Nukuin katkonaisesti yöllä hersin kello 3,15 sitten kello 415 viimenen herätykseni oli kello 5,20. Oli huono nukkua nenäni tukkoisuuden takia on molemmat sileraimet tukossa. Ihan kun täällä olisi huono sisäilma minulta meni kyllä peijaksen nenäoperaation jälkeen nenäni tukkoon kun rikkoivat jotain rustoa kuulemma nenästäni. Ihmetten miksi piti niiden rustoa rikkoa nenästäni vaikka oli verenvuodosta nenästäni kyse.
Alkoi vuoto uudestaan kun ottivat jonkun tupon pois nenästäni seuraavana päivänä hoitajat täällä ohkolassa. Siitä mentiinkin meilahteen ambulanssilla Sain heti kolmelta naisihmiseltä avun vuotooni. Ihmettelivät meilahdessa mikseí suoraan heille minua tuotu. Peijaksen kokoinen talo eivätkä saaneet nenäverenvuotoa loppumaan oli naamani sen näköinen että olisin ottaanut monta erää kontakti lajeja.
Nenäni oli painetupon takia ihan turvoksissa ja silmäni alla oli kun vesikello iso patti. Ihmettelin muutenkin peijaksen touhuja mutta enhän ole siltä muutenkaan apuja saanut. Kerrankin en pysynyt kivuiltani kunnolla kävelemään. Tiesin että oli minulla tulehdus alapäässä eivät ottanet minua sisään peijakseen pyörittivät minua koisonrannan ja peijaksen väliä edestakasin..
Eivät antibioottikuuria laittaneet onneksi välähti minulle mieleeni mennä Aavaan Markku Kopralle vein lahjaksi Markulle kivassa kotelossa Jack Daniels Whisky pullon alkoihan apuja tulemaan hienolta lääkäriltä kuka tämmöistä toivotonta tapaustakin hoitaa. sanoimme markun kanssa Aavassa yhtäaikaan doximysin siitäalkoi paranemiseni. Toinen lääkäri olisi ollut entinen sosiaalisairaalan lääkäri Pekka Tuomola. Ketä odotin näkeväni eduskunnassa kun oli se kerran ehdokkaana ihmettelen míksei Pekka Tuomola ole siellä. Olisihan Pekala niin paljon annttettavaa siellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti