Oli Papin ryhmä menen sinne vankäämään asioista, kumarran myös mekkaan kohti niin sanotusti. Isi Aurinkoinen, Aurinko paistoi tänäänkin täydeltä terältä koko päivän. Olin töissä tänäänkin päivällä pari tuntia vaikkei minulle kuuluisi kun tunti töitä korona viruksen takia. On jaettu työporukat osiin käyvät töissä vuorotellen osastot. Minä käyn meidän osastolta ainoana ulkotöissä. Olenhan vaan ulkotöiden keittiölle töissä keittelen kahveja ja pesen astioita.
On töissä myös tietokone käytössäni jos vaan muistaisin salasanani en ole nörtti siksi en osaa konetta hyvin käyttää.
Teki hyvää tänään taas pusnttisali tein hyvän treenin melko superina kun ei oltu salilla kun reilu puolituntia. Tein penkkiä vähän ja apuliikkeitä hauikset ja ojentajat. Siivet ja taljoja tein myös istuen vetoja sekä pysty taljaa. Vedin muutamia sarjoja kaikkia liikkeitä.
Tein tänään vetoliikkeitä jonkun verran työnnöt jäivät vähemmälle. Vuorottelen liikkeillä nyt alan panostamaan penkkiä, että pääsen sataseen penkissä. Näkee potilas P. miten nousee vanhalla vielä rauta. Uskon että pariin kuukauteen pääsen sataan kiloon, nousee penkki melko äkkiä minulla kun olen sitä tehnytkin aika paljon.
P. potilas tekee ihan väärin penkkiä ei se lämmittele yhtään ja panee se heti melkein trekka painot tankoon. Olen sille sanonut että kokeilisi se pyramidi tyyliä nostaen pienestä treekkaan asti. Ja sama alaspäin tullessa se kehittää nopeasti on P. potilas nuori kaveri ja riski luonostaan. Mutta kun ei se kuuntele ketään siksi tekee se huonoilla tehoilla. Penkkiäkin vaikka sille ohjaajien kanssa puhumme järkeä. Pitemmän päälle kyllä puntti rankasee kaveria kun väärin se tekee liikkeitä pitäisi sen lämmitellä ekaksi penkkiä. Ja sitten nostaa isoilla painoilla siitä se kehitys alkaa. Pikkuhiljaa kiirehtien minäkin lämmittelen aina ennen penkkitreeniä.
Teen alkuun treenin alkulämmittelyjä pelkällä tangolla ja siitä lisään pikkuhiljaa painoja tankoon. Viimesellä vedän ykkösen trekkapainoilla. Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan alkaa jo väsy painamaan silmiäni on taas ollutkin vasen silmäni huono pari päivää.
NYT LAPSUKAISET UNTA KAALIIN JOS JUMALA PUHUTTELISI TEITÄ YÖN AIKANA UNESSANNE. HYVÄÄ YÖTÄ KAIKKI KANSAT. MAAN PÄÄLLÄ JA TAIVAISSA ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti