Jumppasin tosiaan huoneessani ennen salia, että olin iskussa heti salille mennessä. Tein penkkiä parin kaverin kanssa potilas P. nuori mies ei yhtään kuuntele minuakaan kun sitä neuvoin penkissäkin. Se ei lämmittele yhtään ja vetää se samoilla painoilla treeninsä.Pitäisi käskyttää eri painoilla olen sille myös pyramidi nostoja ehdottanut sanoin sille että pääsisi se äkkiä sataan kiloon kuuntelemalla muita viisaampia. Tein myös mutkatangolla hauista sekä taljassa ristivetoja tehden muutamat sarjat tein kulmasoutua käsipainolla. Sitten tein istuen taljaa vetäen sekä istuen pystytaljaa.
Olenhan nostellut vuosia linnoissa ja työsiirtoloissa ollessani 12 kertaa ja holistiloissa olen nostellut. Eli tiedän vähän paremmin nostelusta ja treenistä yleensäkään kun nuori kaveri P.
Minulla ei niin massaa olekkaan isoja lihaksia kun olen treenannut muitakin lajeja kun punttia. Olen voittanut kuulan työnnössäkin yli 200 kilon penkkimiehiäkin. Juoksussa hävisi kellokoskella yksikin yli 200 kilon penkkimies kaverini ja keihään heitossa.
Eli ei ole pelkkä raaka voima ihan kaikki kaikessa tarvisee sitä muutakin tekniikkaa ja nopeutta. Teki professori minkä radan se oli kuulemma tehnyt vierumäen urheiluopiston opiskeilijoillekkin, semmoisen radan teki se liikunta hallille. Tehtiin rata porukan kanssa oli siinä monta nuorta miestäkin tekemässä sitä. Tuli professori sanomaan jälkeen päin että olenko sen kelliksen urheiluvetäjä kun meni minulta parhaiten se rata.
Teimme sen radan kaksi kertaa läpi trampoliinia, tasapainoilua, kuperkeikkoja, yhdellä jalalla tasapainoilua. Hyppyjä ja temppuja siinä oli. Sanoin proffalle että olen syyttä kiinni ollut vuosia, enkä superina tehnyt rataa kun vituttaa minua niin paljon. Kunhan nyt olisinkin ollut vapaamies ja toisissa olosuhteissa olisin voinut radan tehdäkkin superina. Olin varmaan silloin jo vanhin porukasta siihen aikaan. Mutta nopeutta ja tehoja löytyy minulta vieläkin. Vaikka olenkin jo 65 vuotias tunnen olevani kun nuoruuden päivinäni.
Ajoin vielä ikämiehenä enduroa ja crossia montulla siinä kyllä pysyin kunnossa ja lihakset olivat rautaa.
Oli minulla enduropyörä Husgvarna WR 400 cc sekä Honda CR 250 cc crossi pyörä. Kyllä oli kondis rautaa siihen aikaan oli minulla prätkätallillani myös kaverin pyörä.
Oli minulla semmoinen säkki mestoilla mitä ei muut pystyneet lyömään, oli se hiekkaa ja purua täynnä. Minä vedin sitä täysiä nyrkillä ja monolla. Olenhan treenannut lapsesta asti on nyrkkini rautaa. Hakkasin junnuna jo kuivia puita treenaten käsiäni. Vedän nykyäänkin vaikka tiiliseinään täysillä ei mitään käteni siitä kärsi. Toki on jäänyt nykyään vähemmälle kiviseinien hakkaaminen. Etteivät pääse henkilökunta sanomaan että teen taas väärin. Ja tekee ne siitäkin varmaan raporttejaan ja kirjaamisiaan.
Kyllä pitää alkaa pääsemään jo pois täältä hullujen huoneelta mihin taas syyttä jouduin paljon puhumani selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Kuka oli paha juoppo sekoili se jatkuvasti talossa missä asuimme.
En olisi mistään hinnasta mennyt selkin kylään samarian taloon jos olisin saanut venäläiseltä talonmieheltä tietää vuokrasopimusta tehdessämme, luki siinä että talo on raitis. Miksei voinut venäläinen talonmies kertoa että talo on myynnissä ja kokki Antti juo kaiken aikaa. Poliisia kolme kertaa kuukauteen soitteli Anti itselleen tulivat sitä saatanan isoa sikaa paijaamaan kytät.
Kirosi ne sitä ääliötä, esitti se niin hyvää ihmistä kytillekkin kun pelkäsi se että vievät sen mukanaan. Kerran tuli Antti kokki oveelleni sanoen että soita hänelle ambulanssi hän sekoaa ja puukot on sillä esillä. Hälytyskeskuksen nainen sanoi että saanko siltä hullulta puukot pois että uskaltaa lanssi tulla sinne sanoin että tulkaa vaan vetää Antti itkuviinaa ja puukko on piilossa. Paijasivat lanssin kaverit kokki Anttia nauraen lähtivät pois talosta. Varmaan hyvällä yleiskunnallani selvisin melko hyvin sairastuessani LITIUMISTA ja RISPERIDON vielä siihen päälle. Nyt on kondikseni parempi kun menee vaan 300 mg litoa. Se oli minulle paha myrkky niin pahat oireet siitä tuli minule Vieläkerran miksi minut piti myrkyttää pahaan kuntoon.
MIKSI KYSYY VAAN FIRMANI SITÄ JOSEF MENGELET KAPOINEEN. ÄLKÄÄKÖ SANOKO MINUA PAHAKSI VOITTE VAAN KUVITELLA MITÄ MINUT TUNTEVA JENGINI SANOO SAIRASTUTTAMISESTANI. KYSYY NEKIN ETTÄ MIKSI JA MIKÄ ON MOTIIVINNE. KUN MINUA EIVÄT TUNNE KUKAAN TÄSSÄKÄÄN TALOSSA VANHOILLA PAPEREILLA MENEVÄT ÄÄLIÖIDEN RAPORTEILLA JA KIRJAAMISILLA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti