lauantai 20. maaliskuuta 2021

Tarina tuokio ohkolan sairaalasta. Kävin lenkillä ulkona ja seurustelin aulassa jengin kanssa. Oli ruoka minulla oli vegaani ruoka olen vegaani ollut jonkun aikaa.

 Espoon hautausmaalla töissä ollessani traktorin kuljettana asuin Masalassa uutta taloa. Söin ainoastaan aamulla aikasin kaurapuuroa ison lautasellisen ja siihen laitoin pakaste marjoja reilusti päälle ja sillä pärjäsin melkein koko päivän.. Olisin jäänyt hautasmaalle loppuelämäkseni hommiin kävin eiran sairaalassa kaikki testit läpi että kuntoni riittää pitkään työrupeamaan. 

Olisin päässyt uudesti koulutettavaksi parhailla tuloksilla meilahden allergiasairaalassa juoksin parhaan mäkitesti tuloksen siellä puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat ne jatkamaan teipillä listoja. Älyni oli hyvä hyvinkään testeissä. 

Piti minun päästä haikon kartanoon hierojan oppiin oli minulla aika veto kauppaneuvos Satu Tiivolaan ja tyttäreensä Katariina Vuoristoon olivat ne haikon emäntiä. Mutta loppui sekin pyttyläisten tatuoimaan rauhankyyhkyyn ranteessani kun olin linnoissa ollut.

 Joten menin hautausmaalle hommiin. Oletteko kukaan ajatellut että on koronavirus kostoa minun kiduttamisestani. Näin todentuntuisen unen joku aika sitten maailmanlopusta. JUMALA OMANSA TUNTEE JA KOSTAA TEIDÄN PAHAT TEKONNE.

 Tulikin juuri taas outo puhelu äsken älypuhelimeeni en ymmärtänyt muuta kun englanniksi joku sanoi nimensä. Minä olen englantia lukenut nuoresta asti muttei ole se jäänyt päähäni. En suomeakaan meinannut millään oppia,  olisihan se pakko osata kieliä jos ulkomailla pyörisi.

Mutta kun täällä suomessa asumme tulee täällä sekopäitten parissa sillä toimeen. On tämä niin sekopää kanssaa ihan tomppeleita melko kaikki. Sadisteja terveyden hoitoalalla on niitä tullut vastaan monessa paikassa missä olen ollut. 

Mikä voi liikkua hoitajien päässä kun heidän raporteillaan lääkärit määrää lääkkeitä puhumatta potilaan kanssa ollenkaan. Lukekaa mitä ovat minulle tehneet selittää hoitajat että lääkäri määrää lääkkeet ja  venäläinen lääkäri sanoi minulle LITIUMISTA että hoitajien puheilla määrää minulle sitä myrkkyä LITIUMIA.Mistä sairastuin pahasti noin 1v 6 kk olin kipeä siitä myrkystä. 

Vasta kun tuli kova verenvuoto nenästäni mitä hoidettiin peijaksessa ja meilahdessa mistä vasta avun sain vuotoon. Silloin osasto 20 naislääkäri onneksi oli suomalainen nainen tiputti se LITIUMIN 1800 mg 300 mg. 

Oloni parani heti huomattavasti. No tulikin muutto kummasti minulla osastolle 50 missä harmi vaan oli taas venäläinen mieslääkäri kenen kanssa ei yhtään synkännyt kun puhui se ihan omiaan tarkkailulausunnossaan. Oli siinä nuori naishoitaja kenet ajattelin ottaa todistajaksi venäläisen lausunnossa. 

Epäilen vaan lähteekö nuori naishoitaja todistaamaan venäläistä vastaan. Ihmettelin miksi kirjoitti venäläinen lääkäri tommoista tekstiä mikä ei paikkaansa pitänyt oli se se puolet ajasta puhelimessa. Sitten puhuimme minirin vesitystauti tabletista. 

Miksi venäläiset tulette suomeen paskaa tekemään vielä herkällä mielenterveys alalla. Me sotilaat sitä vaan ihmettelemme. Koitas Niinistö saada jo jenkit liikkeelle pelastamaan meikäläiset sotilaat.

Sääli vaan kun on jo pilattu niin paljon parasta ikäluokkaa huumeilla,  kamaa koko aika vaan ja pahojaan tekevät. Mutta minkä minä sille voin meni minulta rahat ja  terveys autellessani huume väkeä. Ei mistään edes kiitoksen sanaa tullut työstäni narkomaanejen kanssa. Toki meni minullakin konjakkia vähän liikaakin mutten jaksanut selvinpäin poikien kama touhuja katsella. Kun rahaa meni niin paljon ihan hävisi tonnikaupalla rahojani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...