Teinkin eri treenin minkä aikasemmin puhuin, on oikea olkapääni kipeä sellijumpista varmaan siksi jätinkin penkkipunnerruksen väliin. Tein lämmittelyjä tangolla pystyssä punnerruksia aktivoituu siinä koko kroppa. Yritin puhua nuorelle kaverille P. että lämmittely on tärkeä ja loppuvenyttely ei kaveri tee kumpaakaan. Ajan kanssa se kyllä kostautuu repii se paikkansa rikki ja jäykistyy kaveri vielä pahasti jos jatkaa se tommoista treeniä.
Olen sille ehdottanut penkissä pyramini nostoja eli alhaalta lähtee sarjoilla nostaen jatkuvasti painoja sekä takasin tulo samalla lailla.
Kaveri nostaa samoilla painoilla monta sarjaa, kyllähän silläkin tavalla tulokset kehittyy, minulla vaan on niin monen vuoden kokemus nostelusta, olin tehnyt ihan ohjelmia pojille ja itsellenikin. On P. kaveri muutenkin niin saatanan omalaatuinen eilenkin puhuin jotain fiksua kokouksessa alkoi heti perään potilas P. puhumaan samasta asiasta mistä juuri puhuin. Yrittää se kerätä pisteitä minun puheillani, kumma on tapaus todella ärsyttävä kaveri omalla tavallaan.
Ottivat siltäkin koneen pois oli se jotain lapsille lässyttänyt. Oliko ihan filmannut lapsia niin kai kun tekee se videoita itsestään.
No kipeä on kipeä minkä sille voi, kumma vaan on tapaus aina tietävinään kaiken. On hoitajatkin kyrpiintynyt kaveriin, aina ne sille rutisee jostain. Minua ottaa päähän kun muutamat hoitajat ovat vittumaisia ruokatilassa, olen niille sanonut etteivät valita jatkuvasti joidenkin tekemisistä ja yhdellekkin nuorelle naiselle kuka kiltti on, valittaa yksi määrätty hoitaja naiselle sen istumisista ruokalassa.
Mitä helvettiä se yhtään kuuluu jollekkin hoitajalle miten joku istuu pöydässä. Nuori nainen on vielä niin herkän oloinen ihan alistetuttu nainen tuntuu olevan ihan kun se pelkäisi henkilökuntaa toki se on oikeasti kipeä sanoi toi yksi mukava hoitaja kun oli mennut nuori nainen valittamaan kun sanoin sen dödöjen laitosta sanoin vaan ettei saa sairaaloissa laittaa dödöä kun on allergisia ja astmaatikkoja osastoilla.
Tuli mukava hoitaja minulle sanomaan, että on nuori nainen semmoinen ja sillä lailla sairas sanoin sen kyllä ymmärtäväni. Mutta sanoin että on minullakin oikeuteni ja sanon asiasta kun oikeassa olin dödö asiasta. Kun minulla käy dödöt henkeen eikä niitä ole kenenkään pakko laittaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti