Niin ilta taas joutaa olisin paljon mielelläni piri poikien kanssa keravalla kunhan olisin saanut rahani poikimaan olisin siihen jäänyt asumaan. Mutta näinkin mitä kaverit olivat kun alkoi rahani loppumaan alkoi minua porukka kiristämään. Jostain astalosta sain päähäni Nyyskyn järjestämässä kolkossa kylmässä kellari kämpässä otin sen mestan että olisin jonkun mestan itselleni saanut. Oli kämppä hyrylässä.
Luulin Nyyskyä kaverikseni mutta tosiaan kun tulin yökerhosta makasi vieras mustalainen kämpän lattialla jotain saatanan elektroniikkaa oli kämpän lattialla. Muistan vaan seuraavaksi kun istun ambulanssissa poliisit vieressä olivat lähdössä minua peijakseen viemässä.
Sanoin poliiseille että jään odottamaan puukkoni kanssa kaksikkoa kämpille hoidan nistin paskat raaalla tavalla kun tulevat kämpille jos vielä yrittävät minut kolkata itseään saa sen mukaan puolustaa millä voimalla tulee joku päälle ennen meni lisenssi jos kontakti ottelija käytti voimaa mutta muistan että on laki muuttunut voiman käytön suhteen itseään pitää voida puolustaa jos tulee jollain astalolla kaverukset päälle . Eivät toista kertaa minua pääse yllättämään.
Sanoin lanssissa että painan pipolla haavaa pari minuuttia ja se hyytyy. Ja näin kävi menin kämppään otin ison vaeltaja puukkoni viereeni oli bombers paitani ihan veressä intiaani takkini oli vaan vähän veressä. Odotin puoli horroksessa kaksikkoa takasin kämpille kun lähti ne autolla karkuun kämpältä minua lyötyään. Pesin Bombers paitani yöllä kylmällä vedellä lähti siitä veret pois. Intiaani takkini jäi veriseksi jonkun verran. Hävisi sekin takki keravan kämpille mihin olin takasin pakotettu menemään.
Ajatelkaa jäi minun arvokkaat omaisuuteni keravan kollien kämpille, oli siellä noin 13 vuoden kirjoituksetkin noin 5500 sivua tekstiä sivunumeroille ja päivämäärillä. Kirjoittelin kirjan alustusta pitkään ajatuksena kirjan teko siitä kirjoittelustani. Kaikki on hävinneet keravan kämpille soitin talon omistavalle kirpputorin neiselle ja kysyin tavaroitani siltä, sano muija ettei se tiedä mitään tavaroistani. Helvetti ekaksi hupia lusin ja sitte häviää tekstini sille tielle.
Kumma vaan että keravan kämpän haltija ja Nyysky sähläsivät jotain kämpän pihalla monta tuntia ihan kamoissaan tuntuivat olevan. Oli minulla puukko ja kirves valmiina niitä varten jos jotain olisivat yrittäneet olisin ollut pakotettu ne hoitamaan. En helvetti anna nistin paskojen minua hupia kolhia. On noi minun jengini mukaan niin kuonaa koko paska lössi. Vasikoita oman pesän likaajia selkään puukottajia. Täysin kuonaa kerran nisti aina nisti. Minun jengiini ei ole nistin paskoilla mitään asiaa. Nimimerkillä tyhmiltä rahat pois.
Olisin tehnyt niille todella pahaa jos olisivat yöllä tulleet kämpille. Ei kuulunut niitä koko yönä varmaan on vanhaliitto antaneet niille tappotuomion. Ajattelin viedä ne turkkiin koko saatanan lössin lomamatkan antanut niille Turkin hullujen huoneelta.
Katsoisin ovatko ne siellä niin rohkeita että uskaltavat minua saatanat kiristää. Loppu elämäksi Turkkiin kolkkoon koppiin pelkäämään aina kun ovi aukeasi saisivat pelätä kuka tulee koppiin. Minä olisin voinut tulla niitä haastattelemaan.
Minua eivät saastat huumepellet lahjaksi päähän lyö se on melko arvokas omaisuuteni. On minulla niin paljon ollut ideoita mitkä pitäisi saada poikimaan. Saastat nistin paskat purevat kättä kuka niitä ruokkii. En millään osannut odottaa että minua salaa päähän lyödään jos se Nyysky oli vielä. Saisivat kärsiä pahimmat tuomiot yrittivätkö kaksikko ryöstömurhaa minut kolkkaamalla. En vaan tipu niin helposti kamoissaan varmaan oli kaksikko.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti