perjantai 15. tammikuuta 2021

Vääntöä aamulääkkeen jaossa lisänneet minirin kusi lääkkeen aamuksikin. Ärähdin tyhjäpää hoitajille siitä että lääkettä toisen lääkkeen päälle.

 Kumma kun lisäävät taas lääkettä vaikken ole lääkärin kanssa taaskaan puhunut mitään siitä.Kauhea riita tuli lääkkeen otossa kun en meinannut ottaa Minirin lääkettä. Uskon ettei ole terve olotila jos juon illastakin monta litraa eikä minirin lääkkeen takia kusi tule ulos normaalisti eiköhän sekin munuaisia rassaa. Minä olen aina puhdistanut  elimistöä lääkkeistä juomalla reilusti,  huomaan aina kun lääkkeiden jälkeen kusi on myrkyn väristä. Mutta kun juon paljon puhdistaa elimistöni munuaisia varmaankin kun kuseni muuttuu ihan kun vedeksi.

Ja samalla tuntuu lääkkeiden höyryt häviävän päästäni, voihan se olla uskon asiakin. Mutta näin on käynyt. Minkä olen todennut monesti onkohan elimistöni outo kun kätenikin pyörii olkapäistä ja nyrkki pysyy paikallaan . Juoksin aikoinaan allergiasairaalan mäkitestin parhaan tuloksen siihen aikaan. Puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat  listoja teipillä jatkamaan. 

Älyni todettiin hyväksi Hyvinkään testeissä piti minun  mennä uudestaan koulutettavaksi haikon kartanoon mutta tyssäsi sekin homma huittisissa Kapun lyömään rauhaankyyhky tatuointiini ranteessani. Olisi minun pitänyt mennä hierojan koulutukseen. Muttei onnistunut sekään homma kun linnassa olin ollut.

Ymmärrättekö miksi mielummin olen ollut linnoissa kun siviilissä kun ei minua kukaan siviilissä tajua kusipään maineessa  saa olla.. Linnoissa oli frendit työt ja ihan kaikki.

Minä olen niin hörhööntynyt siksi viihdyn laitoksissa paremmin kun siviilissä. Olisihan tämä kelliskin hyvä mesta ainakin oli ennen mutta nykyään minua myrkytetään,  kovissa lääkkeissä pitäen. Onneksi alkoi osasto 20 naislääkläri E.E tiputtamaan Lito myrkkylääkettä mistä yhtenä olen sairastunut henkilökunnan pimittäessään LITON labratuloksia TSH kilpirauahas arvot olleet litosta johtuen vuosia koholla. 

 Minulle valehteli suoraan osastolla 30 hoitajat,että otetaanhan sinusta labroja jatkuvasti  vai mitä saatanan sarvipää piruja nämä ovatkaan. Toinen mihin lohjan sairaalassa käydessämme tuli kirje sieltä S.V osastonylilääkäriltä. Diabetes insipidus mikä on vesitystauti. Lukee sekin kirjeessä että  LITIUMIN AIHEUTTAMA. Ja siihen kusioireeseen määräsivät minirin lääkityksiin mitä nyt lisäsivät aamuunkin. 

Miettikää mitä ajattelen näistä piruista lääkkeillä sairastutetaan ja siihen taas myrkkyjä. Minä olen ollut kun terveyden perikuva laitoksissa ainakin. Treenannut kovaa linnoissa seutulassa ja muillakin leireillä sekä kivitaloissakin ollessani. 

Miksen ole saanut labrojen tuloksia henkilökunnalta eiköhän näillekkin laki löydy täytyy nyt ottaa asianajajaan yhteyttä jos vetäisi nämä tilille. Sitä ihmettelen kovasti kun kävi kidutuksen vastainen komitea osastollamme mikseivät minua haastatelleet. 

Olisi minulla ollut paljon asiaakin niille kiduttamisestani monesta paikasta.  Yhtenä kellokoski ohkolan sairaala syyttä pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä. Juopon selkin samarian pisaran kokin takia miksette saatanat selvitä asiaa miksi minut hullujen huoneelle kidutettavaksi järjestettiin. Semmoisissa myrkyissä pitäen etten tiennyt mistään mitään. Ja sen jälkeen ryssämieslääkäri löikin minulle LITIUMI LÄÄKKEEN JA RISPERIDON. Loput tiedättekin kirjoituksistani lukekaa ja oppikaa ja ennenkaikkea tehkää nyt jotain puolestani. Allahu Akbar. JUMALA ON SUURI.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...