keskiviikko 16. kesäkuuta 2021

Vielä tarinaani näin aamusta osaston koneella. On oma koneeni pois pelistä lataa se vaan jotain.

Loukkasi treenikaverini eilen itseään fudiksessa kentällä. Käyttivät ne sitä peijaksen sairaalassa eilen laittoivat ne jonkun tuen sen käteen ja nyt lähti se juuri mukavan hoitaja J. kanssa helsinkiin sairaalaan näyttämään kättään. On varmaan kaverilta treenit ohi vähäksi aikaa. On kaveri kumma kun ei se usko viisaampaansa puntilla kun sitä neuvon lämmittelemään alkuun kun se panee sille itselle isommat painot ja vetää se sillä sarjoja. Kyllä se sitä vielä rokottaa kun ei usko se viiasampaansa. Ei tee kaveri alkulämmittelyjä eikö loppuvenyttelyjä koskaan. Mikä on sille kyllä vielä huono juttu on ne niin tärkeät tehdä. Minäkin vedän säkkiä alkuun lämmittelyjä sekä pysty nostoja suoralla tangolla. Ja vedän monesti jo huoneessani ennen salia jumppia lämmittelyjä. On alkulämmittelyt todella tärkeät ja loppuvenyttely myöskin. Kohta onkin sitten aamupala ja lääkkeet vartin päästä saa taas ravintoa sisäänsä söinkin eilen taas vähän. Oli painoni viimeksi mitattaessa 100.5 kiloa mikä onkin minulle hyvä paino kun lihas massa painaa enemmän kun läski. Ja minä olen aika riskissä kunnossa on minussa massaa aika hyvin. Oli minulla kyllä joskus treeni painoni parhaimmillaan 116.8 kiloa se oli aika kova mutta lihasta löytyi silloin. Treenasin paljon siihen aikaan täällä kellokoskella kolmea kertaa viikkoon ainakin. Onkin tänään osaston rantasauna päivä minä en viitsi lähhteä mukaan menen pyörällä katsomaan sinne varmaankin pääsen pyörällä sinne hyvin. Kun käyn kaupassa samalla hunajani on loppu kilti J. hoitaja antoi minulle eilen hunajaa talosta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...