Vielä kerran Hyvää Äitienpäivää näin illasta vielä. Minullakin on ollut monta hyvää äitiä oman äitini lisäksi ketä en ole tavannut varmaan 15 vuoteen. Siskoltani olen kysynyt miskei Äitiäni voi tavata soitti siskoni kerran minulle ollessani hiekkaharjun kielokodossa. Sanoi siskoni silloin ettämitä hän tekee äitini kanssa kun se ei jaksa käydä sitä enään hoitamassa. Miksei siskoni ota äitiä luokseen isoon hienoon taloonsa linjamäkeen.
Tätini Inkeri Hyvönen hoiti isoisäni Toivo Hyvösen hautaan asti kotonaan mummon mökissä. Hoiti Inkeri tätini vielä mummon niin kauan kun se kykeni mökissään. Teki timpuri tuttumme Suli vessan ja suihku kopin siihen mökin eteiseen ja putkimies tuttuni Antti teki vesijohto työt vessa suihkuun. Ei Inkeri tätini jaksanut enään mummoa roudata piharakennukseen saunalle pesulle.
Miettikää nyt hyvät ihmiset Toivo isoisäni sai räjähtävästä luodista pahasti sodassa ei se antanut rintamalla viedä pahasti loukkaantunutta kättään. Tuli se vielä työkaluviilarina toimeen sillä vammasella kädellään. Kuskasi Isoisäni herrroja REO autollaan viipuri helsinki väliä sodassa ja mitä lie oli muuta tehnyt.
Miettikää nyt minut sairastutti venäläiset lääkärit pahasti lääkkeillään. Kuulemma suomi hoitajien puheilla määräsi venäläinen mieslääkäri minulle LITIUM 1800mg lääkkeen ja vielä RISPERIDON menee vielä OLANTSAPIINI 20 mg mikä on kauhea myrkky minulle menee siitä vatsani toiminta ihan pilalle lisäksi menee ABILIFY 20 mg sekä FELODIPIN 10 mg .
En nyt ala toistamaan miten sairaaksi tulin LITIUMISTA 1800 mg mikä oli ihan myrkytysvaara sillä pitoisuuksilla. Lukekaa miksi jouduin tänne tälle reissulle kidutettavaksi jorviin koppiin ja sieltä jatkui kiduttamiseni kellokoskella ja ohkolassa.
Juopon selkin samarian pisaran kokki Antin takia kun se joi jatkuvasti vaikka minulle tehtiin selväksi että olisi samarian talo päihteetön. Vimenen pisara oli kun iso korsto Antti kävi nuorta poikaa kurkusta kiinni oli poika joutunut potkasemaan itsensä irti korston otteesta. Otin vähän viinaa jotain mustaa myrkkyä viinakaupasta alkoihan silloin tapahtumaan.
En nyt muista mitä siellä sattui. Mutta enköhän vaan rähissyt porukalle. Antille ainakin se oli ihan viinapirun riivaama kaveri lukekaa miten häiritsi iso Antti kusipöksy viranomaisia jatkuvasti.
Kehuivat vielä suomalaiset hoitajat ettei minulla mitään hätää ole kun otetaan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Sairastuin kumminkin, TSH kilpirauhas arvot olleet lohjan osastonylilääkärin S.V mukaan koholla vuosia.
Erikoislääkäriä M.F huijasivat osastolla 20 sanomalla etten juo niin paljon enkä kuse yöllä. Se oli ihan väärää tietoa erikoislääkärille saivat sillä minulle menemään MINIRIN lääkkeen LITIUMISTA johtuvaan nefrogeeninen diabetes inspidus vesitystautiin.
Miksi minut terveyden perikuvan piti sairastuttaa lääkkeillään. Mikseivät kysyneet minulta osastolla 20 juomistani ja ja kusemistani yöllä. Kai nyt minä parhaiten tiedän tilanteeni. Sama kun pääni kunnon ei sitä kukaan vieras pysty tietämään mitä päässäni liikkuu.
On nämä tämä talon henkilökunta outoa, en ikinä ole tämmöistä kohtelua joutunut kokemaan täällä kellokoskella olleena viinakatkoilla kymmeniä kertoja.
Muttei olekkaan ennen ollut venäläisiä lääkäreitä talossa. Miksi otetaan vierasmaalaisia ja vielä venäläisiä mitä minun ikäluokkani kyllä karsastaa. Isät ja isoisät sodassa olivat veli venäläistä vastaan, Juontaako kaikki sieltä asti kun puhutaan että kolmanteen polveen isiemme pahat teot.
Minun ikäluokkani oli aina valmiina tulevaisuutta ajatellen. Jos konfliktia olisikin ollut tulossa. Olisin saanut linnoista semmoisen ryhmän liikkeelle olisi ne pojat tienneet mitä torrakolla tehdään.
Erikoisjoukot mikä minäkin olen. On vaan kuulema serkkuni pojan nelinkertasen kiekonheiton suomen mestarin, ehkä vahvimman vartijan mukaan vanhaliitto kuollut ja pois pelistä. On vartija Mikko kuulemma keravan vankilassa töissä. Uskon ettei sen kanssa mitään kongfliktiä synny.
On se verran riski kaveri se eikä muutenkaan varmaan Mikolla hätää ole kun sukulaisia olemme ja minulla on väkivaltamiehen maine. Vaikka rauhaa kannatankin mutta vastaan niin kun minulle huudetaan. Kunhan nyt alkaisin pääsemään jo pois tältä turhalta hupireissulta nyt vaan yritän selvittää ketkä tähän reissuun on syylliset en usko että juoppo kokki Antti olisi minulle saanut tämän reissun. Kostoa sillä olen jaksanut tämän kaiken minähän en tee mitään muuta kun merkkaan syylliset
JUMALA RANKASEE NIITÄ IHAN KAIKKIA. ON TURHA ENÄÄN SIINÄ VAIHEESSA ARMOA JA ANTEEKSI ANTOA RUKOILLA.
JOS EIVÄT ELINAIKANAAN TAJUA ASIOITA SE ON MYÖHÄISTÄ KUOLINVUOTEELLA ENÄÄN ANTEEKSI PYYTELEMÄÄN. OLEN NIIN MONTA TUTTUA JOUTUNUT SAATTAMAAN VIIMESELLE MATKALLE JA PAHAT IHMISET SIUNAAN SUORAAN HELVETTIIN SADISTIT PAHIMMISTA PÄISTÄ.
ON SE SEMMOINEN PAIKKA IKUINEN KIIRASTULI JOS PALATTE PAHASTI TAJUATTE SEN NIIN KUN KÖYLIÖN PALON POJATKIN. JA MINUN LAITTONI SELVINPÄIN PUTKAAN KYTTÄ KYYTISEN TOIMESTA.
JA JOKU HAKKASI PIDÄTYS SELLINSÄ OVEA JA TUIKKASI SELLINSÄ PETIVEHKEET AINAKIN TULEEN. MINUT VETI JUSSI KOMOKALLIO VIIMESENÄ POIS PUTKASTA. LUKEKAA OLEN KIRJOITLELUT ASIASTA PALJONKIN.
YMMÄRRÄN KYLLÄ KYTTIÄKIN KUN HAKKAA MONET JUOPOT HUPIA PUTKAN OVEA ETTEIVÄT TULLEET HETI PAIKALLE ENNEN KUNS AVUN HUOMASIVAT. EIHÄN SIELLÄ NUT HÄTÄ OLLUT. KUN JUSSI KOMOKALLIOKIN ON TUTTUJA KERAVAN POIKIA JA VUODEN POLIISIKSIKIN PALKITTU MUISTAAKSENI. ODOTIN PUTKASSA VAAN OVEN AUKAISUA. KIITOS HERRALLE EI OLLUT MINUN VUORONI VIELÄ LÄHTEÄ TAIVAASEEN. IHMSISTEN HENKIÄKIN PELASTANEENA LUKEKAA PEKKA PIETARIN KALANSAALIISTA. PÄLKÄNEELLÄ OLLESSAMME.
OLI PUTKANI TÄYNNÄ MUSTAA SAVUA ENHÄN MINÄ KUOLEMAA PELKÄÄ OLISIHAN VARMAAN ALAMAILMA KOSTANUT POLTTAMISENI. MIETIN VAAN MIKSI MINUT PUTKAAN KUN KAVEREIDEN KANSSA KAUPOILTA TULIMME. JA PANKKI PIRKKONI LUKEKAA ON SIITÄKIN REISSUSTA TARINAA MINULLA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti