maanantai 11. tammikuuta 2021

Sano hoitaja lääkejonossa että on minulle huomenna jalkateräni röntgen tutkimus. Mielummin myöhään kun ei milloinkaan. Olenhan useamman viikon potenut jalkaani.

 Jalka ei ole tullut sen kummemmaksi on se kipeä ja turvoksissa jalkaterä oikeasta jalasta. Ihmettelin vaan kun oli kumma yö minulla. Tokenin sorsa kädessä keskellä lattiaa olin kussut kumminkin lattiallekkin. No aamusta heräsin sängystä oli jalkani kipeä ja turvoksissa. 

En yhtään muista mitään yöstäni ei ole jalassani mitään ruusua enkä usko edes laskimotukokseen mitä epäiltiin osaston 20 naislääkärin kanssa, Mutta olisihan se jotain merkkejä osoittanut tukoksesta. On  vaan pelkkä jalkaterä kipeä ja turvoksissa. Ikään kun olisin jalkani johonkin satuttanut yöllä. Mutten  muista yöstäni mitään ja jalka ei ole sen näköinen että sen olisin kolhassut johonkin. 

On koko jalkaterä kipeä ja turvoksissa aika pahastikkin. Harmi kun menee muistini helposti ja aina silloin jotain tapahtuu. Sama jurrissa menee muistini hetkeksi ja aina on äijää nurin,  ja mestat remontissa. Saan ihan ihme voimat silloin tulee se korkeemmalta taholta. Olen voimani näyttänyt pariin otteeseen, ja on ollut jälki sen näköistä.Olen kirjoitellut siitäkin tarinaa kun olin kämpilläni pillastunut ja jälki oli pahan näköistä. 

Sekä entisen krouvin vessan remonttiin laitto kun Nallen kanssa siellä matsasimme vissiin,  talonmies soitti minulle ja sanoi että annoin Nallelle kunnolla kyytiä vessassa ja olivat joutuneet sulkemaan krouvi kapakan vesivahingon takia jouluna.  Kysyin talonmieheltä meneekö se minun piikkini sanoi latari ettei todella mene. Oli vessasta kuulemma lavuaaritkin paskanaa ja taisi pytytkin olla säpäleinä.

Oli kolme tuntemaani Nallea keravalla kenen kanssa sitten olin matsannut. Kuulin jostain että olivat pikku Maria kahteen mieheen paneskelleet samaan aikaan ja Mari oli vissiin 12 vuotias kun se pyöri porukoissa. 

Toivotaan että oli oikea Nalle kenet pöllytin Nalle A. ja Eko,B. olivat Maria kuulemma panneet. Voin puhua nimillä kun Marikin tuli vielä läheiseksi minulle kun sen konjakille vein Cosmolin yökerhoon. Kuoli Marikin sen tarjoiluni jälkeen jonkun ajan päästä ei tarvinnut sen paskaviinaa punaista pulloa juoda. Kun kunnon juomaa konjakkia tarjoilin porukoille.

 On minulle konjakki hyvä lääke en tule siitä köyhäksi enkä kipeäksi. Toki meni sitä poikien kämpillä vähän liikakin, mutta aloin kyrpiintymään kun puhuivat ne remontista kämppäänsä muttei mitään siellä tapahtunut. Rahani hupenivat silmissä en edes velkojani saanut porukoilta takasin.  Alkoihan siinä kypsymään hiljasempikin mies.

No rauha Marin ja niin monen nuoruuden tuttuni sielulle kummasti tuon kuoleman lähelleni kun viimesen voitelun annan porukoille. 

Mutta olenhan Hells Angels hautausmaan mies ollessani hautausmaalla traktori kuskina espoossa oli siellä kaksi krematoriakin vierekkäin sai sinne tunkea Mengelet Kapot hoitajineen.

 Enkä nyt todella pahaa tarkoita mutta kun kaikille tulee aika kuolla saisivat vaan toiset mennä ennen aikaseen hautaan.Ketkä minuakin ovat myrkyttäneet vuosia. Eipä paljon niitä myrkyttäjiäni ikävä tule. Elämäni pilanneita panen uunissa pikkuhiljaa tulta perään . Omaisille voimme kertoa että viimenen pari uunista ulos.  Siuanusta ja herran rauhaan.

Ja uutta putkeen raha meille hauta teille. Emme mitään paska hommaa viitsi tehdä kun meillä on varmaa tuloa. Varsinkin jos ja kun alkaa korona virus kunnolla toimimaan. Alkaa jengiä tippumaan urakalla,  saisi sortua jengiä kadulla pystyyn. Toivon että tulisi kuusi kertaa pandemia. Ihmisiä on muutenkin liikaa saisi sortua niitä runsaalla kädellä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...