maanantai 7. kesäkuuta 2021

Aamusta tarinaani ohkolan sairaalasta. Hyvin nukkuen kello 5.25 asti heräsin kyllä ekan kerran kello 4.02 mutta hyvät tunnit tuli minulle unta viimeyönä.

 Kirjoitin fakta tietoa selkin samarian pisaran paikasta kynällä kirjaani varten.Lukekaa miten sieltä aiheutettiin minulle tämä noin 2.5 vuotta kestäneen kidutusreissuni jorviin kellokoskelle ja ohkolaan.  Lukekaa mitä minulle on tehty tällä reissulla. 

En ole näin pahaan koskaan jouttunut kellokoskella nyt sairastuttivat minut mieslääkärin toimesta pahasti. Tulin venäläisen määräämästä LITIUM 1800 mg lääkkeestä sairaaksi. TSH kilpirauhas arvot olleet tod.näk. LITIUMISTA koholla vuosia. Sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti aiheutettu LITIUMISTA 1800 johtuen.

Toki sanoi venäläinen mieslääkäri palaverissamme että laittaa hän minulle LITIUM 1800 mg lääkkeen hoitajien puheilla. Miten näin voi olla minä aina ollut kun terveyden perikuva nyt lääkitsivät minut sairaaksi. Onneksi palautui kuntoni kun LITIUM 1800 mg lopetettiin sairastelujeni jälkeen.

Lopetettiin LITIUM 1800 mg kovan verenvuotoni nenästäni jälkeen jouduin peijakseen verenvuodon takia mistä en apua saa muutenkaaan. Jonkun putkiviritelmän laittoi lääkäri nenääni ja rikkoi rustoa nenästäni luulin sen tekevän lobotomiaa minulla kun sattui niin saatanasti sen ruston rikkominen.

No seuraavana päivänä ottivat ohkolassa putkiviritelmän pois nenästäni,  alkoikin kova verenvuoto uudestaan ja siitä menimmekin taas ambulanssilla kohti meilahtea. Missä kolme ihanaa naislääkäriä ne vissiin olivat ottivat minut heti hoitoonsa. En edes muista yhtään mitä ne tekivät nenässäni, mutta tokenin kun istuin käytävällä rullasängyssä odottamassa kyytiä takasin ohkolaan. Verenvuoto oli loppunut nenästäni ja muutenkin vointini oli hyvä.

Siihen loppui nenäverenvuotoni siltä erää, jäi vaan paha vaiva peijaksen ruston rikkomisesta kun on vasen sieraimeni ihan ummessa ei mene ilma siitä läpi kunnolla.

Toistan vähän itseäni mutta kun teen päiväkirjaa,  ja jos tulee lukijoita kesken kaiken minulla pääsevät ne heti kärryille kirjoittelustani. Eikä näistä asioista voi olla liikaa kirjoittelematta on kohteluni ollut niin alaarvoista ohkolassakin. 

Silmäni meni huonoksi verenpainelääkkeen jälkeen,  mistä en ollut puhunut mitään lääkärin kanssa. Miten helvetissä voi tommoisia myrkkyjä lääkärit määrätä,  hoitajien puheilla kysymme sitä vaan firmani kanssa. Lopetettiinkin heti se verenpainelääke mikä pantiin minulle vääryydellä pamppu P. mittasi paineitani viikon verran eikä ne nyt niin hälyttävät olleet,  pari kertaa oli P. pampun pitämän 140 yläpaineen raja ylitetty. Mutta terveillä elämäntavoilla uskon että verenpaineeni laskee vielä siitäkin. Aloitin vegaani ruuan  ja voin jättää kahvin enenrgiajuoman,  suolaa en käytäkkään ylimääräistä.

Katsotaan nyt mitä kondikselleni tulee tapahtumaan terveyttä vaalien ulkoilua reilusti pyöräilen nykyään joka päivä.

Miten helvetissä voi venäläinen lääkäri määrätä suomalaisten hoitajien puheilla lääkkeitä potilaalle. Kun ne asiat kuuluu hoitavan lääkärin ja potilaan väliseen kanssakäymiseen ja vuorovaikutukseen. Pitäisi olla luottamus lääkäreihin mutta tässä talossa ei minulla ole. On niin väärin minuakin lääkitä jollain hoitajien raporteilla,  kun en tunne yhtään lääkäriä.

On tämä täysin huumetalo nyt on ollut hiljasempaa siltä alalta. Ärähdin osastolla 30 että tilaan huumeyksikän taloon jos jatkuu vielä huume sekoilu. Vessan ovet oli yhtenä yönä kiinni jouduin kusemaan ämpäriin yöllä. Oli osastolla 20 huumetouhuja myöskin kerran,  onneksi lensivät semmoiset kaverit toisiin taloihin mutta kun oli yksikin ulkomaan kaveri väkivaltanen, löi se osastolla 30 leuat paskaksi yhdeltä vanhalta mieheltä S. P. Kuka kuolikin melko äkkiä tapahtuneen jälkeen. Tuli siitäkin potilas S.P läheinen minulle ennen kuolemaansa. Kummasti vaan  tulee kuolevat minua lähelle enen kuolemaansa.

Ja minua saatanat ratsasivat jatkuvasti. Vaikka tietävät minun huumevastaisuuteni taloissa. Menee noiden saatanoiden huume pellejen takia osastot ihan pilalle,  ilmapiiri on huono huumeiden takia. Yhtä saatanan kieroilua on nistejen touhut,  valehtelevat ja kieroilevat ne jatkuvasti. Kumma vaan ettei huume väkeä suljeta täällä omille osastoille. 

Saa ne lupansakin heti takasin kiinni jäämisen jälkeen töihinkin meille tuli heti huumehemmoja. Pitäisi pitää suljetulla kaksi vuotta nistit ja kylmää kalkkunaa suosin hoitomuotona eli lääkkeetöntä vieroitusta. Silloin tietävät ne vetäneensä kun kärsivät ne nahoissaan vieroitukset.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...