Näki muutkin kaverin kuuntelevan oven takana kun henkilökunnnalla oli palaveri, siitä ärähdin sille alkoi kaveri vittuilemaan että puhuin toisen kaverin päälle kun se oli muuttanut pois osastoltamme. Muuttaja olikin hetken kämppäkaverinani ja kumma vaan oli se varmaankin repinyt muutamasta kassissani olevista laskuista ja kuiteista siivuja. Kumma vaan kun oli minullakin paperia ei voinut se pyytää minulta sitä.
Melko varma olin kaverin minun papereistani siivuja vetäneen, kun oli samanlaisia papereita sen tavaroiden päällä lattialla, mutta sekasin kaveri taisi olla ja kumma vaan lensi se rundiin illalla, kundit kertoi sen polttaneen jotain paperia siitä pöydältä tupakkakopissa. Oli onneksi henkilökunta huomannut asian ja kaveri yöksi rundiin.
Mietinkin vaan kuka seuraavan tulipalon sytyttää kun aikaisempi kämpiksenikin oli sekopää.Tuli se evakkoon huoneeseeni ja kehui se sytyttäneensä tupakkakopin osastolla 20 palamaan. Kumma oli kun heräsin yöllä neljältä oli kaverini radioni kimpussa sekoittaen kanavia ja kellostani se oli ottanut patterit pois.
Olin onneksi ulkona molemmissa tupakkakoppi palossa kun syttyi osasto 50 tupakkakoppikin palamaan. Silloin kyllä evakuoivat talon tyhjäksi, ehkä siksi kun nostin haloon ekalla palolla kun eivät evakuoineet porukkaa ulos. Ekana pitää pelastaa ihmiset talosta pikana pihalle. Puhuinkin tutulle palopäälikölle että pitäisi saada ovet auki ala aulasta vahtimestarin kopista. Jos alkaa tuli persettä nuolemaan ei täältä varmaan kukaan selviä ulos lukkojen takaa.
Kyllä pitää noi tulipalo vaarat ottaa tosisaan, jos tuleekin kunnon palo. Puhui työmaalla pomo että on täällä joku sprinleri järjestelmä. Mutta meneehän siinä kaikki arvokas tavaramääräni, kynällä kirjoittamaani tekstiäkin on minulla noin 3 tuhatta sivua. En halua että tuhoutuu kaikki arvokas omaisuuteni. Hävisi keravalle huumepoikien kämppään noin 5500 sivua tekstejäni 13 vuoden hupituomioltani
Minäkin olen ollut turhan monessa tulipalossa ja tilanteessa. Eikö tämä rasittamiseni riitä jo yhdelle miehelle.
VIA DOLOROSA JATKUU VAAN MINULLA. EIKÖHÄN SITÄ RISTIÄ OLE TULLUT KANNETTUA LIIANKIN KANSSA. JOS RAAMATTUA SITEERAAN. LUKEKAA JA YMMÄRTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET JA VÄHEMMÄN HYVÄTKIN. KETKÄ PAIKKANNE TIEDÄTTE. KUN TAIVAS ON NIIN HARVOJA VARTEN.
KETKÄ TUNTEVAT POJAN NIIN TUNTEVAT ISÄNKIN. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti