keskiviikko 6. tammikuuta 2021

Otin ideal siteen pois yötävasten jalkaterästäni, heti kipeytyi jalkani oikean jalan jalkaterä mikä oli muutama aamu siltten turvoksissa ja kipeä en tiedä miksi.

 Oli niin kummallinen yö muutenkin kun heräsin kusi sorsa kädessäni,  mutta lattialla oli kustaa olin niin unenpöppörössä etten tiennyt mitään mitä olin touhunnut. Huomasin aamulla että oli jalkani turvonnut ja kipeä kovasti. Onko tämä nyt kolmas päivä kun jalkani on turvoksissa  ja kipeä. Ihmettelin kun osaston lääköri E.E ja opiskelija eivät passittaneet minua sairaalaan kuvauksiin voi olla sellijumpistani varjonyrkkeilyistä tullut rasitusmurtuma.

Huomenna olisi sali meillä J. tytön kanssa saa nyt nähdä miten toi jalkaterä on aamulla kipeä ja antaako se nukkua hyvin samaten toi nenävärkki menee illasta aina tukkoon pahemmin. On vasen sierain  melkein tukossa peijaksen ruston runnomisen jälkeen kun yrittivät saada verenvuotoani loppumaan missä epäonnistuivat seuraavana päivänä meilahteen mistä heti kolmelta naiselta sain apua mitä en muista mitä tekivät nenääni mutta vuoto loppui nenästäni.

Nyt lähden hakemaan kusen esto lääkkeen kansliasta kello tulee juuri 22 silloin on kusilääkkeen ottoaika. On kusilääke minirin jarruttaa se kusen tuloa väkevöittäen sitä. Kiinnitti huomiota kusella käynnit yöllä kun se oli runsasta kustaa voi tulla päivässä litroja nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti vissiin minulla LITIUMIN AIHEUTTAMA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...