torstai 18. maaliskuuta 2021

Tarinaani tällekkin aamulle ohkolasta. Vielä tulipalovaarasta kahtena eripäivänä. Kämppikseni kuka pantiin evakkoon huoneeseeni puhui sytyttäneensä palot täytyy ottaa aina tosissaan hullujen puheetkin.

 Heräsin kello 4.30 ja kävin vessassa  kusella ja tyhjensin myös sorsani otin myös energia juomapullooni vettä. Oli ekan herätykseni jälkeen tekstini ihan sekavaa. En saanut siitä selvää mitä olin kirjoitellut. Olin niin unen pöppörössä ettei tekstistäni saanut mitään selvää.

Täytyy vissiin laittaa lohjan sairaalaan tekstiä erikoislääkärille M.F.  Että on annettu väärää tietoa juomisestani ja kusemisestani öisin. Oli nämä ohkolan hoitajat sanoneet etten juo päivällä niin paljon enkä kuse yöllä. Miksei perkeleet minulta kysyneet tilannetta kun kusin sorsani sinä yönäkin täyteen.

Tuli sen mukaan erikoislääkäriltä tietoa taloon että jatketaan minirin lääkitystä. Helvetti väärillä tiedoilla sekin lääke minulle tuli ja jatkuu sen anto. Vaikkei se mitään minua autakkaan kieltäydyin jo lohjalla sen otosta sanoin lohjalla että jos en juo enään iltapalan jälkeen kello 19 en silloin myöskään kuse yöllä. Minua vaan janottaa öisin kovastikkin ja siksi juon silloin kun suu on kun beduiinin sandaali niin sanotusti.

Soitin kyllä lohjan sairaalaan asiasta että ovat ohkolasta lähettäneet oma hoitaja väärää infoa lohjan sairaalaan. Minirin läkettä koskevassa asiassa,  eli kysynpä vaan miksi ovat kusettaneet lohjan sairaalaa väärillä tiedoilla kysymättä minulta ollenkaan miten olen juonut ja kusenut. Eihän nämä hoitajat ole näkemässä miten juon ja kusen. Ehkä tekivät siitä omat johtopäätöksensä kun en ollut käytävällä kulkenut vessaan kun kusin sorsaani yöllä, oli se sinä yönäkin täynnä kustaa.

Tosta tulipalo tilanteesta vielä juttua, kun eivät ekana tulipalo päivänä evakoineet porukkaa ulos talosta vaikka savua oli talossa ja palokello soi. Miksihän sitä vaan ihmettelin juoksin työmaalta paikalle ulkoovelle missä oli vahtimestari ja naishuolto henkilö kuka yski pahasti kun oli se savua hengittänyt. Ihmettelin kun ei vahtimestari ottanut ohjia käsiinsä. Olisihan pitänyt ottaa jonkun ohjat käsiinsä ja tyhjentää talo.  

 Kärysi seuraavana päivänä meidän osasto 50 silloin evakuoivat talon kokonaan. Puhui sekopää 20  evakuoitu kaveri kuka huoneeseeni pantiin että hän olisi sytyttänyt palon puhuin asiasta eteenpäin oli sitten kaveri tosissaan tai sekopään juttua. Pitää tommoiset puheet ottaa tosissaan kun vielä kertoi se niin yksityiskohtasesti asian miten oli saanut syttymään tupakkakopin. Olin kumma vaan molemmilla kerroilla töissä tulipalovaaran ollessa päällä.

Minä olen viisi kertaa ollut tulipalo tilanteessa putkaankin heittivät selvinpäin naiseni ja parin kaverin kanssa kaupoilta tullessamme. Ja joku tuikkasi pidätyssellinsä tuleen petivehkeet,  mustaa savua oli juoppoputkani täynnä kun poliisi Jussi Komokallio päästi minut ulos putkasta. Kysymme vaan miksi minut selvinpäin putkaan juuri silloin kun joku tuikkaa tuleen sellinsä. 

Vastaa kyttä Kyytinen tulee mieleeni vaan köyliön palot mistä pyttyläiset minulle puhuivat ollessani huittisten varavankilassa,  olisi siellä pitänyt olla 21 vuotta minä olin 17 vuotias oli minut johtajan mukaan tuotu sinne lain vastasesti liian nuorena. Sain olla huittisissa jonkun aikaa joulun ja uudet vuodet. 

Panin siellä kämppikseni kuriin oli se Kolho niminen homon saasta. Selitti äijä että ovat he kaikki rikkaat ja kuuluisat homoja. Yritti äijä sänkyyni päästä olihan äijä kusessa kun pamput pani senkin samaan vankivaunuun kanssani. Olisinhan äijän hoitanut jos minulle olisi jotain päässyt tekemään. Vein sian pimeät rahat kaikki siltä. Olen kirjoitellut tästäkin tilanteesta juttujani yksityiskohtasemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...