanssa forsteenin Bussin etuosassa kun minua yritettiin kolhia mailoilla olin juuri saamassa takataskustani kääntöveistäni olisin silllä hoitanut kaikki mutta pääsikin kytät väliin autoon kysyivät minulta kuka niistä löi katsoin Harria ja sanoin vaan että linnoissa tavataan. Olisin saanut mustalaiset niin kuseen kaikissa linnoissa jos olisin halunnut kun ei niistä kaikki tykkäå.No nämä on nyt vanhoja juttuja mutta niinkun olen sanonut murha ei vanhene koskaan ja hyvän ystäväni Jarmo Ranisen Luizin juttu ei vanhene koskaan kun se oli se puukosta saanut. Sinä tekijä jos näin on olisi sinun parasta tunnustaa elinaikanasi tekosi. Laitan tähän nimet että saa kaverit mainetta ja onhan nämä jutut jo käsitelty joidenkin mielestä minä vaan en anteeksi anna hevillä.
Sjöblum oli mukava laitatti se yhden ylimääräisen patterinkin kämppäämme kun oli se niin pirun kylmä ostin nyyskylle ja minulle yhteisen sijaispatjan missä nukkuisimme kimpassa siihen asti kun saisimme huonekalut kämppään. Kävin sossussa jo puhumassa vartijalle että panee sossun päälikön asialle ja heti että saa kaverini kämppänsä kuntoon. Olen kirjoittanut tästäkin asiasta jo aikasemmin enemmänkin mutta paninhan tähän juttua uudestaan kun on painavaa tekstiä. Toivon että olisi koko paskalössille käynyt huonosti pitäähän noi kiristäjät hoitaa vittumaisella tavalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti