Tarinoita aamusta ohkolassa tosiaan menin nukkumaan jo noin kello 22 aikoihin heräten yöllä kello 1.50 nukuin siitä vielä kello 4.30 asti. Melko pirteenä olen ollut aamusta, jumppasin tehden varjonyrkkeilyä ja etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja jalkakyykkyjä. Onkin paikat mukavasti kipeät eilisen salin jälkeen. Tein hyvän treenin eilen punttisalilla tehoja löytyi hyvin. Onhan sitä minussa lihasmuisti vaikka taukoa olikin salilta taas jonkun verran. Nyt alan käymään salilla taas ahkerammin
Ikävää kun on lähtenyt osastolta 20 väärää tietoa lohjan erikoislääkäri M.F etten juo nyt niin paljon enkä siksi yöllä kuse, miksei minulta hoitajat kysyneet miten asia oli, kun join samalla lailla päivällä ja kusin sorsani täyteen kyseisenä yönä. Helvetti nyt menee minirin lääke minulla väärien tietojen takia. Miksi kysyn vaan miksi haluaa henkilökunta minulle kaikenmaailman lääkkeitä, kun minä olen terveyden perikuva ollut ennen myrkkylääkkeitään. Sairastuin pahasti lääkkeistään olin noin 1v.6kk sairaana nyt on hiukan kuntoni kohentunut mutta anteeksi ette tule saamaan mitä minulle teitte.
MENEE MINULLA ABILIFY 20 SEKÄ FELODOPIN 10 MG JA OLANTSAPIINI 20 MG JA LITIUM 300 MG MIKÄ VÄHENNETTIIN SAIRASTELUNI JÄLKEEN 1800 MG MINKÄ VENÄLÄINEN MIESLÄÄKÄRI MINULLE MÄÄRÄSI IHAN MYRKYTYSVAARAAN ASTI. TOMMOISILLA PITOISUUKSILLA MIKSI HELVETISSÄ ELÄMÄÄNI PILAATTE EN TARVITSE SAATANOIDEN LÄÄKKEITÄ.
OLEN SELLAINEN KUN OLEN EN ZOMPINA HALUA KULKEA. SANOI VENÄLÄINEN LÄÄKÄRI ETTÄ MÄÄRÄSI LITIUMIN 1800 MG HOITAJIEN PUHEILLA IHAN SADISTISTA TOIMINTAA. LUKEKAA MITEN OLEN SAIRASTUNUT NÄIDEN LÄÄKKEISTÄ SILMÄT MENI HUONOKSI OVAT OLLEET SITÄ PUOLIVUOTTA. NYT VÄHÄN ON HELPOTTANUT MUTTEIVÄT OLE PALAUTUNEET KUNNOLLA. KUN MÄÄRÄSIVÄT MINULLE VERENPAINELÄÄKKEEN MITÄ EN HALUNNUT. SEN JÄLKEEN MENI SILMÄNI HUONOKSI.
Nyt lähden nessikahville hunajalla menee minulla viimeset hunajat täytyykin ostaa sitä tänään lisää. Siedätän itseäni hunajalla syön sitä reilusti keväisin. Olen syönyt allergiaani monet lääkkeet muttei mistään ole ollut apua uskon hunajan voimaan.
Lukekaa mitkä testitulokset sain allergiasairaalan testeissä juoksin parhaan mäkitestituloksen puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat listoja teipillä jatkamaan. Älyni todettiin hyväksi hyvinkään testeissä.
Olisin hierojan koulutukseen päässyt haikon kartanoon oli minulla vetoa haikon emäntään kauppaneuvos Satu Tiivolaan ja tyttäreensä Katariina Vuoristoon. Suomen mestarikin suvussa mikä olisi ollut hieroa tommoisia sukulaisia.
Helvetti rauhankyyhky tatuointini takia en päässyt haikkoon kun olin linnoissa ollut. Meninkin sitten espoon hautausmaalle hommiin traktori kuskiksi. Oli siellä kaksi krematoriakin katsoin kun paloi kusipäitä uunissamme. Ja nautin tilanteesta kun pääsi eroon jengistä. Minullekkin paskaa tehneistä nautin kunnolla tilanteesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti