Oli hyvä päivä jos voi näin sanoa tälläisessä paikassa, lähtisin heti vetämään täältä jos minulla asunto olisi. Voisi tulla aika vääntö jos panisivat myrkyttäjäni perääni kytätkin laittamaan.
Minä en ole mielestäni missään pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä. Mitä nämä täällä harrastavat minusta ei ole kenelläkään lääkärillä hoitajineen mitään oikeutta minua lääkitä vielä sairastuttaen lääkkeillään minut.
Melkein kaksi vuotta söin myrkkylääke LITIUMIA 1800 mg mistä sairastuinkin pahasti kehuivat vielä henkilökunta että otetaanhan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Miksi sitten jatkoivat vaan myrkyttämistäni kyseisillä lääkkeellä mistä sairastuinkin pahasti.
En nyt viitsi tähän toistaa enempää tekstejäni, mutta lukekaa tekstejäni mitä minulle tehtiin kaksi vuotta. Kyllähän täälläkin olisi kun ei olisi pakkohoitoa ja pakkolääkityksiä. Oli tänäänhvä päivä kun nukuin vesitystaudista huolimatta aika hyvin kusella kävin pari kertaa yöllä.
On minulle hyvät unet hyväksi en vaan pysty nukkumaan kunnon rehellistä unta lääkkeillä. En voi ottaa mitään lääkettä, en saa nukuttua niin hyvin kun kun selvällä päällä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti