lauantai 9. tammikuuta 2021

JUMALANI JUMALANI ELÄMÄNI TARINA ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU.

Kohta onkin sitten iltapala js siitä lääkkeet en nyt enään kirjoita samaa stooria lääkkeistäni ja niistä johtuvista sairasteluistani. On vaan niin tärkeitä asioita siksi olen toistanut itseäni että saa jengi lukea miten täällä ohkolassa minua myrkytetään lääkkeillä Ryssän määräämissä   LITO 1800 mg  minkä määrän naislääkärimme E.E tiputti minimiin.

Toista vuotta sairastelinkin noista myrkyistä pimittivät minulta labran tuloksia oli kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla lohjan lääkärin mukaan LITIUMISTA JOHTUVAA. Sama vesitystauti tullut LITOSTA. Menee vielä minulla ABILIFY 20 MG SEKÄ FELODIPIN 10 MG SEKÄ ILLASTA MYRKKY MINULLE OLANTSAPIIN 20 MG.

Miksihän ryssämieslääkäri minulle LITOA määräsi kun oli minulla kevyt lääke mikä ei mitään vointeja tehnyt. Sanoi mies ryssälääkäri että hän määrää litoa hoitajien puheilla. Onkohan noin vai haluaako ryssät meidät upseerit ja herrasmiehet myrkyttää ja sairastuttaa. Niinkun minulle kävi täällä on narkomaaaneja suurin osa porukoista  lääkärit määrää nisteille metadomit ja muut korvaushoidot saa ne melkein mitä vaan kun olen seurannut niiden touhuja. Tarvittavaa kaiken aikaa pyyteli yksikin paska tyyppi onneksi sen käsi mätäni olisi saanut pää mätääntyä. Jos silloin loppuisi sekoilu kamoista.

Oli äsken iltapala kohta on lääkkeet menee minulla vielä LITO myrkkyä 300 mg sekä olantsapiini 20 mg illasta. Lukekaa miksi jouduin tänne ryssä lääkäreiden ja suomi hoitajien kidutettavaksi selkin samarian pisaran takia piti olla samarian talo raitis mutta olikin siellä juoppo kokki Iso Antti kuka sekoili pahasti sai se tehdä mitä sitä huvitti. 

Lukekaa miten Antti kokki soitteli jatkuvasti kyttiä talolle pelkäsi vissiin joitakin jätkiä ambulanssi ei uskaltanut tulla ennenkun sain puukot piiloon Antti kokilta. vähän paijasi viranomaiset sitä ja jättivät siihen. Helvetti mikä talo se olikin minä kun en siedä juoppoja ollenkaan kun itse selvinpäin olen. Luulin päässeeni omieni pariin uskovaisten ihmisten ei kai siellä ollut muut jollain laillla uskossa kun Pekka vaimoineen ja Andrei veli Venäläinen. Ja minä linnan uskossa niin sanotusti kun minä sen käsitän. Ehkä tekin sen ymmärrätte lukeneena juttujani siellä on paljon asiaa monelta vuodelta.

MITEN ON JUMALA TIETÄNI JOHDATELLUT. 

Miettikää kuka ja miksi minut järjestettiin lohjalle putkaan ja sieltä jorviin kidutettavaksi 12 vuorokaudeksi koppiin lukekaa miten jumala oli sielläkin läsnä sieltä kellokoskelle kidutettavaksi semmoisiin lääkkeisiin etten tiennyt mistään mitään kaaduin fudiksessa menneen polveni varaan niin ettämen se mustaksi pelästyin ettätuli polveen sisinen vamma mutta olikin onneksi vaan mustelma. Kellokoskelta heittivät minut ohkolaan missä sairastuin pahasti lääkkeistään.

Itkuviinaa veti iso karpaasi oli muutenkin outo paikka ei kukaan pojista uskossa ollut. Pekka ketä pappina pitivät mitä todella ihmettelin ei kestänyt kaveri linnan juttuja sanoi kyllä iso Antti että olisi pekka lusinut rankasta jutusta, en sitä tähän nyt mainitse jos Antti omiaan puhui.

 Kyllä niin vituttaa kun aina haksahdan paskaan alku näyttää aina hyvältä mutta sitten vedetään niin sanotusti matto alta. En koskaan  anna anteeksi samarialle mitä minulle tehtiin firmassa.Yli kaksi vuotta minua nytkin kidutettu turhaan ja syyttä. 

Tommoisen paikan takia talo kuulemma myynnissä kusettivat heti minua ja saivat paineita minulle juoppo siihen vielä sekoilemaan. Veli venäläinen talonmies selkistä Andrei sanoi puhelimessa että olisi Antille tullut niin ikävä minua että sydän petti ja operoitu,  ei kuulemma enään juo se viinaa eikä polta tupakkaa. 

Helpomminkin oltaisiin voitu asia hoitaa kun Antille AA- kerhostakin puhuin. Miksi tämä reissu piti minulle järjestää luuletteko te saatanat olevanne turvassa minulta ette todellakaan. Kunhan nyt saan selville kuka ja ketkä olette syyllisiä pahaan kiduttamiseeni ja sairastuttamiseeni.

 Pitää saada kaikki käymäni paikat tilille tekosistaan eikö missään ole minulle rauhantyyssijaa missä oikeita uskovaisia olisi. Monet ovat ihmetelleet miten on pääni kestänyt tämän kaiken kiduttamisen mitä kohteluni on ollut monessakin paikassa.Ihmettelen tosiaan miksei uskovaiset perusta hoitokoteja. 

KUN NE VARMAAN HOITAVAT IHMISIÄ RAKKAUDELLA NIIN KUN MINÄKIN HEIKKOJA, KIUSATTUJA, SAIRAITA.

Lukekaa monet muutkin kidutuspaikat missä olen tutkivaa journalismiani tehnyt ketkä uskoo poikaan uskoo myös isäänkin kuka poikaa seuraa seuraa myös isääkin. Semmoiset ovat paikkansa lunastaneet taivaan temppeleihin. Vain harvat ja valitut sinne ikuiseen kirkkauteen pääsee. Se on sääli kun ette elinaikananne sitä ymmärrä kun teille tulee se paikka ihan kaikille vastaan viimeselle polulle ja kun silloin ymmärrätte  mihin helvettiin olette joutumassa se on  teille kauhun paikka. Joten tehkää ajoissa parannus elämänne muuttuu täysin kun tajuatte taivaspaikkanne lunastaneenne.

 Lukekaa Elämän tiede niin silmänne aukeaa A.C Bhaktivedanta Swami Prabhupada. On todella mielenkiintoinen kirja. Lukekaa muutakin kun raamattuanne opiskelkaa ja tiedettä Evoluutio sieltä löytyy viisautta ja viisaus on uskoa minulle ainakin. Ei elämäni ole pelkkää raamattua ja sen mukaan elämistä. Miettikää nyt uskovat ja muutkin tätä palloa tallaavat. En kaikkea alleviivaa menevän raamatun mukaan mutta. 

JUMALAAN USKON KUN EI MIKÄÄN OLE VOINUT TYHJÄSTÄ NYHJÄSTÄ JOKUHAN ON PUHALTANUT HENGEN KAIKKEEN ELOLLISUUTEEN.USKON AURINKOON SANON ISI AURINKOINEN KAIKKI ON AURINGOSTA KIINNI KOKO ELÄMÄ.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...