lauantai 13. maaliskuuta 2021

Sovin potilas S. kanssa kuka dödöistä puhui kyllä se tuntui ymmärtävän asian. Ettei saa sairaaloissa käyttää dödöjä kun on astmaa ja allergiaa jengillä. Tarinoita elämästäni.

Sain potilas S. lepyteltyä juttelin sille mukavia kerroin äidistäni kuka lakkaa löi päähänsä vessasamme en voinut sinne mennä pitkään aikaan sen jälkeen. Kyllä Äidilleni sanoin asiasta että antaisi minun mennä ekaksi vessaan ja sitten lakkaa hiuksiinsa sumuttamaan. Mutta oli sillä visiin niin kiire töihin ettei se ehtinyt minua odottaa. No kävin monesti metsässä vessassa ja kouluilla missä nyt sitten koulussa olinkin.

Kyllä on ikävä niitä nuoruuden aikoja vaikka kovaa oli silloinkin kun isäni joi yhteen aikaan. Oli se kymeniä vuosia sitten raittiina kun ehtis e taas juoda yhden kaupan minkä se perusti Boxiin sipooseen Visan kauppa rakennukseen isäni sanoi että tulee sjölviikiin 2000 intiaania töihin, sanottiin kyläänsä intiaanikyläksi varmaan kun siellä kävi kytätkin usein kun otti duunarit siellä viinaa niin aina tapahtui siellä. Kuskasin sieltä intiaanikylästä duunareita transitillamme meidän kaupalle olin silloin noin 15 vuotias.

Muutti siihen Visan taloon yläkertaan intiaanikylän miehiä. Meidän kauppaa suosivat kaverit hurjapäät. Sjölviikin kyllä rakensivat Inkkarit.

Isäni retkahti Boxissa ryyppäämään meni kauppa jouduimme siskoni sen aikasen miehen kanssa kaivamaan pihan piiriin syvän montun kun oli kaupan lihalaatikoissa matoja kun ei kukaan ollut hoitanut hommia. Kaatui vissiin kauppamme siihen. Isä joi vissiin myös haakassa vierekkäin olevat liha puolen ja vieressä olevan maitopuolen. 

En nyt niin varma ole näistä asioista mutta ainakin isäni dokasi silloin haakan aikoihin ja myös sipoossa. Isäni raitistui kokonaan ja eli raittiina hautaan asti. Perusti isäni teevee huollon mikä piti minun ottaa haltuuni. Isäni oli kaupassa töissä saviolla minä tein paremmin rahaa kun isäni joten aloimme kimpassa tekemään teevee huoltoa ja myyntiä. 

Tuli meille hieno mies huoltoon  paha selkäreumaatikko Salonrannan Jarmo. Jarmo oli todella hieno kaveri siitä tykkäsi kaikki. Oli Jarmo aika älykkö monellakin tavalla ja huippu televisio huollossa. Ikävä on kova Jarmoa en siitä kuullut enään vuosiin.  Kun ei me menty isäni kanssa koskaan käymään Jarmon ostamalla maatilalla kuulemma nurmijärveltä. 

En ymmärrä miksi Isäni kanssa olimme kun erakkoja jumitimme vaan sen kämpillä. Isän sain hoitoon demetiansa takia tulin isäni kämpille oli se  ampunut haulikolla ovesta läpi asunnossaan soitin lanssin meinasivat elukat minut viedä. Mutta onneksi soitin hyvät kytät paikalle ketkä sanoivat saatanan lanssin miehille että nyt alatte Kaitsua uskomaan. 

Pitkään Isääni haastatteli lääkärit ja sanoivat minulle että isäsi jää suoraan hoitoon kun sillä on kuulemma niin pitkälle edennyt dementia. Miettikää nyt hyvät lukijat miten käyttivät isääni hyväkseen,  mengele lääkärit kun löivät elukat isälleni pillerit mukaan ja minua isäni alkoi myrkyttämään. Olantsapiinia ja muita myrkkyjä pakottivat isäni minulle antamaan. Olin täysin turta kaikille asioille mömmöjä mömmön perään. Ja jos en syönyt sadistit lääkärit passittivat minut hoitoon. 

Saatanan sadistit elämäni pilaajat, minä tulin teille kostamaan olen vaan odottanut aikaa sopivaksi. Nyt on monella pelko perseessään kun ovatkin tajunneet monetkin kenen kanssa ovat olleet tekemisissä. 

Kumma kun alkaa jengi sairastelemaan tulee niin poliisit kun rosvotkin hakemaan viimeistä voitelua minulta.  Miksi ette ole minua koskaan auttaneet mitenkään. Onneksi on noita vanhanliiton miehiäkin vielä jokunen jäljellä. Ja nuoria ketkä minut tuntee. Se on hienoa että on noita JUMALAN OMIA SENTÄÄN MAAILMASSA.

Ulkomaalaiset ovat ihmisiä suomalaisiin verrattuna heidän lapsia saa opettaa ja leikkiä heidän kanssaan. Romanin romanitkin minun kanssani touhuavat.Vietnamilaiset ovat ihmisiä sekä tietysti Turkkilaiset ja Kurditkin ovat suomalaisiin verrattuna ihmisiä. Tuntuu että on JUMALA vienyt suomalaisilta älyn täysin. Suomalaiset ovat kirottu maa ja kirottu kansa. Pahuutta olen saanut ottaa niin paljon vastaan suomalaisilta sadisteilta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...