Aamusta aikasin tein sellijumpan tehden etunojaapunnerruksia sekä lankutuksia myös jalkakyykkyjä tein. Sekä tiukat venyttelyt, tein sellijumpat vaikka salille meninkin tuli kahdet jumpat. On toi salijumppa minulle todella hyväksi, lepää sitä hermo kun saa nostaa rautaa. On salin jälkeen aina niin pirun hyvä olotila.
Otan nyt tosissani salijumpan alan käymään useammin salilla jos pääsisi käymään 2-3 kertaa viikossa se riittäisi tulisi siinä lepoakin riittävästi. Kun lepo on tärkeää nostelussa kehittyy sitä levossa kroppa treenin jälkeen.
Olen ollut taas vegaani jonkun aikaa otan tärkeät proteiinit kasvisproteiinista. Hautausmaalla espoossa traktori kuskina olleena, söin aamusta kaurapuuroa ja siihen pakaste marjoja reilusti. Sillä pärjsin melkein koko päivän joskus hain kaupasta jotain pientä mikroon. Olin todella hyvässä kunnossa espoon hautausmaalla ollessa. Menin tekemään lumitöitä jo kello 5-6 maissa sitten ajoin takasin töiden jälkeen masalaan asunnolleni ja sieltä ajoin järvenopäähän tekojäälle pelaamaan lätkää. Tuli siinä pitkä päivä minulle mutta hyvin jaksoin sen tehdä.
Nyt lähdenkin hakemaan puhtaat lakanat on siivous päivä meillä. Palataan asiaan myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti