Minulla on ollut pitkään nielussani häikkää, riisi on pahinta ja tonnikala ne jää pahasti nieluuni, joudun ihan työntämään sormet kurkkuuni ja oksentamaan nieluni auki. Välillä jää ihan kaikki ruoka nieluuni ja joudun lopettamaan ruokailun. Nyt on taas onneksi ollut nieluni parempi ja ruoka on mennyt alas.
Voisihan se tähystyksellä selvitä mikä on nielussani, mutta kun on vaiva ollut vuosia pahenematta en ole siitä lääkäriin mennyt. Katson nyt jos saan omiin lääkäreihini yhteyden ja sitä kautta pääsen kunnon viisaan lääkärin vastaanotolle. En mitään hullujen huoneen Mengele lääkäreitä, miksi näitä sanon ja hoitajat ovat minulle kapoja. Kun keskitysleireillä pelastaakseen nahkansa myivät omaa kansaansa.
Lukekaa miten ovat minut huippu iskussa olevan kaverin myrkyttäneet lääkkeillään venäläisen määräämän LITIUM 1800 MG LÄÄKKEELLÄ. Sanoi kyllä venakko juonisti pesten kätensä koko hommasta että määrää se LITIUMIN hoitajien puheilla. Näin omahoitajan M.M olemuksesta että jotenkin se oli kun kusessa oleva. Kumma vaan kun sanoin että sanoo omahoitaja venäläiselle miten sekasin olin tullessa lääkkeistään Kellokosken talossa.
Kaatuilin ja menin yöllä toisten huoneisiin. Tulikin kaksi pamppua hakemaan minut töistä kesken päivän ja tuli monta riskiä pamppua minut muuttamaan kellokosken hometaloon osasto 10. Sanoi omahoitaja että alanko nyt väkivaltaseksi. Helvetti ovat nämä pamput täysiä paskahousuja yksitellen. Jengini on laaja meitä on paljon.
Saamme tiedot kusipäistä ja seuraamme niitä vaikka prätkillä. Jos joku väärin tekee täytyyhän niille laki löytää. Minä merkkasin jo junnuna sosiaalisairaalassa pariskunnan ketkä olivat kellokosken hoitajia olivatko juoneet vai vetäneet mömmöjä en niin tarkkaan enään sitä muista. Mutta hoidossa siellä olivat, taisimme olla vielä samalla kongilla.
Aloitin jo junnusta tutkivan journalismin suomen sairaanhoidosta sekä mielenterveys puolelta ja päihde puolelta. Koskee asiani ihan kaikkia vanhenevia, sääliksi käy jos ei hommat pelaa. Pitäähän lapsille järjestyä turvattu elämä vanhuksille myöskin hyvä vanhuus turvattu elämä kaikille.
Olen kiertänyt monet paikat tutkijana ja ihan hirveyksiä saanut kokea lukekaa nikinmäen attendonkin paikasta kun Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa auttelin veivät saatanat kytät minut lanssin kanssa peijaksen kidutus paikkaan rautoihin. Johonkin pieneen koppiin miettikää nyt Reijo juonut itsensä sen hirviön takia rullaattori kaveriksi.
Minulla ei järki meinaa riittää mikä pahuus on ihmisissä täysiä piruja olette. Minä suuri hyväntekijä ja te rääkkäätte minua, nykyään ihan venäläistenkin kanssa. Mitähän suuri amerikka miettii semmoisista ihmisistä. Ja koko maailma oletteko kaikki pahoja suomalaiset ainakin.
Onneksi on minulla kaverikin venäläisissä veli Vadim. Ja hyviä Viron poikiakin on hyviä tyyppejä olen lusinutkin ulkomaalaisten kanssa ja hyvin tullut toimeen. Minua kunnioitetaan linnoissa ja ehkä nykyään , siksikin kun on sukulaisia pamppuina. Suomen varmaan riskein vartija nelinkertanen suomen mestari kiekossa serkkuni poika. Minäkin voin vielä linnaankin lähteä hoitelemaan kusipäitä. Oli lusimiset parasta aikaa eämässäni, pahimmat murhamiehet olivat parhaita kavereitani monessa linnassa olleena.
Jengiini kuuluu koko maailman linnojen mafia miksi sitä sanon. Vapauttaisin kaikki vangit paitsi ihan sekopäät lapsiin seonneet ja muut paholaiset. Saisin koko maailman venkulat JUMALAN SOTUREIKSI . MITÄ JEESUS SANOI RISTILLÄ TOISELLE RYÖVÄRILLE.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti