Tykkään heti herättyäni jumpata kunnolla herää siinä hyvin . Veri kiertää kunnolla koko kropassa pääkin alkaa pelaamaan paremmin jumpilla ja yön aikainen jäykkyys häviä kropasta. Venyttelin jumpan ohella monia venyttelyjä.
Nyt alan lähtemään nessikahville harmi kun ei minulla ole enään hunajaa se on minulle hyvää siedätykseeni allergioita vastaan. Nyt on jo kaukokulkeutumaa tullut siitepölyjä kaukaakin. Toivotaan nyt että hunaja auttaa ostan kantiinista hunajaa, tänään sitä kuulemma tulee kanttiiniin.
Nyt nessille potilaskeittiölle on minulla vielä nessiä en enään kenellekkään tarjoa kun eilenkin tarjosin monelle kahvit.
Olen melko hyvin levännyt vaikka melko aikasin heräsinkin. Kirjoitin paperille kovaa tekstiä Mengele lääkäreistä ja Kapo hoitajista. En nimiä siinä maininnut on se päiväkirjaani, kovaakin tekstiä mutta kaikki on siinä totta. Niin paljon olen saanut ottaa paskaa vastan monessakin paikassa. Nyt tämä reissu missä sairastuttivat minut myrkkylääkkeillään pahaan kuntoon. Minä kyllä pidän myrkkyinä lääkkeitään millä minut sairastuttivat.
Täällä ohkolan sairaaalassa tuli minule monia vaivoja olen ollut linnoissa ja muissa paikoissa kun terveyden perikuva. Nyt sairastuttivat minut venäläiset lääkärit pahaan kuntoon. Mikä perkele on venäläisten motiivi minut myrkyttää pahoilla lääkkeillä Mitä on tämä suomalainen henkilökunta kun tekevät paskaa minulle kaikella tavalla. Sanoi venäläinen mieslääkäri että hoitajien puheilla määrää minulle LITIUM lääkityksen minkä nosti pilviin 1800 mg.
Onko kaikki maksettua tappaa minutkin hiljasella tulella. Kirjoitin että menkää venäläiset omaan maahanne myrkyttämään agenttejanne ja urheilijoitanne. Sen te osaaatte tehdä, kun kaikki sen tietää mitä te teette. Pari kertaa tuli venäläisten myrkyttämisistä tietoa maailmalta.
Olen niin pieni nappula tässä maailmankaikkeudessa miksi minä joudun kärsimään maailmassa niin paljon. Kun rahaa minulla olisi aloittaisin sodan koko maailmaa vastaan. Pitäisi saada pahuus tuhottua maailmasta. Kun oli minulla perintö rahojani ei kukaan uskaltanut minulle pullistella eikä myrkkylääkkeitään työntää minuun ei ryssät eikä suomen perkeleet. On nämä hoitajat pahempia kun itse pääpiru kun varmaan hoitajien puheilla menee lääkärit ja nämä hoitajat eivät todellakaan ole mitään ruudinkeksijöitä.
ABILIFY 20 MG. FELODIPIN 10 MG. LITIUMIA MENI 1800 MG. SEKÄ OLANTSAPIINI 20 MG. SAIRASTUIN PAHASTI NOISTA MYRKYISTÄÄN. Lukekaa miten olen noista sairasteluistani mennyt huonoon kuntoon. Monia vaivoja tuli silmät meni varmaan verenpainelääkkeestä ja muitakin pahoja oireita tuli LITIUMISTA Johtuen. On minulla mustaa valkosella lohjan osastonylilääkäriltä S.V mitä LITIUM on minulle tehnyt sekä erikoislääkäriltä M.F. Tuli kirje missä oli tietoja näistä.
En nyt ala niitä tähän toistamaan mutta löydätte kaikki teksteistäni. Minä en ole mielenvikainen olen alkoholisti jumalan armosta. Enkä ole magneettikuvien ja viipalekuvien mukaan päätänikään juonut. Join päivän ja olin kaksi päivää kipeä siksi varmaan olen säästynytkin pääni vaurioilta, oli minulla ruma sossun nainen pyörityksessä sain allergia lisän nimellä vahvimmat B-vitamiinit mitä apteekista sai llman reseptiä TIOGTONIT SAI NIITÄ OTTAA KUUTTAKIN PÄIVÄSSÄ.
Rouskuttelin aina vitamiinejani kun ryyppäsin ja muulloinkin söin B- vitamiineja ja muitakin vitamiinejakin söin, kun treenasin linnoissa kovastikkin. Olen Äidin maidosta tiennyt että tarvitsee dokatessa B 6 ja B 12 vitamiineja pääkoppa tarvitsee niitä. Oli minulla kaappi pullollaan vitamiineja mitä sain ilmaseksi apteekista sossun piikkiin.
Varmaan siksikin on aivotoimintani edelleen täydellistä, eivät ole lääkärit näissäkään taloissa saaneet pilattua päätäni. Toki olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet vessanpyttyyn. Siksikin olen säästynyt pahoilta vaurioilta pääkopassani. Käy vaan psyykkeen päälle pelleilä ottavansa lääkkeet ja pelleillä siitä tervehtyneensä.
On henkilökunta niin tyhmää ja helposti kusetettavaa. Voin esittää mitä sairautta vaan fiiliksieni mukaan. Rasittaa se vaan kovasi psyykettäni kun en lääkkeitä tarvitse ja miksi sadistiset lääkärit hoittajineen minua niillä myrkyttää.
On mennyt venäläisten takia kellokoski ohkolan sairaalat ihan vituilleen ei ennen minua ole myrkyttetty näin pahaan kuntoon lääkkeillään. Olen semmoinen mikä olen pitäsikö minun olla zompi. Mitä helvettiä se kuuluu yhtään kenellekkään minkälainen olen, olen homo sapiens ihminen yksilö persoona. Ja saatana vielä ryssälääkärit täällä ohkolassa minua myrkyttävät pahoilla lääkkeillään. LITIUM PAHIMPANA NOSTI SAATANAN VENAKKO LITON 1800 MG.
Mistä sairastuinkin pahasti lukekaa miten sairastuin ryssien ja suomen hoitajien lääkkeistä. Sanoi venäläinen mieslääkäri kyllä että hoitajien puheilla laittaa minulle LITIUMIN 1800 MG. Varmaan yrittivät minulle saada myrkytystilaa päälle mikä varmaan jollain tavalla olikin pitkään noin 1v.6 kk minulla vointini huono monia sairasteluja tulikin LITIUMISTA 1800 MG.
Nenäverenvuodon jälkeen mitä peijaksen sairaala ei hoitanut kunnolla rikkoi vaan peijaksen lääkäri rustoa nenästäni jollain instrumentilla. Kuului kova ruston rikki menemisen ääni nenästäni. Jatkui verenvuoto nenästäni seuraavana päivänäkin.
Onneksi oli osastolla 20 ohkolassa suomalainen naislääkäri kuka verenvuotoni jälkeen tiputti LITIUMIN 1800 mg. 300 mg olisi se pitänyt lopettaa kokonaan näin käsitin naislääkärin puheista.Mutta helvtti tulikin taas kumma vaan muutto osastolle 50 missä olikin kumma vaan mieslääkäri venäläinen. Ja se ei litoa lopettanut miksi taas venäläisen hampaisiin. Teki se ihan paskan tarkkailulausunnon minulle. Miten helvetissä on venäläiset minulle tälläisiä ennen rakastin venäjän kansaa ja maataan mutten enään sitä voi tehdä. Odotan vaan Nato joukkojen iskua venäjää kohtaan. Mitä nyt olen seurannut asevarustelujaan puolin ja toisin.
No seuraavana päivänä mentiinkin ambulanssilla kohti meilahtea mistä sainkin heti avun vuotoon. Tuli kolme sisar hento valkoista ja operoivat nenäni kuntoon. En tiedä yhtään mitä ne tekivät nenässäni en muista siitä mitään. Istuin vaan käytävällä sängyllä ja kyselin kyytiä ohkolaan. Taksi tulikin ja sillä pääsin ohkolan sairaalaan. Ihmetteli meilahden lääkärit miksi minut oltiin viety peijakseen eikä suoraan meilahteen. Sitä minäkin ihmettelin kun minua ei peijaksessa hoideta kunnolla. Kerrankin olin jalkojeni takia pakotettu sairaalaan menemään laittoivat minut psykiosastolle.
Oli ennen täällä suomalaisia lääkäreitä kaikki melkein. Oli ilmapiiri ihan toisenlainen ei ollut huumeita talossa silloin. Olisihan täälläkin helppo kitkeä huumeet talosta sulkemalla nistit omaan osastoonsa eikä mitään yhteyksiä ulkomaailmaan ei kulkeutuisi silloin huumeita taloon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti