tiistai 8. kesäkuuta 2021

Henkimaailmasta juttua ja hyvästä hoitajasta J. kuka olikin yökkönä vime yön. Laitoin kyseiselle hoitajalle aikoinaan kolmosantenninkin tietää se etten ihan tomppeli ole.

Oli hyvä hoitaja J. hommissa antoi se minulle oman soija maidonkin ja hunajaa mikä olikin itseltäni loppu. Käytän hunajaa siedätykseeni toki menee minulla joku allergialääkekkin,  kumma juttu kun olen hunajalla siedättänyt itseäni monta vuotta. 

Voihan olla että on yhteisvaikutus hunajalla ja allergia lääkkeellä. Olen syönyt monet allergia lääkkeet eikä mistään ole ollut apua minulle. Vähän alku keväästä varoitteli allergia minua vaikka hunajaa söinkin. Siitä laittoivat hunajan lisäksi allergia lääkkeen. Yksi pilleri päivässä eivät ole minua allergia lääkkeet tosiaan auttaneet yksin minua koskaan. Nyt on ollut allergia poissa hunajan ja allergia lääkkeen ansiosta.

Sama kun meni minulla monet astma sumutteet ventoline,  bulmigorttia sun muita,  ei mitään apua niistäkän ole ollut. Puhalsin meilahdessa mittarit niin pohjaan että joutuivat listoja jatkamaan teipillä. Juoksin mäkitesti juoksun parhaiten kun kukaan. Olin allergia sairaalassa uudesti koulutukseen testeissä. 

Älyni tutkittiin hyvinkäällä ja hyvät arvosanat sain sielläkin päästäni. Miten mielentilan paska testeissä totesivatkin minut hulluksi ja siitä hupituomiolleni. Saatanat saastat koirat vielä teille näytetään hupia lusimiseni.

On J. hoitaja ainoita oikeastaan kuka antaa terabialuontoista hoitoa minullekkin osastolla 50  kuuntelemalla minua ja ymmrtävän minua,  muut hoitajat ovat koneella paljon . Keskustelemma sen kanssa,  mutta muistaa se minut kun olen kuulemma sille kolmosantenninkin laittanut aikoinaan. Tajuaa se etten ihan tomppeli ole kun antenniasennuskin minulla oli. 

Olimme Jampan kanssa aikaamme edellä,  Jamppa minulle ehdotti antenniasennuksen perustamisen. Kun oli kolmosantenni juuri tulossa markkinoille. Oli minulla kartta mihin oli ympyröity näkyvyys alueet. Olinkohan suomen ensimmäinen kolmosantenni asennus.

Hieno mies Jamppa Salonranta oli onkohon jo poistunut tästä olomuodosta kun sillä oli paha reuma. Toivotaan että Jarmo voi hyvin,  ainakin taivaan temppeleissä jos näin on tapahtunut. En saa mitään kaikua Jarmosta, yleensä henki koskettaa minua kun kuolleet tulee hengessä viereeni. Jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan omani kyllä tajuavat tarkoitukseni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...