keskiviikko 19. toukokuuta 2021

Illasta vielä tarinaa ohkolan sairaalasta helvetti on tämäkin lusimista hupia jo yli kaksi vuotta. Pakkohoitoja sekä pakkolääkitystä juopon samarian pisaran ison Antin takia.

En nyt tähän ala toistamaan asiaa mutta sen vaan sanon että saavat mieheni toimia Antinkin suhteen kun siitä lähti kiduttamiseni lääkityksillä mistä sairastuin pahasti. Silmäni meni heti verenpainelääkkeen oton jälkeen en ollut mitään lääkärin kanssa puhunut verenpaineistani panivat vaan jonkun myrkkylääkkeen varmaan muuten en kyllä ymmärrä miten juuri silloin meni silmäni huonoksi kun tuli pakotettiin lääke ottamaan.  Helvetti miten nämä saavat ilman lääkärin ja potilaan keskustelua määrätä lääkkeitä. 

Kumma vaan kun työntävät nämä saatanat palloa toiselta toiselle kun sanoo hoitajat että lääkäri määrää ja venäläinen mieslääkäri sanoi LITIUMIA 1800 mg sekä RISPERIDON lääkkeen määrättyään  että määrää hän ne hoitajien puheilla. Miten voi näin olla mikeivät uskalla vastuuta ottaa kukaan.

Toista vuotta kärsin pahasti hupia myrkytettynä lääkkeillään. Mikähän perkele on näiden motiivi kysyy muutkin sitä. Miksi minut piti sairastuttaa lääkkeillään ja vielä venäläisetkin siihen otettiin. 

Juontaako kaikki sodasta kun isoisäni sielläkin oli ja sai vielä  räjähtävän luodin käteensä mitä se ei antanut viedä rintamalla ja tuli Toivo Hyvönen vielä työkaluviilarina toimeen kädellään. Asuin mummon mökissä mummon ukin ja tätini Inkerin kanssa kuka olisi minulle varmaan jättänyt mökin ja kerrostalo kiinteistönsä. Olisin tehnyt tätini kanssa testamentin. Uhrasi tätini Inkeri elämänsä hoitaessaan ukkiani kotona sen hautaan menoona asti ja vielä mummoni se hoiti tervariin asti.

Kävin mummon mökillä oi se kun sodan jälkeen piippu vain pystyssä siinä meni sekin asunto minulta lintsillä olin ilman ruokaa ja juomaa tavellakin ajelin kylmissäni nälissäni tippui minulta paino noin 20 kiloa pienessä ajassa. 

Yritin päästä joka yö putkaan nukkumaan lämpöseen muttei sekään onnistunut eivät kytät voineet minua majoittaa putkaan kun selvä vielä olin. 

Poljin kerran vanhaa lahden tietä järvenpäästä peijakseen kello kolme yöllä. Että edes johonkin pääsen lepäämään ja juomaan vettä. 

Oli vanhan lahden tien väylä valaisematon näin vaan kaista viivan mitä pitkin ajoin peijakseen. Sielläkin yritin kirjoitella tarinaani. Lukekaa on jännää tekstiä miten minua kusetettiin porvoossakin mihin poljin hostellista stuuren kadulta helsingistä. 

Sovitin maahanmuuttajien ja suomi mielistin riitaa mikä oli jostain vessan käytöstä alkanut. Oli suomi mielisten teltalla lippu missä oli että Iljasta presidentti helvetti eikö se kaveri ollutkin joku hämärä hemmo. 

Ja kuolikin se muistaakseni juuri niihin aikoihin. Tämä reissu siis oli maaliskuussa talvella minähän nyt toimin aina parhaiten tilanteen ollessa päällä. Olenhan erikoisjoukkojen päälikkö eli yksinäinen susi Abacci Kai Papa miksi turkkilaisetkin minut nimittivät. Nyt alan taas  ajoissa nukkumaan kun väsyttää minua jo nyt kello on 21.38 eli unien aika. Metsästän pahantekijöitä pitkin missä vaan liikun.

HYVÄÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT JUMALA MIELESSÄMME TULI MITÄ TULI. JUMALAN OMAT MINUT TUNTEVAT JA TIETÄVÄT . TUON SOTILAAN RAKKAUTTA IHMISKUNNALLE. OLENHAN VISITOR VIERAILIJA. OLEN TULLUT KAUKAA TUOMAAN RAKKAUTTA IHMISKUNNALLE MUTTA TEITTE MINUSTA PEDON. OLEN SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA. PAHA PAHOILLE JA HYVÄ HYVILLE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...