perjantai 19. maaliskuuta 2021

Aikanen herätykseni aamusta olen ihan pirteä aamusta, mutta kun muut herää tarttuu toisista väsymys varmaan kun alkaa minua väsyttämään toisten seurassa.

 Olen tosiaan pirteä aamusta,  vedin tänä aamunakin tiukan sellijumpan.  Mutta kun toiset herää alkaa minuakin väsyttämään toisten seurassa. Luulen että tarttuu väsymykseni muista,  ei oikein voi muuta olla se väsymykseni.Huoneessani olen melko skarppi aina,  mutta kun menen vaikka telkkaa katsomaan toisten seuraan alkaa minua aina väsyttämään.

Oli samanlaista vihdin hiidenpellossa,  aina skarppina huoneessani aamusta vetäen sellijumppia mutta kun menin muiden sekaan alkoi silmät pilkkimään. Se oli jokapäiväistä aamusta pahinta ruokapöydässä.

MITÄHÄN FIKSUA TÄSSÄ KEKSISI KIRJOITELLA. OLEN JUMALAN VITSAUKSESTA KORONA VIRUKSESTAKIN KIRJOITELLUT PALJONKIN. SAA NYT NÄHDÄ MITEN PAHAKSI YLTYY VIRUSKANTA JA TULEEKO LISÄÄ MUUNTOJA. NYT ON TULLUT SIELTÄ TÄÄLTÄ MUUNTO VIRUKSIA. EHTIIKÖ LÄÄKETEOLLISUUS KEKSIÄ AINA UUTTA LÄÄKETTÄ.

Kävin äsken kanttiinissa ei ollut tullut vielä nessikahvia eikä hunajaa,  haen niitä myöhemmin jos ne olisi tullut. Ostan myös teetä ettei tule kahvia juotua niin paljon,  on tee vähän kevyempää kun nessi mikä nyt ei ole niin stydiä kun tavalinen kahvi.

Nyt lähden kanttiiniin katsomaan tuliko ison kuorma auton kyydissä  nessit ja hunajat. Näkyi olevan kuorma auto pihassa sillä ne vissiin tulee tavarat. Menen vähän kävelylle myös jos se vähän herättäisi minua, tonne isolle tielle menen kävelemään.

Voi helvetti mitä tulee radiosta että suomi olisi valittu taas maailman onnellisemmaksi maaksi. Helvetti minä olen sanonut suomea kirotuksi maaksi ja kansaa kirotuksi kansaksi. Niin paljon olen saanut ottaa paskaa vastaan suomessa,  suomalaisilta ja nyt vielä saivat venäläisetkin lääkärit minua myrkyttämään lääkkeillä mistä olen sairastunut pahasti. 

TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla  LITIUMISTA johtuvaa ja nefrogeeninen diebates insipidus vesitystauti aiheutettiin lohjan osastonylilääkärin S.V mukaan LITIUMILLA. Oli täältä ohkolan osasto 20 annettu väärää tietoa erikoislääkärille M.F lohjalle. Menee minulla vesitystautiin Minirin tabletti mikä ei auta yhtään tautiin. 

Lukee lääkärin kirjeessä ettei kannata syödä hupia sitäkään lääkettä jos ei se auta mitään. Täällä pakottavat ihan sen ottamaan vaikka olen näyttänyt monelle lohjan lääkärin kirjeen. 

Silmäni menivät huonoksi samaan aikaan kun tuli verenpainelääke minulle,  kumma jos kaihi olisi puhjennut juuri samaan aikaan ja vienyt silmäni huonoksi. Meni pahasti alkuun mustia palloja silmissäni ja semmoista harsomaista,  mikä häiritsee pahasti silmissäni. Miten voi olla mahdollista että saavat pakottaa ottamaan minutkin lääkkeitä. Eikö näitä saatanoita vedä kukaan käräjille.   On vaan niin että ylilääkäri kuittaa hoitajien päätökset.  

Minäkin tein fiksun vastineen hallinto-oikeuteen koko saatanan ruljanssista selkin samarian pisaran paikasta asti miten jouduin tälle kidutusreissulle,  jorviin kidutettavaksi kolkkoon koppiin,  lukekaa on siitäkin paljon minulla tarinaa. Sieltä jatkui kiduttamiseni kellokoskelle,  missä kiduttivat lääkkeillään minua pahasti kaatuilin yöllä menin toisten huoneisiin yöllä. 

Olin ihan sekasin saatanoiden lääkkeistä. Sieltä jatkui kiduttamiseni ohkolassa ihan sekasin olin lääkkeistään. Sitten lääkkeet vähennettiin ja olin melko skarppi sen jälkeen,  mutta löikin venäläinen mieslääkäri osastolla 30 minulle myrkky LITIUMIN ja RISPERIDON LÄÄKKEET  Mistä alkoikin sairasteluni mistä olen paljon kertonut. Ylilääkäri kuittasi minun valitukseni hallinto oikeuteen. Tuli kirjeeni bumerangina takasin minulle.

 PESI JUONISTI VENÄLÄINEN MIESLÄÄKÄRI KÄTENSÄ KUN SANOI SE ETTÄ HOITAJIEN PUHEILLA MÄÄRÄÄ HÄN MINULLE LITIUMIN 1800 MG MIKÄ ON MELKO MYRKYTYSVAARA. JA TAPAHTUIKIN VARMAAN MINULLE JONKUN ASTEINEN MYRKYTYS KUN NIIN KIPEÄKSI TULIN LÄÄKKEESTÄ VAPINOITA RAAJOIHIN UNET SEKASIN PÄÄNSÄRKY JATKUVAA SEKSI HALUT JA KYKY MENI HUONOKSI. KOKONAISVALTAINEN HUONO OLO TULI LITOSTA. VERENPAINEENI HEILAHTELI.

Nyt on pari päivää ollut hiukan paremmat silmäni. Mustat pallot ovat vähentyneet mutta harsoa menee vasemmassa silmässä pahiten. On silmät tärkein aisti ihmisillä,  ilman käsiäkin kyllä pärjää mutta ilman silmiä peli on pelattu.  

Kieltäydyin verenpainelääkkeestä,  kun ei ollut paineeni varoittavat,  pari kertaa olivat paineeni yläpaine yli 140. Sanoin että vaalin terveitä elämäntapoja ja lopetan heti lääkkeet kun siviiliin lähden en syö suolaa enkä kahvia siviilissä, voin lopettaa myös energiajuoman. Olen nykyään vegaani ruokailija syön pieniä kevyitä annoksia.

 Pakottivat saatanat hoitajat,  minut ottamaan verenpainelääkkeen lääke jonossa. Sanoin siinä että miten voi uusi lääke tulla ilman minun ja lääkärin tapaamista. Eli kysynpä vaan miten näin voi olla. Miten minua näin kohdellaan täälläkin ohkolan sairaalassa, kysyn vaan miksi minut sairastutitte pahasti myrkky lääkkeillänne. 

Minä olen ollut terveyden perikuva,  aina treenannut salilla ja ajant crossit ja endurot. Vedin seutulassa pojille urheiluja urheiluvetäjän tittelillä. Riihimäen kaskusvankilassakin vedin A ja B ryhmän koriksetkin tunsivat minut pojat kenkä keravana oli minulla talon fudis,  kun tiesi pojat minun tulevan joka ulkoiluun pallo mukana.

 Miksi nyt ottivat minut hampaisiinsa heti kun rahani lopppuivat alkoikin kiduttamiseni ei kukaan pitänyt minua hulluna kun minulla rahaa oli hyvin, elätin nistejä syötin ja juotin niitä asuesani heidän kämpässään. Juotatin myös semmoisia ketkä eivät koskaan olleet antanut minulle mitään. Poikia on ikävä jos sieltä olisin edes yhden saanut pelastettua pireistä sun muista huumeista. KIITOS YLISTYS JA KUNNIA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...