Hyvin olen levännyt aamusta vaikka pari kertaa kuselle heräsin yöllä ei toi minirin lääke auta minua yhtään juon samalla lailla ja kusen yöllä. Minulle sanoi osasto 20 J. mieshoitaja etten saa ottaa vettä yöksi huoneeseeni. Pitäisi minun olla yö juomatta. Sanoi kyllä eilen lohjan sairaalan hoitaja samaa kun minäkin että pitää minun juoda ettei munuaiset kärsi ja maksa nestevajauksesta. Puhui lohjan fiksu hoitaja kuivumisesta jos ei juo tarpeeksi. Yrittivätkö minulle vielä munuaisvikaa puhui lohjan hoitaja vielä maksasta.
Kerroin lohjalle että on sinne mennyt väärää tietoa juomisestani ja kusemisestani täältä osastolta 20 ohkolasta sanottiin niin. Minulta kysymättä mitään miksi helvetissä saavat kusettaa hoitajatkin jatkuvasti jotain paskaa. Sanoin lohjalle että juon samalla lailla ja kusen yöllä sorsan täyteen.
Kysynpä vaan millä oikeudella hoitaja menee antamaan väärää tietoa noinkin tärkeästä asiasta kun LITIUMIN aiheuttamasta nefrogeeninen diabetes insipudus sairaus tai oire. On se vesitystauti, sama on tullut minulle vuosia ollut vaiva TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. Mikseivät olleet lääkäri ja hoitajat tehneet mitään asialle. Kyllä varmaan ovat huomanneet labrojen tulokset mutta ovat halunneet minua kiduttaa varmaan lääkkeellä mistä sairastuin. Ja miksi vielä venäläläiset lääkärit pantiin asialle. Kysynpä vaan onko pelle Presidentti Niinistö maamme myynyt kun meidät sotilaat myrkytetään venäläistenkin toimesta.
Vaikka valitin jo osastolla 30 asiasta että olen niin sairas vapinat pahat, unet sekasin, päänsärky jatkuvaa. Seksihalut ja kyky meni tunne elämä kärsi. Oli minulla kokonaisvaltanen huono olo jatkuvasti. Selittivät lääkejonossakin missä oli muitakin että otetaanhan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Miksi kusettivat minua kaikella tavalla huijaten labran tuloksissakin.
Mikä tässä talossa mättää kun huumepoikia paapotaan pääsi yksikin siviiliin ja toinen nisti pääsi hoitokotiin. Hetki oli toiseltakin luvat pois ja taas paanalle ja sama huumehomma alkoikin heti. Hyvähän nistien on täällä olla talosta korvaushoidot ja muut lääkkeet ja taas omia huumeita liikkeelle piriä sitä täällä käyttivät. Osastolla 30 ja osastolla 20 oli kamaa liikkeellä molemmissa. Henkilökunta ei joko välitä tai sitten ovat niin tyhmiä etteivät huomaa mukamas nistien touhuja.
Kyllä on mennyt kellis vituiksi kymmeniä kertoja täällä olleena en koskaan ole joutunut vääntämään tällälailla henkilökunnan kanssa ei minua ole ennen myrkytetty tällälailla. Huumeita ei ole ennen ollut talossa ainakaan häiriöksi asti.
KYSYNPÄ VAAN ONKO KAIKI MENNYT KELLOKOSKELLA VITUIKSI VENÄLÄISTEN LÄÄKÄREIDEN TAKIA JA HUUMEIDEN MIKÄ ON TODELLA YLEISTÄ TALOSSA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti