Kyllä on touhua näillä hulluilla, tekevät paskaa kaikki minulla oli kaksi kämpistä toinen oli tosiaan tuhotyön tekijä sytyttäen kaksi tupakka koppia tuleen ekaksi osastolla 20 ja sitten seuraavana päivänä paloi osasto 50 tupakka koppi.
Kehui vielä kämppääni laitettu kaveri sytyttäneensä palot, minä olin onneksi molemmissa tulipaloissa ulkona. Pyysin taivaan isää olemaan polttamatta osastoamme kun oli kalliit tietokoneeni ja kirjoitukseni huoneessani osastolla 50. Ei tullut edes savuvahinkoa huoneessani.
Olen melko varma tästä uudesta kämpiksestäni että se oli repinyt luiskia laskuistani muovikassistani ottaen ne. Voivat kyllä henkilökunta saada minua pillastumaan kaveriin. Kun juuri sama kaveri urputti etten ole missään linoissa ollut. Helvetti tommoinen nöössipoika alkaa minulle vanhanliiton miehelle vittuilemaan tollaista, olen ollut 12 kertaa linnoissa. Ja leireillä mitä nämä nöössipojat ovat ei yhtään mitään hullujen huoneen porukkaa. Ei ketään venkulaa täälläkään tai yksi on vissiin jonkun verran lusinut.
Olisi nyt ollut M.K samalla osatolla on se JUMALAN oma meni se mustasta saaresta aidasta yli, mihin minun sormeni eivät edes menneet aidan reikiin siitä kaveri vaan pomppasi yli. Täytyy kaverin olla aika jonglööri että siitä yli pääsi.
Kyllä täältä olisi jo aika päästä olenhan ollut hupia kiinni jo yli 2 vuotta selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Miksei se hullu joutunut hoitoon. Olisi luullut että olisi viranomaiset tehneet jotain sille Antille sekopäälle kuka kuukauteen soitteli itselleen poliisit kolme kertaa selkin samariaan. Kerran piti minun soitella sille ambulanssi kun kuulemma se sekoaa ja on sillä puukotkin esillä. Sanoi hälytyskeskus että saanko siltä hullulta puukot pois että uskaltaa lanssi tulla sanoin että puukko on siltä pois ja tulkaa vaan vetään Antti itkuviinaa. Paijasi sitä viranomaiset ja lähtivät ilman Anttia mitä ihmettelin kovasti etteivät sitä hullua vieneet mukanaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti