torstai 17. kesäkuuta 2021

Päivä lähti käyntiin tulin juuri töihin ulkotöiden keittiölle. Lähtikin porukka osastolta rantasaunalle ja töistä lähtivät tuusulan järvelle. Minä jäin pitämään putiikkia pystyssä. Olen työpaikan koneella kun omani lataa edelleen.

Tulin juuri töihin soittikin työnohjaaja minulle että tulee ne jonkun verran myöhässä ilmoita pojille. Juuri äsken lähtivät porukka tuusulan järvelle sanoin että oli meillä venee siellä aikoinaan. Saattiin laituri paikka kun siskoni tyttö oli järvenpääläinen. Isäni venkuloi se silleen että vissiin siskoni tyttö lunasti paikan. Lähtikin juuri työporukka tuusulan järvelle viettämään laatuaikaa syövät siellä kuulkemma jäätelöt ja tulevat takasin. Pyysi ohjaaja minun keittämään kahvit kahdeksi tulevat kuulemma siiheksi takasin. Osaston porukka lähtivät rantasaunalle joelle mietin menenkö pyörällä sinne perässä. Töitten jälkeen kun ovat siellä kuulemma neljään asti. Nukuin eilen aikasin mutta heräsin taas kusihätään muutaman kerran yöllä. Olin kumman pirteä herätessäni yöllä. Onneksi sain vielä unenpäästä kiinni. Ja nukuin vielä jonkun aikaa noin kello viiteen asti. Vedin aikasin aamulla sellijumpat meni taas nopeita vetoja 90 toistoa vedän semmoisia nopeita vetoja. Tein myös lankutuksia sekä venyttelin myöskin paljon, tulee aamu jumpasta aina niin pirun hyvä olo minulle herää siinä kunnolla ja veri kiertää unen jälkeen, kun aina tunnen itseni jäykäksi herättyäni. Suosittelen sellijumppia aamusta heti herättyään tai ainakin aamukahvin jälkeen, kuka nyt sillä päivinsä aloittaa. Minä juon mielummin inkivääri, sitruuna, hunaja teen. On inkivääri niin pirun terveellistä siihen vielä sitruuna ja hunaja ai että tekee hyvää. Kohta onkin kone pessyt astiat mitkä pesen, ja kahvin laitan kohta tippumaan kun porukka tulee rannalta. Nyt googlaaamaan omasta koneestani vikaa kun lukee siinä näytöllä että odota. Olen odottanut lauantaista asti toki pari kertaa olen sammuttanut koneeni. Ei vaan ole se vikailmoitus lähtenyt ruudulta lukee siinä nykyään vaan että ODOTA. Annan nyt sen ladata kunnolla jätän sen siihen tilaan nyt mikä siinä on, jos se siitä lataisi ja päivittäisi. Joku vika ilmoitus siihen tuli mutta kun sammutimme kaverini kanssa koneen niin tulikin uusi teksti ODOTA. Eli kyllä kone hereillä on kun tommoisia tekstejä siihen tulee, olisihan se ihan mykkänä varmaan jos se rikki olisi mennyt kokonaan. Katson nyt onko minulla huomenna sali päivä, saisi se olla kun treenit taas maistuu kun LITIUM 1800 MG lopetettiin kovan verenvuotoni jälkeen hoidettiin kovaa nenäverenvuoa ekaksi peijaksessa mistä en apua saanut mursivat vaan rustoa rikki nenästäni niin että jäi sierain melkein umpeen. Jonkun putkiviritelmän laittoivat nenääni mietin tekeekö ne lobotomiaa sattui niin saatanasti sen ruston rikkomiset. No seuraavan päivänä mentiinkin ambulansilla meilahteen. Mistä heti avun sainkin kolmelta sisar hento valkoiselta. En edes muista mitään mitä tekivät nenääni mutta sen tajusin istuvani sängyn päällä aulassa. Ja verenvuoto oli ohi odotin taksia siinä aulassa. Ihmetteli joku miksi minut vietiin ekaksi peijakakseen mistä en ole apua saanut oikein millään. Mikseivät heti vieneet meilahteen missä hoitoni oli hyvää. Nyt googleen katsomaan löytyykö neuvoja koneelleni mikä vaan lataa jotain korjausohjelmaa. Palataan asiaan myöhemmin tänään jos ei omalla koneella niin sitten osaston koneella kun ei sitä nykyään kukaan käytä kun nöössipojat on pois osastolta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...