keskiviikko 6. tammikuuta 2021

Ilta tullut on päivä vaipuu unholaan yötä myöten mennään. Vedin sellijumpia äsken varjonyrkkeilyä tehden sen minkä kipeä jalkateräni antaa myöten.

Tein sellijumppia etunojapunnerruksia sarjat sekä varjonyrkkeilyjä tehden paikallaan kun ei anna jalkateräni liikkumista harrastaa on niin kipeä jalkateräni,  otin juuri äsken idealsiteen pois jalastani. 

Vedin nopeita lyöntejä suoria ja koukkuja minun tyylilläni,  kun nyrkki pyörii toiseen suntaan kun olkapääni.  Se tyyli nopeuttaa aika paljon lyöntiä kun on aina nyrkki oikeassa asennossa. Lapsesta asti harjoitellut nyrkkeilyä lukekaa siitäkin kun isäni pani minut aina isompaa kaveria vastaan ottelemaan viikoloppuisin takapihallamme. 

Löi kaveri aina nenäni auki kun oli se minua isompi ja vanhempi päätä pitempi. Kerran suutuin visiin hyppäsin ja löin kaveri olikin perseellään. Eikä tullut enään kaveri viikonloppu otteluumme. Oli minullakin oikeat nahkahanskat mitkä ostin haakan kemikalio kaupasta. 

Isältäni hain rahat sen ollessa munkkivuoren ostarilla töissä oliko hanskat nyt 12 markaa. Pienelläpyörälläni poljin kovaaisän kaupalle ettei hanskat ehtineet hävitä. Niillä sitten nyrkkeilin tein siskoni mollamaijastakin nyrkkeilysäkin panin mollan roikkumaan lastenhuoneen oveen siskoni melkeien itki että  älä lyö JEESUSLASTA EN ENÄÄN LYÖNYT MOLLAMAIJAA.

Venyttelin myös äsken sormia suorilta jaloilta lattiaan vieden. Sekä käsivarsien pyöritystä eteenpäin ja taaksepäin.

Harrastin painia, karatea, omissa nimissäni judoa myöskin harjoiteltiin. Eli sieltä tuli toi kontakti lajien harrastaminen. Monia lajeja harrastaen siihen vielä muut lajit yleisurheiluakin jonkun verran. Koulun välisissä yleisurheilukisoissa edustin meidän koulua. En vaan niin tosissani urheillut siksi jäi ne siihen kouluaikaan.Jokunen mitali sieltä tuli kisoista niitäkin säästin vuosia mutta kaikkihan ne on hävinnyt Isänkin piirinmestaruus mitali hävisi johonkin muutoissa ja kun lintsille jouduin. Kaikki tavarini hävisi johonkin.

HARRASTIN NUORENA MOOTTORIPYÖRÄILYÄ. KTM BENTONILLANI 125 CC CROSSI ENDURO PYÖRÄ. OLI MINULLA MYÖSKIN TIUKKA MENIJÄ IC PLANETARIO 350 CC ILMAN TAKAJARRUA KAAHAILIN SILLÄKIN PELILLÄ OLIN JOKU 13-14  VUOTIAS SILLOIN. VANHEMPANA HOMMASIN VIELÄ  WR 400 CC ENDURO HUSGVARNAN SEKÄ OLI MINULLE MYÖSKIN CR 250 CC HONDA CROSSIPYÖRÄ. AJELIN NIILLÄ OMAKSI ILOKSENI MUUTTUIHAN ELÄMÄNI TÄYSIN KUN PYÖRÄT SAIN OLI NIIN MUKAVA HUSSELLA  AJELLA TUULEN TUIVERTAESSA KASVOJA TUNSIN SILLOIN OLEVANI VAPAA KAIKESTA EI OLLUT VIHAMIEHIÄ EIKÄ MUITAKAAN KUSIPÄITÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...