lauantai 20. maaliskuuta 2021

Tarinaa tälle illalle ohkolan sairaalasta. Kerroin linnojen asioita kuri kakutkin lusineena Riihimäen keskusvankilassakin monta tuomioo lusineena. Ja monessa muissakin laitoksissa 12 kertaa lusin.

 Tekee hyvää ulkoilut reipasta kävelyä pienikin lenkki tekee hyvää henkisesti ja fyysisesti. Kunnon happihyppely kummasti sklaaraa kuntoa paranee fiilikset kummasti jää vitutukset pihalle. Vedin tänään myös tiukat sellijumpat aamusta etunojapunnerruksia sekä lankutuksia vedin leveällä ja kapealla otteella etunojia.

Vedin lämmittelyt varjonyrkkeilyllä ja haarahyppelyllä. Pumpasin myös jalkoja kyykäten parit sarjat. Vedän vielä kohta iltajumpat etunojia lankutuksia sekä kyykkyjä omalla painolla. Huono homma kun eivät anna kahvakuulaani minulle. Voin kuulemma lyödä sillä jotain. Saatanan sekopää hoitajat voinhan lyödä pään irti joltain vaikka nyrkilläni jos sille päälle satun. 

Mononikin on vaarallinen ase sen ovat muutamat saaneet tuntea. Harvemmin olen väkivaltaa käyttänyt,  selvinpäin en koskaan ole hermostunut. Repikää siitä huumoria ylilääkärit ja venäläinen apulaisylilääkäri se vissiin on. Kun ne kuittasi päätöksen että olen itselleni ja muilla vaarallinen. Mitä saatana paskaa saan ottaa niiltä vastaan paapokaa vaan huumeväkeä. Ja jättäkää minut rauhaan en olisi päivääkään talossa jos saisin näiden saatanoiden motiivin selville minun myrkyttämisessäni. 

Onko siitä kun tietävät miten vastaan olen talon huumetouhua osastolla 30 ja osastolle 20. Miksi kyseiset tyypit paapoo huumeväkeä pääsee täältä siviiliin kaksinkertanen hatkarikin vissiin huumehemmo osastolta 20 akuutti osastolta oli kaveri hankala muille potilaille kehui vielä poliisien vääntäneen jalkansa rikki . Yksi iso kaveri hatkasi osastolta 30 ulkomaille,  kehui vetäneensä sitä ja tätä hoitajat seisoivat sen vieressä kun se kehui porukella reissuaan. Tuli se visiin maitojunalla takasin ohkolaan. 

Pääsi sekin siviiliin aika äkkiä hatkaamisensa jälkeen. Kummasti paloi yksikin kaveri huumeista, pääsi se kumminkin heti töihinkin takasin puhu kaverit että diilasi se kamaa. Liikkuuko talossa niin isot rahat että sillä saavat huume hemmot sekoilla miten haluavat. Olisi helppo kitkeä huumeet talosta kun olisi ihan oma osastonsa huume väelle ja suljettu osasto ettei kukaan kanna kamaa sisään..

 Miksi panevat sekasin huumeväen ja normaalit potilaat. Pilaa huumeväki kaikki,  ilmapiiri on huono niiden takia osastoilla. Ja minua ratsasivat jatkuvasti ärähdin osastolla 30 että jos vielä jatkuu huumeiden kanssa touhuaminen osastolla tilaan huumeyksikön taloon. 

Minä en anna saatanan kakaroiden nistin paskojen kiristää pinnaani ja vaikeuttaa olemistani osastoilla. En minäkään ota viinaa täällä jurriin asti,  silloin alkaisi irtopäitä lentämään sen takaan ja alleviivaan. On se ikävää kun pyörii piripäät osaston kongia edes takasin varmaan kiristää kun eivät huumeitaan saa. Ja lukekaa ajatuksella tekstini minä en vasikka ole olisin hoitanut fiksusti hommat vaikka antanut varoituksen huumepojille. 

Ja pitäisikö minun paskaa ottaa vastaan huumeväeltä ja pampuilta. En todellakaan siihen alistu mielummin olen rehellinen väkivalta mies kun paska huumeiden käyttäjä. Ja minähän oikeassa olen huumeiden kanssa touhuaviin nähden.Miksi minä joutuisin kärsimään niiden touhuista on ne niin umpikieroa porukkaa. 

Olen ollut 12 kertaa linnoissa kuri kakunkin heitellyt lusinut niin sanotusti luokkiin ja pisteitä lusinut. Ja aina saanut lusia rauhassa ovat kyrvät minua pelänneet niin paljon. Ihmettelen miten minua kiusataan siviilissä mutta jos samaan taloon joutuvat ovat he ihan paniikissa. 

Pamputkin ovat sukulaisia suomen riskein vartija nelinkertanen kiekonheiton suomenmestari. Serkkuni poika olen ylpeä Mikon uran valinnasta varmaan se pärjää poikien kanssa. Minäkin pidin oman porukkani kunnossa monissa linnoissa lusineena ja työsiirtoloissa erikoishommissa olleena. 

Olin Riksussakin vankiohjaajan tittelillä korikset vedin A ja B ryhmän oli korikseni niin suosittuja että piti minun perustaa kaksi ryhmää että pääsi halukkaat pelaamaan. 

Oli lautamiehenä siskoni sen aikasen miehen isä Erkki Kyander edesmennyt hieno mies. Samoin oli lautamiehenä kouluni johtaja opettaja Marttti Oksanen antoivat ne minulle kovennettua laista piittamattomana tuomitsivat Erkki ja Martti tiesivät minun viihtyvät linnoissa kun selvinpäin taloissa olin. Junnusta saakka sain kovennettua eli repikää siitä huumoria ja ottakaa opiksi. Mitä Papa Kai sanoo opitte miesten tavoille minun jengini kyllä tietää kuka olen. OLEN HENKI OLENTO ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI. KUNHAN SEN VAAN YMMÄRTÄISITTE ELIN AIKOINANNE.

Kiduttaja Jallu Pullisen miehet Erkko ja Hakkarainenkin pelasivat korista kanssani. Seutulassa olin urheilu vetäjän tittelillä lusimassa vedin urheilut pojille. Nyrkkeilin yhden tiukan kaverin kanssa Merosen Ristolta saamillani hanskoilla ja pistehanskoilla hakkasimme kaverini kanssa ruokalassa. 

Isäni toi hanskat minulle seutulaan. Paha vaan kun isäni pantiin minua myrkyttämään pahoilla myrkyillä. Oli Isäni paha dementikko sydänvikainen kaveri. Miettikää mitä mieltä olen lääkäreistä ja hoitajista. 

Pitää minun vaan saada näiden motiivi selville myrkyttämisessäni lääkkeillään. Olen HOMO SAPIENS viisas ajatteleva yksilö persoona. Eivät kaikki ihmiset ole samasta muotista tehty nerous ja hulluus kulkee käsi kädessä. Miksi saavat lääkärit ja hoitajat valehdella papereissaan. Tekee nuijat rapoprttejaan ja kirjaamisiaan miten voi näin olla kun eivät tyhjäpäät pääse samalle tasolle kanssani mitenkään. Kuuntelee niiden juttuja kyllä on tavallisia tallaajia nämä. 

KUKAAN EI TÄÄLLÄ OLE JUMALAN OMA SIKSI TÄÄLLÄ EI MITÄÄN TAPAHDU PYHÄN HENGEN VAIKUTUS VIEDÄÄN PAKKOLÄÄKITYKSILLÄ. MINÄ NYT TUNNEN HENGEN LÄSNÄOLON KUN YKSINÄISYYTEEN MENEN HUONEESEENI. ETTE OSAA YLISTÄÄ JA KUNNOITTAA JUMALAN OMIA. SIKSI TÄÄLTÄ TÄYTYYKIN ALKAA POIS PÄÄSEMÄÄN PIKASEEN KUNHAN VAAN JOSTAIN ASUNNON SAISIN. KYLLÄ SAATANAN HERRAT PORKUTTAA KUN MEIKÄLÄISET TEKEE PASKA DUUNIT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...