Tein aamusta tosiaan tiukat sellijumpat heti herättyäni noin viiden maissa tein jumpat. Siitä aamusta vielä salille tein tangolla lämmittelyjä sekä säkkiä hakaten ja monottaen. Irtoo siinä paikat hyvin ja tulee kunnon lämmittelyt.
Olen yrittänyt puhua järkeä nuorelle kaverille P. miten sen kannattaa nostella kun vetää se vaan heti kylmiltään penkkiä joka päivä ei siinä kehity pitäisi sen kokeilla vaikka pyramidi nostoa . Millä nousee hyvin tulokset, toisilla ainakin kun olen vuosia itsekkin nostellut ja muitakin valmentanut.
On tämä potilas P. kaikesta niin tietävinään. Vaikkei se tiedä mitään niin kun nostelusta. Sen pitäisi lämmitellä alkuun ja loppuvenyttely olisi sillekkin tärkeä. Mutta kun sille puhuu on se sama kun seinille puhuisi.
Tein tangolla punnerruksia ja vastaotteella käsivarsia siitä penkkiä poikien kanssa, siitä hauista käsipainoilla ja olkapäitä sekä käsivarsia ja olkapäitä. Tein myös pystytaljalla muutamat sarjat narulla ojentajia. Sitten tein pari sarjaa siipiä käsipainoilla mootorisaha liikettä. Siitä vielä istuen vetoja taljassa ala taljaa vedin.
Kävin myös kanttiinissa salin jälkeen ostin hyvää shmootien oli siinä banaania ja mitä sitten muuta lie. Hyvää se oli ja varmaan hyvää palautus juomaa. Ostin välillä muutakin juomaa kun energia juomaa ostin novelle juomaa. On siinäkin vitamiineja ja muitakin hyviä aineosia.
Kohta lähden ruokatilaa kohti on ruoka seuraavaksi mitä sitten tuleekaan. Nälkä minulla ei ole yhtään mutta syön kumminkin vähän jotain. Kun nyt pääsisin hammaslääkäriin ja saisi hampaat tohon eteen kun ei pappilan pellon hammaslääkäri tehnyt oikein mitään hampailleni.
Olisi se pois ottanut tosta edestä juurihoidetut nysät. Sanoin että tee niihin hampaat niin kun kellokoskella tekivät aikoinaan. Ja kesti ne vuosia pystyin syömään omenat ja näkkileivät ja kaikki kovat meni etuhampaillani.
Minulle ei saa edes tekohampaita kun minulla on purenta väärin tulee alahampaat ylähampaiden eteen. Siihen ei tekarit käy ja muutenkaan en ala mitään proteeseja suuhuni laittamaan. Tulee kuulemma meille hammaslääkäri tähän kylille kellokoskelle.
Toivotaan että siihen asti pärjäisin näillä mitä suussani on. Oli riihimäen keskuvankilassa aikoinaan pelkkä poisto ei ollenkaan paikkausta. Siksi minun ikäluokaltani riksun miehiltä puutuu hampaita moneltakin pieni kakkusilta. Nyt lähden ruokatilaa kohden alkaa se olemaan kello jo niin paljon minulla ei nyt koskaan ole nälkä pahemmin ettei tarvitse minun kiirehtiä syömään. Syön muutenkin puolet vähemmän kun muut. Yleensä hullut syö hirveästi ei reunat riitä lautasesta, täällä vähän säännöstelevät hoitajat ruokaa etteivät ihan kauheita annoksia saa syödäkseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti