torstai 1. heinäkuuta 2021

Aamuista tarinaani ohkolan sairaalasta. Aikasin illasta eilen nukkumaan kello 21.30 ja herätys pari kertaa yöllä kusihätään aamuun asti nukkuen. Hyvin levänneenä aamusta.

On tänään punttisali meillä mikä hyvä onkin saa taas vääntää rautaa, tekee se niin pirun hyvän fiiliksen minulle. Hermo lepää ja kondis kiittää raudan nostossa, katson nyt mitä tänään treenaan. Penkkiä ainakin, täytyy saada penkki tulokset nousemaan reilusti, kunhan nyt saisin penkin johonkin 130 kiloon olisin tyytyväinen. En ole koskaan ollut mikään penkkipunnertaja olen treenannut niin paljon muita lajeja. Olenhan voittanut monessakin lajissa yli 200 kilon penkkimiehiäkin, jäi ne kuulassakin minulle reilusti. Kellokosken kisoissa ja seutulan kisoissakin heitin keihästäkin pitemmälle kun riskit penkki miehet. Eli ei ole verrannollinen penkki tulokset muihin lajeihin se saatiin kokea. Olenhan minä harrastanut koko ikäni urheilua taloissa aina vetänyt tiukkaa treeniä. Linnoissa treenaten ja muissakin laitoksissa kovaa treeeniä harrastaen. Oli minulla aina pullo ja pallo kassi keravallakin mukanani ja kundit sain aina kentille mukaan treenattiin ja maisteltiin viiniä. Pelattiin fudista paljon porukan kanssa tykkäi pojat aina maistella ja pelata. Juuri kuolleen Juha Uutun kanssa pelasimme paljon kaikkia pelejä. Juha kuoli porvoon samarian yksikössä 13.4.2021 kuulemma sanoi niin samarian päälikkö Ismo. Minä lensin selkin samariasta jorviin kolkkoon koppiin 12 vuorokaudeksi ja sieltä kiduttamiseni jatkui kellokosken sairaalassa ja vielä ohkolan sairaalassa. Semmoisiin lääkkeisiin mistä olin ihan tokkurassa LITIUM 1800 määräsi venäläinen mieslääkäri mistä sairastuinkin pahasti sanoi venäläinen lääkäri että määräsi hän minulle LITIUM 1800 MG lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Kumma vaan että tommoinen lääke määrättiin,lukekaa miten meni silmänikin huonoksi heti verenpainelääkkeen oton jälkeen mikä pakotettiin minut ottamaan vaikken ollut siitä puhunut mitään lääkärin kanssa. Miksi näin on olen aina ollut viina katkoillakin hyvässä kunnossa kellokoskellakin kymmeniä kertoja olleena. Nyt lähden aamupalalle alkaa se juuri alkoikin töistäni minulla tänään loma kuukaudeksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...