Aloitin säkki treenillä lämmittelyjä hiukan siitä tein suoralla tangolla hauiskääntöä sekä taljassa ojentajia narulla. Tein myös jalkoja parit sarjat sekä käsipainoilla hauista sekä siipiä moottorisaha liikettä isoilla käsipainoilla.
Tekihän taas kunnon treeni hyvää vaikka emme olekkaan nykyään kun puolituntia salilla, kun on niin monta osastoa halukkaita treenareita. Kyllähän kunnon treeni tekee hyvän säväyksen minullekkin tulee siitä niin hyvä fiilis aina kun vaan viitsii salille mennä.
Ja minulla on nykyään kova hinku treenata, olen taas päässyt siihen fiilikseen. Kun jäi minulta paha lääke LITIUM 1800 mg pois sairasteluni takia. Viimenen pisara oli kova verenvuotoni nenästäni. Mentiin ambulanssilla peijaksen sairaalaan missä rikkoivat nenästäni rustoa jollain instrumentilla. Jonkun putkiviritelmän laittoivat nenääni minkä ohkolan hoitajat ottivat pois nenästäni ja alkoikin heti verenvuoto uudestaan.
Siitä mentiinkin sitten ambulanssilla meilahteen. Missä kolme ihanaa sisarhento valkoista ottivat minut heti huomaansa ja sainkin siellä heti avun vuotooni. En edes muista yhtään mitä naiset tekivät minulle. Istuin vaan käytävällä sängyllä vuoto oli ohi, odotin taksia siinä sängyllä istuen. Oli vointini ihan hyvä mikä olikin jo mennyt huonoksi painoni tippui kummasti, toki en syönytkään mitään kiinteää moneen päivään.
On kuntoni kohentunut huomattavasti LITIUMIN 1800 mg poisjäännin ansioista. Ajatelkaa sitä saatanan myrkkyä venäläinen mieslääkäri määräsi kuulemma suomalaisten hoitajien puheilla.
Valitin toista vuotta LITIUMIN 1800 mg sairastuessani pahasti eivät ottaneet mitään kantaa hoitajat eikä lääkärit. Olen kirjoittanut mitä sairastelua tuli LITIUMISTA 1800 MG meni vielä RISPERIDON lääke minulla.
Haluan itseltäni kaikki lääkkeet pois kun olen niin monessa paikassa huijannut syöväni lääkkeeni mutta sylkenyt ne vessanpyttyyn. On henkilökunta ollut sitä mieltä että olen hyvässä kunnossa kun syön lääkkeeni, vaikken siis ollutkaan syönyt niitä aikoihin.
Eikähän tästä tyhmempikin tajua että turhaan syöttävät minulle hullun lääkkeitä kun en ole mielenvikainen. Olen alkoholisti en hullu niin kun sen joku käsittää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti