maanantai 15. maaliskuuta 2021

Illasta tarinaani ohkolan sairaalasta.Ikävä vanhanliiton miehiä ja hyviä linnojen aikoja kun sain olla semmoinen kun olin. Oli minulla paljon linnoissa kun linnoissa hyviä kavereita.

En olisi uskonut että joudun näin paljon kärsimään pahojen ihmisten toimesta vuodesta toiseen suljettuna syyttä hullujen huoneelle. Lukekaa tömä viimeinmen reissuni muka uskovien talosta selkin kylän samarian talosta missä polikin juoppo kokki iso Antti kenen takia minulle tuli tämä viimeinen kidutus reissuni suomalaisten hoitajien ja venäläisten lääkäreiden toimesta.

Miksi ei suuri Amerikka tee mitään näille sadisteille mitä suomalaiset ovat niin paljon ovat ne minua kiduttaneet vuodesta toiseen pahemman mukaan monessa paikassa olleena toki tutkivaa journalismiani tehden. Paljastan ihan kaiken vääryyden mitä olen huomannut vuosien saatossa.

On suomalaiset niin paha kansa kun nämä eivät tiedä ovatko ne saksalaisia vai venäläisiä Kun panivat ne niin paljon suomalaisia huoria sodan aikoihin. Sekasikiöitä ovat suomalaiset siksi ne niin pahoja ovat. Harmi kun on vanhaliitto pois pelistä ketkä minut tunsivat sanoi serkkuni poika nelinkertanen suomen mestari kiekossa Mikkö Kyyrö olen ylpeä Mikon saavutuksista. On 

Mikko vielä vanginvartija mitä me vanhaliitto kunnioitimme linnoissa. Minäkin olen lusinut 12 kertaa tarkoituksella kun sanoin isälleni Martti Hyvöselle kun ajoimme keravan nuorisovankilan ohi lahden tietä että menen ekaksi tarkikselle ja sitten tuonne nuorisovankilaan. Isäni vähän hymähti että siinäkö on urasi.

Ja näin kävi kun pienenä sanmoin opettaja Paavo Pautio hakkasi minua kerran koulussa kun kirjoitti se taululle KUNINKAS huusin sille ettäse on KUNINGAS. Vei Pautio minut siivous huoeenseen ja alkoi lätkimään minua. Tippui ämpäreitä hyllyiltä tuli meteliä ihmettelemään opettaja Mäkinen. Veti Paavo Pautio oven vaan kiinni. Siitä aloitinkin lintsaamiseni koulusta.

Hieno mies opettaja Heikki Saastamoinen vissiin järjesti asian että pääsin Hakalan kallion kupeessa sijaitsevaan Erikoishitsaamoon Keravan Terästyöhän töihin. Tein kuusi tuntisia päiviä, perjantaisin tenttasin koulullamme läksyjä.

 Kuulin juuri Heikin pojalta että on hän reservin Majuri. Ovat niin hienoa kunnon väkeä Saastamoiset ei minua ole monet puolustaneet niin kun Heikki. Näki Heikki varmaan minussa hyviäkin piirteitä. Etten läpeensä paha ollut vaikka sekin piirre minusta löytyy vihaan niin paljon määrättyjä henkilöitä ja välillä koko elämää. 

Nyt eletään kun maailman lopun aikaa näinkin joku aika sitten unen maailmanlopusta kuljimme unissani siskoni Reijan ja tyttärensä Lauran kanssa raunioissa. Oli se uni niin todellinen katsoin aamulla oikein ikkunasta onko kaikki sortunut. 

Minua oli tuomitsemassa siskoni sen aikasen miehen isäkin Erkki Kyander ja johtaja opettajani koulustamme Martti Oksanen. Sain jo nuoresta kovennettua tuomiota laista piittaamattomana tuomitsivat muistan lusineeni kurikakunkin. Oli nämä herrat lautamiehenä rosiksissani. 12 kertaa minut tuomittiin lukekaa miten kytätkin minulle tuomiota olivat järjestämässä. 

On kovaakin tarinaa kyttien paskan tekemisistä. Kummasti vaan tulee niin kytät kun rosvotkin lähelleni kun alkaa niille viimenen matka,  hautausmaa niitä kutsuu. Tulevat jengi viimeistä voitelua minulta hakemaan. Miettikää mihin joutuvat minun viholiseni sanon vaan ettei se tule teille helppo paikka olemaan. Ikuinen kiirastuli miettikää kun tuskiinne monetkin kuolevat kun sielu vaeltaa ja kipuinenne tulette olemaan ikuisuuden. Ei koskaan kipunne lopu ikuisuus, äärettömyys, iankaikkisuus. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...