torstai 18. maaliskuuta 2021

Illasta tarinaani vielä ennen nukkumaan menoa. Silmäni jo lupsahtelee kiinni. Kello on 22.15 ihan kohta nukkumaan kun on univelkaa edellisiltä öiltä.

 Panen nyt tähän vielä pari riviä tekstejäni mitä nyt väsymykseltäni joudan ja jaksan. Pitkään puhuin kaverini kanssa facessa. Kirosin sitä kun lypsi se porukoineen minut syväpuro yhteisöön  mikä olikin huono siirto kun talon johtaja järjesti minut sieltä kellokoskelle saatanallinen akka se Sanna olikin.  

 Tein eniten duunia syväpurossa jeesasin kundeja. Mutta se Sanna olikin outo tapaus täysin huijari koko muija. Ei sieltä kukaan selviä kun eivät ole uskovaisia hoitajia ja ennen kaikkea johtajan pitäisi olla uskossa. Miksen minä saa tommoista paikkaa kun linnan uskossa olen aina ollut.

Meni minulta Sanna takia perunkirjoitukset menetin varmaan tätini mummon mökin ja kerrostalohuoneiston. Lukekaa tarinaa miten JUMALA TOI ETEENI SAMMAKON HIIDENPELLON PARKKIPAIKALLA OLI SAMMAKOLTA KURKKU AUKI. Miten JUMALA johdattaa tietäni kummasti vaan sammakko tippui siihen eteeni.

Kyllä olen saanut ottaa paskaa vastaan niin monessa paikassa vaikka olenkin parhaani tehnyt muita autellessani. Lukekaa Jammu hirviönkin tarinaa kun autoin attendossa nikinmäessä Jammun pilaamaa Reijoa ja minut vietiin raudoissa peijaksen kellariin kidutettavaksi. Olen kertonut siitäkin asiasta ajatelkaa teki Siltavuoren Jammu rikoksista kauheimman ja minä auttelin sen pilaamaa kaveria olen kertonutkin paljon attendon paikastakin.

Nyt käyn nukkumaan alkaa väsytämään minua. HYVÄÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT KORONA VIRUKSEN VAIVAAMAA MAAILMAA. RUKOILKAA JA TOIVOKAA PAREMPAA ELÄMÄÄ TUONPUOLEISESSA. HAHA HAHA HAHA. VITSAUS JATKUU JATKAMISTAAN MINULLA OLI KERAVALLA KAKSI LEPAKKOA KOTIELÄIMENÄ.  IHMISIÄ ON LIIKAAKIN JOTEN HARVENNUS TEKEE HYVÄÄ.KAATUISI VAAN PAHOJA IHMISIÄ MINUA KIDUTTANEET SAISIVAT KUOLLA KITUEN ENNEN KUN NE UUNIIN HEITÄMME.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...