Heräsin tosiaaan kello 2,05 olin hyvin levännyt herättyäni toki menin aikasin nukkumaan heräten kello 22 illalla, minirin kusilääkkeen ottoon ja yöpalalle otin banaanin ja jugurtin yöksi. Eli nukuin noin normi tunnit melkeen kun minulle riittää välillä tommoiset viiden tunnin yöunet. Tykkään kirjoitella paperille ja siitä koneella hiljasuuden päätyttyä. Aamusta kello 6 silloin saan koneeni avata.
Minulle kyllä tulee joskus yöllä Profetaalisia unia mitkä täytyy saada heti ylös koneelle ja paperille.On ne niin erikoisia unia enneunia sun muita viimeksi näin maailmanlopusta unta oli se niin todentuntuinen uni että katsoin ikkunasta että oliko jo kaikki sortunut. Näin siinä uenessani että kuljimme raunioissa siskoni Reijan ja tyttärensä Lauran kanssa. Eikä yhtään elävää sielua näkynyt missään.
Otin M. hoitajalta yhden tonnisen pamol särkylääkkeen ja panin ideal siteeni jalkaani. Se vähän auttaa jalkasärkyyni harmi kun en muista mihin olisin satuttanut jalkani olin silloin yöllä niin tokkurassa kun en meinannut herätä kun oli minulla sorsa kädessäni ja olin kussut silti lattialle ohi sorsani.
Kohta menen takasin nukkumaan kyllä uni vielä varmaaan tulee minulle. Olin kumman skarppina herätessäni yöllä kahden maissa. Kummasti silmäni heittelee näen koneeni ruudun kahtena. Pitää aina tarkentaa silmäni että näen kunnolla.
Täytyy pyytää optikolle aika uudestaan ja tarkentaa silmieni mittaukset ei ollut vanha silmälääkäri oikein ajantasalla määrätessään lasit minulle kun olisi pitänyt sen ottaa huomioon että oli vasen silmäni heikompi kun oikea. En tiedä miksi silmälääkärillä oli niin hepponen ote hommaansa ei vaikuttanut se ollenkaan ammatti ihmiseltä ollenkaan kahteen kertaan se joutui laittamaan laajentavat tipat silmiini.
Ei saanut se laitettua ekalla kertaa tippoja silmiini, jouduimme menemään käytälle odottamaan uusia tippoja silmiini. Kumma oli silmälääkäri muutenkin ei vaikuttanut se oikein ammattitaitoiselta silmä lääkäriltä, oli sen ote niin huono hommaansa. Alkoi silmälääkäri puhumaan jotain mielenterveydestä vaikka oli silmistä kyse.
Helvetti kun näkyy toi teksti näytöllä kahtena on vaikea minun kirjoitella. On silmäni olleet oudot verenpainelääkkeen oton jälkeeni heti se otettiin pois minulta kun silmäni tuhottiin. Ei varmaan kaihi puhkea samaan aikaan noin pahana kun lääke tuli. Kummalta kyllä tuntuisi että kaihi jos sitä olisi tosiaan puhkeisi juuri silloin kun tuli verenpainelääke. Tuli mustia pallukoitan silmiini mitkä nyt ovat vähentyneet mutta vasempaan silmääni jäi tommoinen verho mikä liikkuu näkökentässä.
Nyt nukkumaan vielä pari tuntia unta jos vaan uni tulee mitähän kone näyttää että päivitys epäonnistui. No nyt se palkki hävisi koneelta kaise joku häiriö oli koneella.
Harmi kun ei ole huoneessani kun yksi pistorasia kahdella reiällä. Joudun aina ottamaan tietokoneeni tai radion pois päältä kun lataan puhelimeni. Nyt otin äsken radion pois päältä kun tietokonettani ei ole hyvä tyhjentää ja ladata jatkuvasti edestakasin. Niin se luki jossain ohjeessa siksi otankin mielummin radioni seinästä kun lataan puhelimiani joita on minulla kaksi.
Kumma ettei ole laitettu pistorasiota enempää huoneisiin. Olisi nyt edes kaksi rasiaa neljällä reiillä saisi olla radio ja tietokone päällä ja molemmat puhelimeni latauksessa.
Vedin sellijumppia heti näin aamuyöstä kello 3,55 aikaan tein etunojapunnerruksia 3x80 sarjoja ja toistoja lisäksi tein lankutuksia 2x 1 min. Enemmänkin menisi mutten viitsi näin aamusta rääkätä itseäni.
Tein kevyet sarjat ja toistot, menee kevyesti punnerrukset kun en ole pariin päivään niitä tehnytkään jalkasärkyni takia. Nyt auttoi toi tonninen pamol ja idealside jalkaani. Eikä tossa nyt niin kovasti rasitu jalkani, toki tein myös pari sarjaa jalkakyykkyä 2x1 min.
On hyvä fiilis kumminkin jumpatkin menee näin yöstäkin kevyesti mukavaa kun toi idealside auttaa jalkasärkyyni hyvin kun sen ihan löysälle laittaa vie se kivun tunteen jalasta. Ja voihan toi tonninen pamol särkylääkekkin auttaa jotain.Näin eilen urheiluvetäjän osastollamme sanoi se että tule ensi viikolla salille jos säryt on hävinneet.
Nyt unta kaaliin alkaa uni painamaan silmiäni alkaisikohan joku heräilemään silloin minua alkaa aina väsyttämään. Tarttuu se muista väsymys minuunkin kai se johtuu siitä kun minussa on niin paljon empatiaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti