Harmi tosiaan kun en saanut vihdin pappilanpellon hammaslääkärillä aikaa tehdä eteen minulle kolmea nastaa mistä oli lähtenyt irti kruunut varmaankin. Menin pappilanpeltoon kun luulin että olisi siellä ollut sama Espanjalainen naishammaslääkäri kuka teki viimeksi kaikki hampaani kuntoon mitä suussani oli.
Teki Espanjan tyttö hyvin hommansa olikin minulla monta pientä reikää hampaissani mitä todella ihmettelinkin. Puhui siellä viimeksi hammaslääkäri hoitajalle puolesta tunnista mikseivät varanneet paria tuntia aikaa.
Tulee vissiin elokuussa meille hammaslääkäri tähän kellokosken kylään näin olen ymmärtänyt henkilökunnan puheista.
On toi nieluni kumma ollut vuosia kun jää nieluun ruoka jumiin ja joudun lyömään sormet kurkkuun ja oksentamaan väkisin nieluni auki. Riisi jää pahiten nieluuni se ei mene millään alas. Kaveri sanoi että mene tähystykseen, jos onkin joku pahempi juttu. Pelkään niin paljon lääkäreitä etten hevillä anna itseäni operoida kun oli lääkärin poika homo ja vääryydellä autossani. Siitä syyttä pelko lääkäreitä kohtaan.
Olen kirjoittanut siitäkin saatanan homosta miksi niitä vihaan niin paljon. Kun aikuiset koskee pikkupoikiin ja siitä on pojan elämä pilattu. Minäkään en vuosiin ajatellut koko asiaa mutta kun vanhanliitto häipyi ympäriltäni alkoikin kiduttamiseni. Kummasti vaan vähän jokapaikassa missä olen ollut. Toinen toistaan sadistisimpia paikkoja ovat olleet hoitokodit.
Miten helvetissä alkaakin alalle ihan väärät ihmiset täysiä kusipäitä on sattunut elämääni. Monessa paikassa olenhan niistäkin kirjoittanut paljonkin. Ihan kauheuksia kokeneena monessa paikassa. Dementikko Tuijakin ihan itki nikinmäen Attendossa kun kiusasivat henkilökunta minua osaston palaverissa.
Ja se jammu asia oli paha olenhan siitäkin kirjoitellut paljon kun autoin Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa kuka oli juonut itsensä rullaattori kaveriksi saunotin Reijoa kun säälin sitä niin paljon. Tyttärensä tehnyt itsemurhan ja pienelle pahaa tehty.
Minä jouduinkin kyttien ja ambulanssin mukana peijakseen rautoihin ja kellariin lusimaan. Miettikää nyt mitä sadisteja nämä ovat rikoksista kauheimman teki Jammu Siltavuori. Ja minut rautoihin miksihän näin on mikä on hoitohenkilökunnan motiivi kaikkeen paskaan. Lukekaa nyt firmani mitä kirjoitan ja tehkää jo jotain.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti