keskiviikko 12. toukokuuta 2021

Päivä mennyt taas lusiessa ohkolan sairaalassa. Hupia kiinni syyttä että hyvin pyyhkii minulla. Onneksi on LITIUM 1800 mg lopetettu kovan nenä verenvuodon jälkeen.

Olin töissä vaikka väsynyt olinkin herätessäni aikasin aamusta kun kaveri sekoitti minun ajatustani repimällä varmaan lasku ja tosite paperi nippujani muovikassista oli sieltä ulkona osa papereita ja huomasin että oli muutamista tositteista revitty siivuja.

Sanoin siitä kaverille mutta kielsi se tehneensä sitä kumma vaan kun tulin illasta kämppääni jemmasi kaveri sängyssään jotain peiton alle. Siitä huomasin sillä jotain olevan meneillään. 

Tosi sekopoltsi tuntui se olevan sama kaveri alkoi osastolla 20 urputtamaan minulle etten missään linnoiossa ole ollut. Olenhan ollut 12 kertaa sisällä linnoissa. On tämä kaveri aika outo tapaus hatkasi se heti kun pääsi se ulos röökille. Oli se jonkun aikaa hatkassa mutta nyt siis kiinni. Vaikeuttaa noi hatkarit ehkä muidenkin lusimista,  miksi lasken tämän minunkin pakkohoidon ja pakkolääkityksen,  hupia vielä olen täällä olen siitäkin paljonkin kirjoitellut.

Lukekaa miten olen kärsinyt tälläkin reissullani LITOA löi venäläinen lääkäri 1800 mg kuulemma suomihoitajien  puheilla. Mitähän kummaa ovat minusta keksineet,  kun täälläkään kaikki hoitajat eivät ole mitään ruudin keksijöitä. Jonkun kanssa ei synkkaa tai ei viitsi lipoa näitä hoitajia. Kyllähän tulee varmaan semmoiosta tekstiä meikäläisestäkin.  

Minä vastaan niin kun minulle huudetaan olen kiukkunen vanha äijä. Kuka on todella olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa. Missähän super kunnossa olisin ilman lääkityksiä mistä olen sairastunut monella tavalla. Olenhan niistäkin kirjoitellut paljonkin en nyt ala tähän toistamaan niitä asioita.

Onneksi sain oman yksiön osastolta lähti nuori nainen uuteen mestaan. Näin ihanan  naishoitajan käytävällä sen lähtiesssä kotiin sanoi se että on asiani työn alla ja saan oman yksiön pääsen pois toisten paskan tekemisiltä. Kun olikin kaksi kämpistäni sekopäitä kumpikin teki paskaa minulle huoneessani. 

Vähän pelästyin muuttoani kun kysyin sitä yhdeltä hoitajalta ei se tiennyt muutostani mitään. Kumma kun ei mene info perille hoitajille. Mutta olikin se saanut tiedon ja pääsin muuttamaan. 

Hienoa työtä hoitajilta ja onko sitten ollut vielä uusi lääkärimme,  mukana muutto asiassani. Muutenkin oli uusi lääkärimme ymmärtäväinen kyseli se miksi olin joutunut sairaalaan kerroin koko selkin samarian pisaran touhuista. 

Kun piti olla raitis paikka samarian talo mutta pisaran kokki iso Antti ei missään uskossa ollut vaan häiriköi juovuksissa kaiken aikaa kun kahdestaan taloon jäimme. Poliisit kolme kertaa kuukauteen soitteli Antti kokki ja kerran piti minun soittaa ambulanssi sille kun se sekoaa ja puukot oli sillä esillä. 

Hälytyskeskus ei uskaltanut laittaa lanssia ennen paikalle,  kun saan puukot piiloon kokki Antilta. Sanoin että tulkaa vaan vetää iso Antti itkuviinaa miksi sitä suomalaisten touhuissa sanon. 

Itsekkin olen itkuviinaa vetänyt joten tiedän sen,  yksin jumitetaan kämpillä sitten vedetään viinaa ja soitellaan hälytyskeskukseen hupia. Kun on niin haikea olotila halutaan joku paijaamaan. 

Onhan näistä minulla juttua enemmänkin matkan varrelta. Umpi kieroa on vaan kaikki touhu en ole motiiviaan saanut selville. Miksi minut otettiin hampaisiin en käytä huumeita mitä täälläkin ohkolassa on liikkunut monella osastolla. 

En polta edes tupakkaa enkä jurria ole ottanut koko aikana. Kysynpä vaan miksi näin on käynyt olen käyttätynyt hyvin toki oman pääni pitäen. Olen ollut töissä jatkuvasti kirjoitti venäläinen lääkäri ihan paskaa tarkkailulausuntoon. Minua kun eivät täällä tunne kukaan saavat minut pidettyä kiinni kun paskaa kertovat tuntematta minua ollenkaan. Huuteli hoitaja äsken iltapalalle palaan asiaan sen jälkeen.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...