maanantai 11. tammikuuta 2021

Sammutin koneeni eilen illasta 22,40 ja kävin nukkumaan heräsin pari kertaa viellä yöllä. Viimesen kerran heräsin 5,20 melko hyvin heränneenä. Jäin pystyyn kohta nessikahville.

Nukuin katkonaisesti yöllä hersin kello 3,15 sitten kello 415 viimenen herätykseni oli kello 5,20. Oli huono nukkua nenäni tukkoisuuden  takia on molemmat sileraimet tukossa. Ihan kun täällä olisi huono sisäilma minulta meni kyllä peijaksen  nenäoperaation jälkeen nenäni tukkoon kun rikkoivat jotain rustoa kuulemma nenästäni. Ihmetten miksi piti niiden rustoa rikkoa nenästäni vaikka oli verenvuodosta nenästäni kyse.

Alkoi vuoto uudestaan kun ottivat jonkun tupon pois nenästäni seuraavana päivänä hoitajat täällä ohkolassa. Siitä mentiinkin meilahteen ambulanssilla Sain heti kolmelta naisihmiseltä avun vuotooni. Ihmettelivät meilahdessa mikseí suoraan heille minua tuotu. Peijaksen kokoinen talo eivätkä saaneet nenäverenvuotoa loppumaan oli naamani sen näköinen että olisin ottaanut monta erää kontakti lajeja.

Nenäni oli painetupon takia ihan turvoksissa ja silmäni alla oli kun vesikello iso patti. Ihmettelin muutenkin peijaksen touhuja mutta enhän ole siltä muutenkaan apuja saanut. Kerrankin en pysynyt kivuiltani kunnolla kävelemään. Tiesin että oli minulla tulehdus alapäässä eivät ottanet minua sisään peijakseen pyörittivät minua koisonrannan ja peijaksen väliä edestakasin..

Eivät antibioottikuuria laittaneet onneksi välähti minulle mieleeni mennä Aavaan Markku Kopralle vein lahjaksi Markulle kivassa kotelossa Jack Daniels Whisky pullon alkoihan apuja tulemaan hienolta lääkäriltä kuka tämmöistä toivotonta tapaustakin hoitaa. sanoimme markun kanssa Aavassa yhtäaikaan doximysin siitäalkoi paranemiseni. Toinen lääkäri olisi ollut entinen sosiaalisairaalan lääkäri Pekka Tuomola. Ketä odotin näkeväni eduskunnassa kun oli se kerran ehdokkaana ihmettelen míksei Pekka Tuomola ole siellä. Olisihan Pekala niin paljon annttettavaa siellä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajil...