lauantai 9. tammikuuta 2021

Jalkateräni oli herätessäni parempi, joten vedin sellijumppaa etunojapunnerruksia kipeytyi jalkani siitä joten panin ideal siteen jalkaterääni, nyt lepoa tämä päivä.

Perkule kun tuntui jalkani paremmalta tänä yönä herätessäni aikasin kello 2,15. Tein sellijumpaa etunojapunnerruksia vihlasi jalasta nilkan palloluun kohdalta vai mikä onkaan ton luun nimi. Tiedätte varmaan mitä luuta tarkoitan. Panin ídeal siteen jalkaani vähän se tukee jalkaterääni. Ei voi kovin tiukalle laittaa sidettä ettei veri kierrä jalassa on se paha juttu pitää ottaa se side pois taas jossain vaiheessa. 

Harmi kun en tiedä mistä jalkani kipetyi joko siinä on laskimojuttu tai sitten olen sen niksauttanut  yöllä kun en muista mitään muuta kun heräsin keskellä lattiaa sorsa kädessäni kumminkin olin kussut ohi sorsastani. Oli lattialla kustaa lammikko minkä kuivasin pois likapyykistä ottamillani kalsareillani.

Kyllä on outo jalkateräni turvotus ja kipu on se melko pahasti turvoksissa. Kumma etten muista mitään  satuttaneeni jalkani, kyllä on mysteereitä tämmöset asiat luulisi että huomannut jalkaani satuttaneeni. Ei muuta oikein olla kun laskimojuttu jos olisin sattuttnaut jalkani olisin sen kyllä tiedostanut heti yöllä.

Toivotaan nyt että paranee jalkani itsestään ja pikaseen että alan pääsemään kaupoilla ja töihin. J.V työnohjaaja kyseli minua jo töihin olisi ollut joku jääkaapin pesu vissiin sillä. Sanoin etten voi nyt tulla töihin kun en saa saapasta jalkaani. Kyllä se ymmärsi asian kun sille sen kerroin on J.V hyvä tyyppi ei se turhia nipota olen tuntenut sen kauan.

Ei mene LITIUMIA enään kun 600 mg vissiin ellen ihan väärin katsonut lääkkeiden jaossa yksi aamusta ja yksi illasta näin minä sen katsoin lääkekiposta.

Yritin nukkua hetken aamusta menin oikein peiton alle kun paleltaa minua vedin myös paksun puseron ja fliisin päälleni etten palelisi. 

Hetkeksi nukuin näin unta edesmenneestä kaveristani ensimmäisiä japsipyöriä omistaneesta Kimmo Pajarista Simpasta kuka menehtyi auto onnettomuudessa. Oli toinenkin Simon kanssa ajanut kauppiaan poika mikä Kimmokin oli toisella kaveruksella oli Yamaha toisella oli Suzuki olivat vissiin 250 cc pyöriä molemmat pyörät. Minäkin kauppiaan poikana tulin muutaman vuoden päästä, Kimmon ja Huikurin Karin perässä pyörineni. 

HUUSIN SIMPALLE AINA KULMILLA TAVATESSAMME ETTÄ KUMARRA SIMPPA  MEKKAAN KOHTI EIKÄ SILLOIN MISTÄÄN MEKASTA EDES TIEDETTY MITÄÄN. LUKEKEE MITEN TARTUTIN TIPPURIA JEESUKSEN MORSIAMMIIN SEURAKUNTA OPISTOLLA LUTHER OPISTOLLA EN IHAN SATAAN TYTTÖÖN EHTINYT TIPPURIA TARTUTTAA KUN JOKU REHTORI VISSIIN HEITTI MINUT SIELTÄ ULOS.

 OLI LUIZIN JARMO RANISEN KÄMPPIS TENKULA KENEN VELJEN VIILASIMME MELKEIN RIIHIMÄEN KESKUSVANKILASTA ULOS. SIMPANEN PAMPPU TULI AAMUSTA HOMMIIN TYÖMAALLENI VASTAANOTTO NARIKASSASANOI SIMPANEN  ETTÄ VOI TEIDÄN JUTTUJANNE TIESI VARMAAN MINUNKIN OLLEEN MUKANA POIKIEN HATKAUS TOUHUISSA.

 KAVERIT OLIVAT JÄÄNEET MAALAAMON KATOLTA KIINNI.  MINÄ EN TAJUNNUT ETTEI POJILLA OLLUT HYVÄÄN HATKAUSYRITYKSEEN LOPULLINEN SUUNNITELMA. JOS MINÄ OLISIN LÄHTENYT KOTOANI JOHONKIN OLISIMME MENNEET ALAPORTISTA ULOS PAMPPU LYÖTY NIPPUUN JA SIITÄ VAIKKA PAMPUN AUTOLLA HATKAAN.

Kumma että Kimmon Simpan kanssa lähdimme huonoille teille ryyppämääm ja remuamaan. Linnatkin tuli meille kummallekkein tutuiksi. Minä vaan jäin laitoskierteeseen linnoja sekä hullujen huoneita. Tyhmä kun olen en tajunnut lähteä suomesta pois ajoissa. Olisi pitänyt panna rahaa  fikkaan ja häipyä maasta niin äkkiä kun vaan pääsisin.

On suomi kirottu maa ja kirottu kansa niin pahaa kanssaa ei ole muualla. Toki on hyvikin ihmisiä mutta minun kohdallani on tullut pahoja niin paljon vastaan. Vanhusten ja päihde ihmisten hoitopaikoista hirveyksiä kokeneena. 

Lukekaa on siellä paljon juttuja monistakin hoitopaikasta. Kun auttelin Jammu Siltavuori hirviön pilaamaa Reijoa nikinmäen attendossakin saunotin Reijoa kun vissiin oli Jammu hirviön takia juonut itsensä rullaattori kaveriksi. Jouduin raudoissa peijaksen kidutusrsairaalaan. Miettikää nyt hyvät ihmiset Jammu teki rikoksista kauheimpia. Ja pilannut Reijo ressukan elämän tyttärensä tehnyt itsemurhan ja pienelle tehty pahaa en kysynyt Reijolta Jammu hirviökö oli tehnyt pahaa pienelle.

Kyllä täytyisi jotain alkaa sattumaan suomalaisille on tämä niin hirviö kansa  mitä minulle on tehty. 

KAATAISI NYT JUMALAN VITSAUS KUNNOLLA SUOMALAISIA. KORONAVIRUS JYLLÄÄMÄÄN NIIN OLEN RUKOILLUT JA TUNTUU RUKOUKSENI TOIMIVAN. ON JUMALA ALKANUT KOSTAMAAN IHMISKUNNALLE

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...